بیوگرافی کامل حدیث فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر + ماجرای بیماری و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل حدیث فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و همچنین ماجرای بیماری او خواهیم داشت! همچنین به بحث درباره بیوگرافی وی نیز خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. حدیث فولادوند ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که مهمان تلفنی برنامه پنجشنبه جمعه رادیو ایران بود، در گفتگو با منصور ضابطیان اظهار کرد: ” اصلا در این شرایط کرونا کار نمی ‌کنم. آخرین کارم مربوط به ۲ سال پیش است که فیلمی به نام مهریه با رضا داوود نژاد کار کردم. بیماری ای داشتم و مجبور شدم جراحی کنم؛ به همین دلیل مدتی کار نکردم و بعد این جریان کرونا پیش آمد! “

بیوگرافی کامل حدیث فولادوند

بد نیست بدانید حدیث فولادوند ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. او فعالیت هنری خود را از دوران کودکی آغاز کرد؛ در سن دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش ” گل‌ های دوستی ” به روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم ” دست‌ های آلوده ” به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضور خود را در سینما در سال ۱۳۷۸ شمسی تجربه کرد.

بیوگرافی کامل حدیث فولادوند

حدیث فولادوند که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی، خود را در بازیگری موفق می ‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی ” مارال ” به کارگردانی مهدی صباغ ‌زاده هنرنمایی کرد.

بیوگرافی کامل حدیث فولادوند

همچنین درخشش وی در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی ” گمگشته ” به کارگردانی رامبد جوان آغاز شد. او همچنین در مجموعه‌ های تلویزیونی ” سال ‌های خاکستری ” به کارگردانی مهدی صباغ ‌زاده و به نویسندگی هوشنگ یونسی و مهدی صباغ ‌زاده ، ” دیوار شیشه ‌ای ” به کارگردانی ساموئل خاچیکیان و به نویسندگی فریدون گله ، ” معصومیت از دست رفته ” به کارگردانی داوود میرباقری به ایفای نقش پرداخت. وی علاوه بر آن در نمایش ” مده آ ” نیز نقش ‌آفرینی نموده‌ است.

حدیث فولادوند در مصاحبه ای درباره تجربه کار تئاتر خود می گوید: ” سه سال پیش تجربه تئاتر داشتم و واقعا عالی بود. “

زندگی شخصی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ شمسی با رامبد شکرابی ازدواج کرد. در حال حاضر حدیث فولادوند و همسر وی در شمال کشور زندگی می کنند و این دو زوج هنری فرزندی ندارند.

او در مصاحبه ای در پاسخ به اینکه تا به حال دوست داشته است رستورانی داشته باشد؟ گفت: ” نه. شاید کافه را ترجیح می دادم. یک کافه دنج که وقتی آدم ها می آیند حالشان خوب شود. “

بیوگرافی کامل حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در پاسخ به این پرسش که تا حالا فکر کرده ای که اگر پنج بچه داشتی، با آنها چه کار می کردی؟ بیان کرد: ” من یک فرزند را هم فکر نمی کنم بتوانم. فکر می کنم زمان قدیم سبک زندگی خیلی با الان فرق داشت. انگار همه چیز آسان تر بود. الان سخت شده است و الان داشتن یک یا دو بچه هم مسئولیتش زیادتر شده است.

وقتی بچه بودیم اینقدر در کوچه و خیابان بازی می کردیم که مادرم به زور ما را به خانه می آورد ولی در این شرایط اصلا اینطور نیست. البته قبل از کرونا و در گذشته هم کمتر بچه ای دیدم در کوچه بیاید. همه بچه ها پای تبلت و گوشی مادر و پدرشان هستند. اگر از فضای مجازی دور نگاه داشته شوند هم دائم پای تلویزیون هستند. زمان ما فقط ساعت ۵ کارتون می داد. یک پرده قرمز و نهایتا یک کارتون می دیدیم. الان متاسفانه یا خوشبختانه از صبح تا شب تلویزیون کارتون پخش می کند. “

حدیث فولادوند در اینستاگرام

https://www.instagram.com/hadisfouladvand

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا