بیوگرافی کامل آرمان رمضانی فوتبالیست ایرانی

آرمان رمضانی فوتبالیست ایرانی متولد ۱ تیر سال ۷۰ در شهرستان ماسال از توابع گیلان است. قد آرمان رمضانی ۱۹۰ سانتی متر است و به عنوان مهاجم بازی می کند . تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

آرمان رمضانی

این بازیکن در سنین کودکی و زمانی که تنها ۱۰ ساله بوده در مدرسه فوتبال ثبت نام شده و اکنون به بدل علی دایی معروف شده است . این بازیکن بازی فوتبال را به صورت حرفه ای در دوران کودکی و در تیم مقامت شهرستان ماسال آغاز کرده است . این بازیکن در سن ۱۴ سالگی با حضور در تیم پگاه گیلان موفق شد همراه کادر و دیگر بازیکنان این تیم در لیگ برتر نونهالان حضور داشته باشد.

آرمان رمضانی در سن ۱۸ سالگی پس از درخشش در تیم جوانان شهرداری ماسال موفق شد به تیم امیدهای ملوان بندر انزلی بپیوندد . او مدتی به عنوان بازیکن قرضی در فجر سپاسی شیراز توپ زد .

آرمان رمضانی به مدت دو سال و در فصل های ۹۷ و ۹۸ در باشگاه سایپا بود و در لیگ برتر ۱۲ گل به ثمر رسانده است .

تیم هایی که رمضانی در آن توپ زده است عبارتند از :

  • ملوان
  • مس رفسنجان
  • فجر سپاسی شیراز
  • پاس همدان
  • اکسین البرز
  • سایپا
  • پرسپولیس
آرمان رمضانی

اولین بازی این بازیکن برای تیم پرسپولیس تهران شهریور ماه سال ۹۹ در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بود که این تیم به مصاف التعاون رفته بود و بازی با پیروزی تیم ایرانی به پایان رسید.

او کمتر از ۶ ماه در پرسپولیس بازی کرد و بلافاصله پس از جدایی در ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ با قرارداری یک و نیم ساله به استقلال پیوست . همچنین توانست در سال ۲۰۲۰ همراه پرسپولیس تهران به قهرمانی در لیگ آسیا در کشور قطر دست یابد.

آرمان رمضانی الگوی فوتبالی اش را علی دایی می داند .او مدعی است که سبک بازیش به علی دایی بسیار نزدیک است و از این بازیکن پیشکسوت بسیار الگو می گیرد.

روحیه جنگندگی و رقابت دو خصلت بارز آرمان رمضانی است که به دلیل بازی در پست مهاجم دو ویژگی کارساز برای او خواهد بود. آرمان رمضانی می گوید هدفش تیم ملی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به جمع ملی پوشان ایرانی خواهد کرد .

او تا به حال به کرونا مبتلا نشده است اما مدتی شایعه شد که او هم مانند سایر بازیکنان پرسپولیس تهران به کرونا مبتلا شده که تست داد و جواب تستش منفی شد . البته که برای مدتی در خانه قرنطینه شد و پس از آن دوباره به زمین فوتبال و تمریناتش برگشت.

آرمان رمضانی در اینستاگرام هم فعالیت دارد و حدود ۲۶۰ هزار فالوور دارد .

پیج اینستاگرام آرمان رمضانی : arman_ramezani10

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا