بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ضربان قلب + عکس

سریال ترکی ضربان قلب یا نبض یکی از سریال های موفق ترکیه است که اویکو کاریل بازیگر سریال کوزی گونی در آن حضور دارد. در این مطلب داستان سریال ضربان قلب و عکس های بازیگران این سریال را مشاهده می کنید. سریال kalp atisi ساخته سال ۲۰۱۷ است که کارگردانی آن را یوسف پیرحسان به عهده دارد و موضوع این سریال ژانر عاشقانه و رمانتیک است.

اسامی بازیگران سریال ترکی ضربان قلب 

Gökhan Alkan(علی)–Öykü Karayel(ایلول)–Ege Kökenli–Ali Burak Ceylan–Hakan Gerçek–Fatih Dönmez–Barış Aytaç–Burcu Türünz– Başar Doğusoy– Selahattin Paşalı


بیوگرافی بازیگران

گوکان آلکان در نقش دکتر علی اسف

گوکان آلکان ۱۷ آذر ۱۳۶۶ در استانبول متولد شد، بازیگر اهل کشور ترکیه می‌باشد. از جمله آثار معروف او می‌توان به سریال‌ دوستم داره، دوستم نداره با بازی زینب چامجی و سریال (ضربان قلب) اشاره کرد. وی همچنین در سریال حریم سلطان ایفاگر نقش شاه طهماسب صفوی بود و همچنین وی در سریال پربینندهٔ سیب ممنوعه به عنوان بازیگر اصلی در اواخر فصل سوم به سریال اضافه شد و نقش کریم را بازی کرد.

ایکو کارایل در نقش دکتر ایلول اردم

اویکو کارایل ۲۹ مرداد ۱۳۶۹ در استانبول متولد شده است، بازیگر اهل ترکیه است فارغ التحصیل دبیرستان دخترانه Çemberlitaş است و یک برادر دوقلو دارد.

وی پس از آموزش کوتاه در تئاتر کنتر ، در سال ۲۰۰۷ وارد گروه تئاتر هنرستان هنرستان دانشگاه استانبول شد . وی در حالی که هنوز دانشجوی هنرستان بود ، در تست های نمایش تئاتر کرک در بازی Beautiful Things On Our Party شرکت کرد و از بین ۳۰ نامزد صلاحیت ایفای نقش آیزه را داشت

بیورک سلین

بیورک سلین ۵ خرداد ۱۳۷۰ در استانبول ترکیه متولد شد، بازیگر است. وی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است، بازیگری و شهرت او در سریال گوزل شروع شده است و حال در سریال ضربان قلب یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند

مروه چاییران در نقش دکتر ایپک اردم

مروه چاییران ۱۹ آبان ۱۳۷۱ در بالیکسیر متولد شد، بازیگر و خواننده اهل ترکیه است

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به عشق حرف حالیش نمیشه، ضربان قلب و کودک اشاره کرد.

متین کاسکون در نقش دکتر سلیمان تونچ

متین کاسکون ۱۱ خرداد ۱۳۲۷ در استانبول متولد شده است، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما ترکیه می باشد. فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد. وی به عنوان بازیگر و کارگردان در بیش از ۶۰ نمایش در تئاتر دولتی آنکارا و همچنین در ۶ تئاتر خصوصی و  ینی تیاترو ، داستلار تیاتروسو کار کرده است.

اجه کوکنلی بازیگر نقش دکتر بهار

اجه کوکنلی ۲۹ اسفند ۱۳۷۱ در کیرکلارلی به دنیا آمده است، فعالیت بازیگری را از سال ۲۰۰۴ شروع کرده است و همچنین خوانندگی نیز می کند. او تا دبیرستان در کیرکلارلی زندگی کرد، سپس برای تحصیل در دبیرستان فرانسوی سنت ژوزف به استانبول رفت . وی به مدت ۵ سال در تیم تئاتر فرانسه دبیرستان شرکت کرد. اولین سریال تلویزیونی وی از ۱۱ سالگی به بهترین دوست من تبدیل شد.

نقش اسما سانکاک

این چهره سال ۱۹۹۰ در ترکیه متولد شده است، بازیگر و مدلینگ است و بیشترین فعالیت او در صحنه تئاتر بوده است

هاکان رئال در نقش دکتر سنان تونچ

هاکان رئال ۱۵ اسفند ۱۳۴۲ در اسکی شهیر به دنیا آمده است، یکی از بازیگران محبوب در ترکیه است. او دبستان ، راهنمایی و دبیرستان را در اسکی شهیر تحصیل کرد . وی در سال ۱۹۸۸ از رشته تئاتر هنرستان هنرستان دانشگاه میمار سنان فارغ التحصیل شد . در سال ۱۹۸۶ ، او به عنوان بازیگر در Kent Players شروع به کار کرد

صلاح الدین پاشالی در نقش دکتر آلپ سونگور

صلاح الدین پاشالی ۱۳ بهمن ۱۳۶۸ در موغله متولد شده است، بازیگر تلویزیون ترکیه است. تحصیلات خود را با تحصیل در رشته مدیریت هنر در بوداپست به پایان رساند . وی سپس در Craft Atolye بازیگری را آموخت.  او کار بازیگری خود را با مجموعه تلویزیونی ضربان قلب که در سال ۲۰۱۷ از شو تی وی پخش شد آغاز کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا