بیوگرافی کامل زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در سریال موچین

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در سریال موچین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال نمایش خانگی موچین به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی ، یک سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی و اجتماعی می باشد. بد نیست بدانید ماکان بند ، آهنگ تیتراژ پایانی سریال موچین را با نام ” دلمو دزدید ” خوانده است!

بیوگرافی کامل زهرا جهرمی

اما از جمله بازیگران این سریال نمایش خانگی می توان به زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا ، خواهر سیما، دختر گلی، کارمند مرکز اختلاف خانواده اشاره کرد! زهرا جهرمی ، مجری و بازیگر تازه کار و کم حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی سینما است.

وی که از دوران دبستان در زمینه تئاتر فعالیت داشته است، در سال ۱۳۷۷ شمسی و در سن ۱۳ سالگی در تئاتر ” مکبث ” برای اولین بار بازیگری را در مقابل دیدگان دکتر قطب الدین صادقی تجربه کرد! او از سال ۱۳۸۵ شمسی تاکنون بیشتر در تلویزیون فعالیت داشته است؛ و مسئول پیاده سازی متون برنامه های سینمایی بوده است.

بیوگرافی کامل زهرا جهرمی

وی در سال ۱۳۸۹ شمسی ، بعد از طی دورهای گویندگی رادیو در آموزشگاه ، وارد رادیو شد و در شبکه رادیویی ایران ، شروع به گویندگی کرد. بعد از حدود یک سال حضور در رادیو در برنامه های تولیدی و زندهو پس از طی یک دوره ی دو ماهه ، جذب باشگاه خبرنگاران جوان شد! تا جایی که جزو یکی از پرکارترین های این باشگاه قرار گرفت و به دلیل حضور در کشور چین موفق به تهیه ی چند گزارش مستند از این کشور نیز گردید.

بیوگرافی کامل زهرا جهرمی

زهرا جهرمی که بیشتر به عنوان یک مجری تلویزیونی شناخته شده است، به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی موچین به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی شخصی زهرا جهرمی

زهرا جهرمی سال ها پیش با میثم آهنگری ، تهیه کننده و فیلمساز ازدواج کرده است؛ و وی متهال می باشد. او یک دختر به نام هلیا دارد که حالا به لطف پدر خود، بازیگر شده است و در فیلم های ” سلفی با رستم ” ، ” سلام علیکم حاج آقا ” و سریال ” موچین ” در کنار مادر خود بازی می کند.

زهرا جهرمی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/zahra.jahromi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا