بیوگرافی کامل بازیگران سریال دراکولا به همراه عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب به معرفی بازیگران سریال دراکولا، فصل دوم سریال هیولا به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

ویشکا آسایش در سریال دراکولا

ویشکا آسایش بازیگر سریال دراکولا متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران می باشد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است.

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند.

خانم آسایش با رضا قبادی ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام «گیو» دارد.

احسان امانی

احسان امانی متولد ۱۳۳۵ در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق از کشور آلمان می باشد. بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ وقتی ۴۶ ساله بود با فیلم آبادان به کارگردانی مانی حقیقی شروع کرد و دو سال بعد با فیلم کندولوس دوباره در سینما حاضر شد.

شغل اصلی اش فعالیت در حوزه تبلیغات و تیزر سازی است، می گوید گهگاهی دوستان کارگردان لطفا می کنند و از من در فیلم هایشان استفاده می کنند.

احسان امانی بازیگر سریال دراکولا خیلی سال است که ازدواج کرده و ثمره آن یک دختر و یک پسر می باشد.

محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۰ در شیراز صداپیشه و بازیگر می باشد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.

محمد بحرانی با مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر سریال دراکولا متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران، از بازیگران تئاتر، سینما  و تلویزیون است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود گلاب آدینه بود.

او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی بعد از هم جدا شده‌اند.

اما سیما تیر انداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد. مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد. حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدشان پسری به نام آریانا می باشد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

او در سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد.

این هنرمند با بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان به شهرت  و محبوبیت رسید.

بهنام تشکر بازیگر سریال دراکولا در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده  و پسری به نام کاوه دارد.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان‌ نژاد بازیگر سریال دراکولا متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد  وی وقتی سه و نیم  ساله بوده که به همراه خانواده به ایران  آمدند و ساکن شدند. مادر  شعبان نژاد نیز نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌ می باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر  و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده ‌است.

 

نیما شعبان نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ده سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است؛ چرا که افراد در تئاتر سخت دیده می شوند.

نما شعبان نژاد ازدواج نکرده و مجرد است.

گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است.

او فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد.

گلاره عباسی بازیگر سریال دراکولا در سال ۱۳۹۴ با ادیب راد ازدواج کرده است.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۷ مهر سال ۱۳۶۲ در تهران، و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فلسفه می باشد. او در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ، پدرش فرهاد فولادوند که شاعر بوده و با تشویق های پدرش بوده که او بازیگری را انتخاب کند مادرش نیز یک فرهنگی و معلم می باشد.

اندیشه فولادوند بازیگر سریال دراکولا تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶در تهران، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شده و به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخته است.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سریال دراکولا دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا