بیوگرافی کامل روزبه معینی بازیگر نقش نوذر در سریال آقازاده

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل روزبه معینی بازیگر نقش نوذر در سریال آقازاده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مجموعه نمایش خانگی آقازاده ، مجموعه ‌ای نمایشی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه ‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا می باشد. این سریال ، قصه‌ ای پرالتهاب و جذاب را روایت می ‌کند که نام شخصیت اصلی آن ” حامد ” است.

بیوگرافی کامل روزبه معینی

سریال آقازاده در ژانر درام ، عاشقانه و اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند همچون ” قلب یخی ” دارد. اما در این بین، از جمله بازیگرانی که توانسته است با بازی درخشان خود، توجه منتقدان را به خود جلب نماید، روزبه معینی است.

روزبه معینی با بازی در  نقش نوذر در سریال آقازاده حاضر شده است. روزبه معینی متولد ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ شمسی در شهر تهران می باشد. او تئاتر را از نوجوانی و در مدارس و آموزشگاه ها آغاز کرد. سال ۱۳۶۸ شمسی تا ۱۳۷۹ شمسی در سریال های تلویزیونی ” به دنبال مهر ” و ” زنگ مدرسه ” که مربوط به گروه کودک و نوجوان بود، بازی کرد. وی با حضور در برنامه ” مجید قناد ” بود به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی کامل روزبه معینی

حضور روزبه معینی در سینما

روزبه معینی به عنوان اولین کار سینمایی خود در فیلم سینمایی ” خود زنی ” به کارگردانی و نویسندگی احمد کاوری و به تهیه ‌کنندگی اردشیر ایران ‌نژاد به ایفای نقش پرداخت. سپس بازی در سریال تلویزیونی ” معراجی ها ” به کارگردانی مسعود ده نمکی و بعد از آن بازی در سریال ” آسمان من ” به کارگردانی محمدرضا آهنج و سریال ” خوب ، بد ، زشت ” به کارگردانی منوچهر هادی را تجربه کرد.

حضور وی در سریال ” آمین ” به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و به نویسندگی زامیاد سعدوندیان سبب شهرت وی شد. جالب است بدانید او مدیر برنامه های امین حیایی است و می توان گفت همین آشنایی و رفت آمدها سبب شد پای وی نیز به بازیگری باز شود!

زندگی شخصی روزبه معینی

روزبه معینی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

روزبه معینی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/roozbeh_moeini/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا