بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی به همراه عکس

سریال ترکی دلدادگی در ژانر به کارگردان Türkan Derya در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. سینم کوبال ( همسر کنان ایمیرزالی اوغلو) ، سلما ارگچ، Bennu Yıldırımlar، Timuçin Esen، فیرات چلیک و Ali Ersan Duru بازیگران این سریال هستند. برای خواندن بیوگرافی بازیگران این سریال با ما همراه باشید.

سریال ترکی دلدادگی

بازیگر نقش ثروت در سریال ترکی دلدادگی

بنو ییل‌دیریملار بازیگر ترکی متولد ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۹ می باشد . وی متولد شهر استانبول ترکیه می باشد . از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به درخت گلابی وحشی و برگ‌ریزان اشاره کرد .
والدینش اصلیتی ترک داشتند و از مقدونیه و یونان به ترکیه مهاجرت کرده بودند . در ایران او را بیشتر با نقش “فکرت” در سریال ترکی برگ ریزان می شناسند .

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

ییل دیریملار دوران دبیرستانش را در دبیرستان دخترانه ارنکوی گذراند . و در سال ۱۹۹۰ از دانشگاه فارغ التحصیل شد . در ششمین دوره فیلم آنکار در سال ۱۹۹۴ بخاطر Ağrıya Dönüş بهترین بازیگر نوظهور شد . در سال ۱۹۹۹ برای فیلم Kaç Para Kaç جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد . او با دیگر بازیگر ترکی بولنت امین یرار در سال ۱۹۹۵ ازدواج کرد . حاصل این ازدواج دختری به نام ادا یرار می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

در سریال دلدادگی او در نقش “ثروت خانوم” ایفای نقش می کند. داستان از آن قرار است که پدر و مادری با سه دخترشان زندگی می کردند. زمانی که پدر و مادر منزلشان را ترک می کنند و دخترانشان را تنها می گذراند، این سه خواهر به نام های ثروت، سعادت و سودا با پدرشان می مانند و سعادت که می خواهد عروسی کند در شرف آماده شدن برای مراسم عروسی قرار می گیرد اما همه چیز برعکس چیزی که فکرش را می کرد اتفاق می افتد.
ثروت که بزرگترین دختر خانواده است و هم نقش خواهر و هم نقش مادر را ایفا می کند خیلی تلاش می کند که بدون هیچ اتفاق و مشکل ناگواری این مراسم سر بگیرد.از طرفی ثروت زندگی خودش با شوهرش در معرض از هم پاشیده شدن قرار می گیرد. ثروت قصد دارد که برای بار آخر با همسرش بیلماز دیداری داشته باشد.
سودا که کوچکترین و آخرین فرزند خانواده است دلش می خواهد که هر چه زودتر در رشته حقوق فارغ التحصیل شده و با پسر پولدار و ثروتمندی که عاشقش است ازدواج کند. اما زمانی که روز عروسی سعادت فرا می رسد اتفاقات عجیبی برای هر سه آنها رخ می دهد که مسیر زندگیشان را تغییر می دهد.

بازیگر نقش سعادت در سریال ترکی دلدادگی

سلما ارگچ بازیگر ترکی متولد ۱ نوامبر سال ۱۹۷۸ در هام آلمان می باشد . وی از اهالی ترک‌های آلمان یک مدل، طراح، فیلولوژیست، روانشناس، پزشک، و بازیگر زن ترک است. در شهر هام در آلمان به دنیا آمد. به مدت ۳ سال در دانشگاه وستفالی ویلهلم، مونستر به تحصیل در رشتهٔ پزشکی پرداخت و سپس در دانشگاه فرن‌یونی هاگن در رشته‌های فلسفه و روانشناسی تحصیلات خود را تکمیل کرد.
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

او در سال ۲۰۰۰ میلادی پا به عرصهٔ مدلینگ گذاشت. او بیشتر به خاطر بازی در نقش خدیجه سلطان در سریال حریم سلطان شهرت پیدا کرد. او همچین به زبان‌های آلمانی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی و تا حدودی ایتالیایی تسلط دارد.
قد وی ۱.۷۸ متر ثبت شده است . در سال ۲۰۱۵ با جان اوز ازدواج کرد . وی هم اکنون یک فرزند از ازدواجش با همسرش دارد. سلما ارگچ در شهر هام آلمان به دنیا آمده است . مادرش اصلیتی آلمانی و پدرش اصلیتی ترک داشتند . او در دانشگاه ابتدا رشته ی پزشکی را خواند . سپس در رشته روانشناسی و فلسفه به تحصیل مشغول شد . این ازدواج در محله کودکی سلما در آلمان برگزار شد .در ایران وی را با نام نقش وی در سریال حریم سلطان یعنی خدیجه سلطان میشناسند . او در این سریال یکی از نقش های اصلی را به عهده داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

سلما ارگچ در سریال دلدادگی در نقش سعادت دختر وسط خانواده داستان ایفای نقش می کند . داستان از آن قرار است که پدر و مادری با سه دخترشان زندگی می کردند. زمانی که پدر و مادر منزلشان را ترک می کنند و دخترانشان را تنها می گذراند، این سه خواهر به نام های ثروت، سعادت و سودا با پدرشان می مانند و سعادت که می خواهد عروسی کند در شرف آماده شدن برای مراسم عروسی قرار می گیرد اما همه چیز برعکس چیزی که فکرش را می کرد اتفاق می افتد.
ثروت که بزرگترین دختر خانواده است و هم نقش خواهر و هم نقش مادر را ایفا می کند خیلی تلاش می کند که بدون هیچ اتفاق و مشکل ناگواری این مراسم سر بگیرد.

بازیگر نقش نقش سودا در سریال ترکی دلدادگی

سینم کوبال بازیگر ترکی متولد ۱۴ آگوست سال ۱۹۸۷ می باشد . وی در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است .
قد وی ۱.۷۱ متر ثبت شده است . پدر وی مهندس عمران بود و مادر وی خانه‌دار است. سینم برادری با نام کِرِم دارد.
سینم در سن چهار سالگی آموزش رقص باله را در مدرسه باله آغاز کرد و هشت سال باله را ادامه داد. کوبال یک دانش‌آموز موفقی بود. وی در تیم والیبال بازی کرد و جایزه دوم در یک رقابت را به دست آورد. علاوه بر این، وی اولین جایزه در یک گام از رقابت‌های ایروبیک را برد. وی دیپلم دبیرستان خود را از رویال آکادمی دریافت کرد. وی مدیریت هنر و هنرهای نمایشی در دانشکده بیکنت مطالعه کرده‌است. وی حرفه هنری خود را با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی ددی در نقش دیلارا گیریتلی آغاز کرد. وی حرفه هنری خود را در فیلم‌ها و مجموعه تلویزیونی‌های بسیاری شامل:
مدرسه، مقاومت کن، سلنا، دفتر دبیرستان، پسر انسان که جهان را نجات داد و مادران و مادرها آغاز کرد.
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگیوی در فیلم ۲۰۱۰ رومانتیک کمدی در نقش دیدم به ایفای نقش پرداخته‌است. او در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی در ترکیه، از جمله تورکسل و بینگو ظاهر شده‌است. وی با آردا توران بازیکن فوتبال اهل ترکیه کسی که برای باشگاه فوتبال بارسلونا و تیم ملی فوتبال ترکیه بعنوان سمت چپ مهاجم بازی کرد، از اوت ۲۰۰۹ رابطه دوستی داشت.
کوبال و توران در ژانویه ۲۰۱۰ نامزد کردند. هر چند این دو در سال ۲۰۱۳ از یک‌دیگر جدا شدند.
در ۱۴ مه ۲۰۱۶، کوبال با هنرپیشه ترک کنعان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرد.

سینم کوبال در سریال دلدادگی در نقش سودا دختر کوچک خانواده ایفای نقش می کند .

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

بازیگر نقش بدیر در سریال ترکی دلدادگی

جان یامان( به ترکی استانبولی:Can Yaman) در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر استانبول متولد شد. در خانواده ای که ریشه آنها در یوگسلاویاست. او تنها فرزند خانواده بود ولی هنگامی که تنها پنج سال داشت، والدینش از هم طلاق گرفتند. جان یامان برادرزاده مربی فوتبال فواد یامان است. او تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و وی در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. جان یامان توانست تحصیلات خود را بعنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. یامان تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا گردید و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

جان یامان همزمان که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود در کلاس های بازیگری شرکت کرد. جان یامان که بازیگری را صرفا به جنبه سرگرمی شرکت کرد و شغل اصلی خود را وکالت میدانست با ترغیب اساتید هنری خود در سال ۲۰۱۴ هنگامی که ۲۵ ساله بود نخستین بار بعنوان یک مهمان در برنامه Dada Dandinista حضور پیدا کرد و بعد در همان سال نقش حرفه ای خود را با بازی در سریال دلدادگی شروع کرد و در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال ماه کامل به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

بازیگر نقش آسرین در سریال ترکی دلدادگی

فیرات چلیک ( به ترکی Fırat Çelik ) متولد ۵ فروردین ۱۳۶۰ در شهر اویتفیلدن ( نزدیکی شهر اشتوتکارت) آلمان؛ بازیگر ترک است که اکثر ما او را با نقش مصطفی در سریال فاطما گل به خاطر می آوریم. فیرات در ۱۹ سالگی مستقل شد و در عین حال به عنوان مدل شروع بکار کرد. او همچنین شروع به شرکت در کلاس های بازیگری کرد و هنوز مطمئن نبود که چه شغلی برای آینده انتخاب کند. او در نهایت با کارگردان فرانسوی، بنام Thierry Harcourt آشنا شد و پس از آن تصمیم گرفت تا حرفه ی بازیگری را بصورت جدی دنبال کند.فیرات تا مقطع دبیرستان و در رشته ی اقتصاد و علوم اداری تحصیل کرده است. او در حال حاضر در پاریس یک رستوران باز کرده اما به خاطر بیماری کووید ۱۹، مجبور شده رستوران خود ببندد. اون هم اکنون با ویدئو های رقصی که در اینستاگرام خود منتشر می کند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دلدادگی

فیرات گفته است که به هیچ وجه فکر نمیکرده برای بازیگری به ترکیه بیاید و موقعی که به ترکیه بازگشته است، نمی توانسته به درستی ترکی صحبت کند.  طبق گفته ی فیرات، او ولخرج نیست و پول در زندگی او چندان مهم نیست اما به خاطر اینکه در کار بازیگری، گارانتی وجود ندارد، در خرج و مخارج خود، تدبیر به خرج می دهد. او برای اولین بار با تبلیغات برند Toyota Avensis جلوی دوربین رفت و پس از آن کار خود را با تئاتر ادامه داد.  او همچنین سازهای گیتار و پروسسور نیز می نوازد اما در این زمینه آموزش ندیده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا