بیوگرافی کامل دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

دانیال جعفری بازیگر خردسال نقش یوسف در سریال بوتیمار با وجود سن کمی که دارد توانسته در چند فیلم و سریال حضور موفق داشته باشد. بیوگرافی او را بخوانید. دانیال جعفری متولد سال ۱۳۸۵ است و هنوز در مقطع ابتدایی درس می خواند. او از سن کم به دلیل علاقه به بازیگری سعی کرد وارد این رشته شود و البته طبیعتا خانواده اش کمک زیادی به او کردند.

دانیال جعفری

دانیال در آموزشگاه تخصصی بازیگری و فیلمسازی هنر و سینما ثبت نام کرد و زیرنظر استاد داریوش موحد دوره دید و از همین طریق نیز وارد عرصه بازیگری شد. او نخستین بار در سال ۱۳۹۸  برای بازی در فیلم تلویزیونی به یادم باش به کارگردانی مجتبی سعید زاده انتخاب شد. این فیلم از شبکه دو و شبکه امید پخش شد.

فیلم های دانیال جعفری

دانیال جعفری برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی به کارگردانی رضا شالچی و مهدی امدادی تست داد و از میان ۴۰۰ نفر انتخاب شد. او سپس در سریال نمایش خانگی اسی تمساح و دزدان کارائیب به کارگردانی آقای مرتضی ذوالفقاری نسب بازی کرد. جعفری در دی سال ۹۸ در فیلم تلویزیونی کوتاه کم کاری به کارگردانی جناب آقای حسین آخوند زاده حضور یافت.

همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به‎‏‎‏‎‎‏ کارگردانی سعید سهیلی به ایفای نقش کودکی ساعد سهیلی در نقش حسن پرداخت. او برای این نقش از بین ۴۳۰ کودک انتخاب شد.  نقش اول فیلم کوتاه میل شخصی و نقش اول فیلم کوتاه شاگرد بابا کارهای دیگر دانیال جعفری است.

دانیال جعفری

بازی در نقش یوسف در سریال بوتیمار

علیرضا نجف زاده ، این پسر هنرمند را برای بازی در نقش یوسف در سریال بوتیمار انتخاب کرد و دانیال با هنرمندانی مانند مرجانه گلچین، حمید لولایی، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، ندا کوهی، علی صبوری و…  هم بازی شده است.

این نقش می تواند سکوی پرتابی برای دانیال باشد زیرا او در این مجموعه کمدی بیش از پیش دیده می شود و احتمال این که برای کارهای دیگری نیز انتخاب شود زیاد است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا