بیوگرافی درمندرا بازیگر کهنه کار نقش ویرو در فیلم شعله + عکس

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: درمندرا یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین چهره‌های کهنه کار سینمای هند است. او روز گذشته ۸۵ ساله شد و با این وجود هنوز چهره‌ای شاداب است و هر از چند گاهی در سینما فعالیت می کند. او خالق برخی از نادرترین آثار ماندگار در سینمای هند است و فیلم‌ها و آهنگ‌های او هنوز در ذهن مخاطبین پررنگ است. درمندرا که خیلی از مردم او را با نام «ویرو» در فیلم نوستالژیک «شعله» به خاطر دارند روز گذشته ۸۵ ساله شد و طرفدارانش از ابتدای صبح موج تبریکات و آرزوهای خوبشان را به سمت این چهره محبوب سرازیر کردند. خانواده این چهره ماندگار سینمای هند هم برای خاص‌تر شدن روز تولد درمندرا پست ویژه‌ای برای او گذاشتند. درمندرا در گفتگو با یک رسانه هندی در این روز چنین گفت: «من با تمام وجود زندگی کردم و از آن لذت بردم و باید بگویم که زندگی مرا جوان نگه داشته است!»

او در ادامه گفت که دوست ندارد برای تولدش جشن بزرگی داشته باشد و ترجیح می‌دهد روزهای تولدش را در مزرعه اش سپری کند. او همچنین گفت در روزهای تولدش وقتی تنهاست به یاد مادر مرحومش گریه می کند چراکه خیلی دلتنگ او می‌شود.
دختر کوچکتر درمندرا، آهانا دئول به تازگی صاحب دو قلوهایی دوست داشتنی شده و درمندرا تولد نوه‌های دوقلویش را بهترین هدیه تولدش دانست.

درمندا با ستاره زیبا و جذاب دهه ۷۰ بالیوود، هما مالینی ازدواج کرد و آنها دو دختر به نام‌های ایشا و آهانا دارند. درمندرا از ازدواج قبلی‌اش هم صاحب ۴ فررزند است. بابی دئول و سانی دئول بازیگران مطرح هند، فرزندان او هستند.
خبر جالب توجه دیگر در مورد خانواده دئول‌ها که چند روز قبل به طور رسمی اعلام شد ساخت سری دوم فیلم «آپنه» با بازی سه نسل از دئول‌ها می‌باشد. سریاول فیلم «آپنه» سال ۲۰۰۷ اکران شد و یکی از آثار موفق آن سال بود. در سری اول این فیلم درمندرا همراه پسرانش سانی و بابی بازی کرده بودند و حالا در سری دوم این فیلم علاوه بر درمندرا، سانی و بابی دئول، پسر سانی دئول، کارن دئول نیز بازی خواهد کرد. عوامل تولید کننده این فیلم، به طور رسمی این خبر را تائید کردند.
درمندرا در دو سری از فیلم «یاملا پاگلا دیوانا» نیز تجربه همکاری با پسرانش را دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا