بیوگرافی امیرحسین صدیق بازیگر نقش برآورد در سریال بچه محل

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره امیرحسین صدیق بازیگر نقش برآورد در سریال بچه محل خواهیم داشت! با ما همراه باشید. امیرحسین صدیق ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۸ آبان ماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران است.

امیرحسین صدیق پدر خود یعنی علی صدیق را زمانی که ۷ سال سن داشت، در یک سانحه تصادف رانندگی از دست داد (در ۱ مهر ماه سال ۱۳۵۸ شمسی). او در کودکی به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و عضو کلاس ‌های تئاتر آن مجموعه شد. امیرحسین صدیق در سال ۱۳۷۳ شمسی با بازی در نقش آقای پدر در زی زی گولو در سریال ” قصه‌ های تا به ‌تا ” به کارگردانی مرضیه برومند به شهرت رسید.

سریال ” قصه‌ های تا به ‌تا ” نخستین بار در شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۳ شمسی و در ۳۰ قسمت، صبح ‌های جمعه پخش شد. مخاطب این سریال را عمدتا رده سنی کودک و نوجوان تشکیل می ‌داد شخصیت محوری سریال ” قصه‌ های تا به ‌تا ” ، عروسکی است به نام ” زی‌ زی گولو آسی پاسی دراکوتا تا به ‌تا ” که از سیاره ناشناخته‌ ای به زمین آمده است و مهم ترین توانایی او این است که با خواندن ورد ” زی‌ زی گولو آسی پاسی دراکوتا تا به ‌تا، کارهای خارق ‌العاده انجام می‌ دهد!

امیرحسین صدیق در سال ۱۳۹۴ شمسی و ۱۳۹۵ شمسی اجرای برنامه تلویزیونی کتاب باز را بر عهده داشت. درباره زندگی شخصی وی نیز بد نیست بدانید در تاریخ ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی، خبر ازدواج او با باران خوش ‌اندام (شاعر و تصنیف ‌سرا) رسانه ‌ای شد!

حضور امیرحسین صدیق در سریال بچه محل

امیرحسین صدیق شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، به‌ عنوان بازیگر مهمان و در قالب یک شخصیت جدید به نام برآورد در مجموعه تلویزیونی بچه محل حاضر شد. ” برآورد پرسود ” مهندس آرشیتکت و دوست ” راحت ” است که به درخواست ” راحت ” برای انجام برخی امور، وارد محله شده است و به واسطه حضور خود در محله اتفاقاتی رقم می خورد.

امیرحسین صدیق آخرین مهمان بچه محل در فصل اول است و پیش از او امیر غفارمنش و آشا محرابی به ‌عنوان مهمان در این مجموعه تلویزیونی حضور داشتند. مجموعه بچه محل براساس اقتضای فیلمنامه و نیاز داستان و جذابیت و تنوع بیشتر، در فصل اول میزبان چهره‌ های سینما و تلویزیون به ‌عنوان بازیگر مهمان بود.

داریوش فرضیایی ، کمند امیر سلیمانی ، نعیمه نظام دوست ، نادر سلیمانی ، رامین ناصر نصیر ، فرهاد بشارتی ، آرش میراحمدی ، امیر سهیلی ، ابراهیم شفیعی ، سوسن پرور ، ایمان صفا ، امیرمحمد متقیان و سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه تلویزونی هستند.

همچنین در این مطلب می توانید به تماشای مجموعه تلویزیونی بچه محل ، شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با حضور امیرحسین صدیق بنشینید!

امیرحسین صدیق در اینستاگرام

https://www.instagram.com/amirhoseinsedigh

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا