بیوگرافی کامل ستاره پسیانی بازیگر نقش نقره در سریال جیران + عکس

ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی بازیگری نام آشنای کشورمان است که در سریال جیران نقش نقره را ایفا کرده است. در ادامه بیوگرافی این بانوی هنرمند را بخوانید.

ستاره پسیانی

زندگی خانوادگی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد روز ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۱ است. او در تهران به دنیا آمده و پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر هستند. او یک برادر به نام خسرو دارد.

ستاره نوه مرحوم جمیله شیخی است و در واقع می توان گفت ستاره نسل سوم از خانواده پسیانی است که به عنوان بازیگر روی صحنه تئاتر و جلوی دوربین رفته است. با این حال او ترجیح داد برای تحصیل رشته دیگری را انتخاب کتد و در هنرستان سوره گرافیک خواند. خودش در این باره گفته است: “دلیل اصلی این بود که من داشتم بازیگری را به صورت تجربی یاد می گرفتم و دوست نداشتم که فقط در یک بعد رشد کنم ، خواندن گرافیک در کارم هم بی تاثیر نبود و خیلی از روانشناسی رنگ ها کمک گرفتم.”

شروع بازیگری ستاره پسیانی

زندگی در خانواده هنری باعث شد ستاره پسیانی خیلی زود و زمانی که ۵ سال بیشتر نداشت بازیگری را شروع کند و در آن سن روی صحنه تئاتر رفت. نقش کوتاهی در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۰ نیز اولین تجربه این بازیگر در سینما بود.

ستاره هنوز ۱۳ سال بیشتر نداشت که در مقام کارگردان تئاتر ظاهر شد و یک نمایش عروسکی را با حضور والدین خودش و چند هنرمند دیگر روی صحنه برد.

ستاره پسیانی

فیلم های ستاره پسیانی

اولین تجربه حرفه ای ستاره پسیانی در سینما در سال ۱۳۸۵ با فیلم روایت های ناتمام رقم خورد. او سپس در سال ۹۷ در فیلم شیرین ساخته مرحوم عباس کیارستمی بازی کرد. فیلم های موج سوم، ورود آقایان ممنوع و فرشتگان قصاب تجربه های بعدی پسیانی است اما این بانوی هنرمند در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم کوچه های بی نام بیش از پیش به شهرت رسید و مورد توجه قرار گرفت.

او درباره‌ بازی در این فیلم به عنوان خواهر بزرگتر باران کوثری گفت: “کارگردان قبول نمی‌کرد که من این نقش رو بازی کنم چون می‌گفتن که تو از باران کوچکتری، یک روز باران به دفتر کارگردان رفت و گفت که ستاره ۸ سال از من بزرگتره و کارگردان پذیرفت و تا اواسط فیلم هم بر این باور بودن که من از باران بزرگترم، تا اینکه یک روز داشتیم با باران خاطره‌ای از هنرستان می‌گفتیم، چون من و باران هم‌سن هستیم و به یک هنرستان می‌رفتیم و اونجا کارگردان متوجه شد که من چند سالمه.

فیلم های وراونگی، بیست هفته، لانتوری، هلن، پدیده، رضا، جمشیدیه، سرخ پوست، لتیان، دوزیست، من می ترسم، غلامرضا تختی، موج اف ام ردیف ۴۸، خوب، بد، جلف ۲، بعد از اتفاق، یدو و مجوز خروج فیلم های دیگر سیتاره پسیانی هستند.

بازی در نقش نقره در سریال جیران

ستاره پسیانی قبل از این که در سریال جیران نقش نقره را بازی کند حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

شوخی کردم، نهنگ آبی و کرگدن از تجربه های او در این زمینه است اما نقش نقره کمی با سایر نقش های پسیانی متفاوت است. سریال جیران سریالی تاریخی است که به زندگی جیران تجریشی سوگلی ناصرالدین شاه می پردازد و حال و هوای متفاوتی دارد.

سریال های او

ستاره پسیانی تجربه هایی نیز در تلویزیون دارد که آخرین آن ها فصل دوم سریال زیرخاکی است اما قبل از آن در مجموعه های باغ بلور، همه بچه های من و دفترخانه شماره ۱۳ بازی کرده بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا