بیوگرافی ترلان پروانه و اینستاگرام + عکس های جشن تولد ۲۲ سالگی اش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل ترلان پروانه و همچنین عکس های جشن تولد ۲۲ سالگی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ترلان پروانه ، بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر شیراز می باشد. او یک برادر بزرگ تر از خود به نام عرفان دارد؛ مادر وی پریسا فروغی ، خانه دار و پدر او نیز ، مهندس است.

جالب است بدانید ترلان پروانه وقتی سه سال سن داشت، خانمی در فرودگاه بطور اتفاقی  از چهره وی خوشش آمد و به مادر او پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد! و مادر وی نیز با علاقه آن پیشنهاد را قبول کرد. او بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و همچنین شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه در سال ۱۳۸۲ شمسی و اولین بار با حضور در سریال ” بچه های خیابان ” ، تجربه حضور در مجموعه های تلویزیونی را کسب کرد! سپس در ” جایزه بزرگ ” مهران مدیری و ” خوش غیرت ” به کارگردانی علی شاه حاتمی و به تهیه ‌کنندگی محمود فلاح و محصول سال ۱۳۸۳ شمسی به ایفای نقش پرداخت. بد نیست بدانید حضور در فیلم ” رویای آخر ” به کارگردانی مهرداد خوشبخت ، نیز اولین کار سینمایی ترلان پروانه بود.

کودکی ترلان پروانه

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد.

او در مصاحبه ای درباره علاقه خود به بازیگری می گوید: ” من برای ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن‌ ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و… را یاد گرفتم تا در حرفه‌ ام آماده‌ تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است. ورش حرفه ای من، بسکتبال است! دوچرخه‌ سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیت باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم، خیلی لذت می‌ برم. اسب سواری هم جز ورزش‌ های مورد علاقه من است.

بیوگرافی ترلان پروانه

کلاس‌ های باله در آب را به اتمام رسانده‌ ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم؛ اما به دلیل مشغله‌ هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم. “

ترلان پروانهدر سال ۱۳۹۰ شمسی و در جشنواره بین ‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم ” آهوی پیشونی سفید ” به تهیه‌ کنندگی مسعود اطیابی و به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی ، برنده پروانه زرین به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

مدتی پیش شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی ، بازیگر سینما و خواننده در چند سایت خبری منتشر شده بود! اما این خبر با واکنش تند مادر ترلان پروانه مواجه شد و تکذیب شد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ارسلان قاسمی ، تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه ‌های تلویزیونی ” یوسف پیامبر ” در نقش کودکی بنیامین و ” در چشم باد ” در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرد ‌است! وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده ‌است! ارسلان قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی ” در چشم باد ” در نقش کودکی بیژن (با بازی پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌ برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ شمسی آغاز شد. همچنین او در فیلم ” جعبه موسیقی ” به کارگردانی فرزاد مؤتمن ” نقش اصلی را بر ‌عهده داشت.

رابطه عاطفی ترلان پروانه با سعید عزت الهی

سعید عزت اللهی که مدتی ارتباط دوستی با ترلان پروانه ایجاد کرده بود، بعد از شکر آب شدن رابطه میان آن دو ، نداشتن تفاهم را عامل جدایی خطاب کرد! ترلان پروانه نیز در اینستاگرام خود این چنین نوشت:

” هرکس بد ما به خلق گوید

ما چهره ز غم نمیخراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو دروغ گفته باشیم “

بیوگرافی ترلان پروانه

رابطه عاطفی ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده

در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شمسی، فیلمی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران منتشر شد که نشان می داد این دو رابطه عاشقانه ای را با هم شروع کرده اند! مدتی بعد، ترلان پروانه بدون اشاره به فیلم او و فرشاد احمدزاده در کافه گفت: ” هیچ گونه رابطه‌ ای میان من و این دو شخص نبوده است و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه سازی‌ ها بوده‌ اند! در ارتباط با حاشیه سازان نیز اقدام‌ های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است، چندان جالب نخواهد بود! “

زندگی شخصی ترلان پروانه

ترلان پروانه در مصاحبه ای درباره علایق خود در زندگی می گوید: ” من عاشق سبزیجات هستم! در وعده‌ های غذایی‌ ام از سبزیجات زیاد استفاده می‌ کنم و کلم بروکلی هم جزو سبزیجات مورد علاقه‌ ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خود را بریزد.

اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری می کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم؛ بیشتر پاستا می‌ پزم چون هم در پختش حسابی تبحر پیدا کرده‌ ام و هم خیلی دوست دارم. “

جشن تولد ۲۲ سالگی ترلان پروانه

ترلان پروانه در تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به سن ۲۲ سالگی رسید؛ و این دوران برای او اوج محسوب می شوند و باید دید وی در سال پیش رو چه برنامه ای برای زندگی خود دارد!

ترلان پروانه در اینستاگرام

https://www.instagram.com/tarlan_parvanee

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا