بیوگرافی کامل بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بوچه بوسه کاهرامان با نام اصلی Buçe Buse Kahraman ، بازیگر تلویزیون و سینمای ترکیه متولد یک آوریل سال ۱۹۹۶ میلادی در شهر استانبول می باشد. لازم به بیان است این روزها شاهد نقش آفرینی بوچه بوسه کاهرامان در نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال های ایرانی هستیم.

بوچه بوسه کاهرامان ، در شهر استانبول بزرگ شده است و تحصیلات خود را تا دوره ی دبیرستان در این شهر گذرانده است. او سپس در رشته بازیگری وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه دوکوز ایلول شهر ازمیر شد و به آن شهر رفت.

بیوگرافی کامل بوچه بوسه کاهرامان

بوسه کاهرامان فعالیت در عرصه ی بازیگری را در سال ۲۰۱۷ میلادی و حضور در فیلم سینمایی ” پسران بد ” در نقش جانسو که نقش های اصلی آن را تولگا ساریتاش و افرا ساراچ اوغلو بر عهده داشتند، آغاز کرد! بوسه کاهرامان به عنوان اولین حضور خود در قاب تلویزیون در سریال تلویزیونی ” çarpışma ” یا برخورد در نقش ” نسیم” ظاهر شد.

بیوگرافی کامل بوچه بوسه کاهرامان

اما جدید ترین بازی بوچه بوسه کاهرامان مربوط به حضور وی در سریال میوه ممنوعه است. بوچه در سال ۲۰۱۹ میلادی وارد تیم بازیگران این سریال تلویزیونی شد و در نقش لیلا که قبلا، عایشه گول چینار این نقش را بر عهده داشت، ظاهر شد.

بوچه بوسه کاهرامان در اینستاگرام

https://www.instagram.com/bucekahraman

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا