بیوگرافی کامل صبا راد مجری سابق و چهره اینستاگرامی پرحاشیه + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل صبا راد مجری سابق و چهره اینستاگرامی پرحاشیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. صبا راد ، مجری سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و چهره اینستاگرامی پرحاشیه متولد ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر تهران می باشد.

بیوگرافی کامل صبا راد

صبا راد در سال ۱۳۷۷ شمسی و وقتی تنها ۱۸ سال سن داشت و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود، در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهور بود! در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان به این مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود، برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی، به استخدام صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درآمد!

جالب است بدانید صبا راد علاقه به بازیگری داشت، اما بخاطر بیان شیوایی که داشت، به سمت اجرا کشیده شد! اولین اجرای او در رادیو با برنامه ” ورزش ، نشاط و تندرسی ” در سال ۱۳۷۷ شمسی آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی و نوشتن متن برنامه نیز رفت! او سپس در قامت مجری و سپس تهیه کننده ، ساخت برنامه های مختلف را برعهده گرفت.

تلاش و پشتکار صبا راد همچنان ادامه داشت؛ تا اینکه وی در سال ۱۳۹۰ شمسی و وقتی ۳۱ سال سن داشت، در برنامه ” سیب ” که اجرای مشترکی با آرزو جعفرپور بود، توانایی های خود را نشان داد! سپس وی در سال ۱۳۹۳ شمسی با اجرای برنامه ” به خانه برمیگردیم ” به شهرت رسید. بد نیست بدانید برنامه ” به خانه بر می گردیم ” کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران و یک برنامه ترکیبی زنده و استودیی است که در یک خانه دکورین تلویزیونی به همراهی مجریان و کارشناسان و میهمانان مختلف و اساتید و مربیان فرهنگی، اجتماعی، علمی و… ارائه می گردد. برنامه تلویزیونی ” به خانه بر می گردیم ” در واقع به آموزش خانواده به خصوص بانوان خانه‌ دار اختصاص دارد و از سال ۱۳۷۷ شمسی تاکنون به طور منظم تولید و از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

بیوگرافی کامل صبا راد

ماجرای روزه خواری صبا راد

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ شمسی که مصادف با ماه رمضان همان سال بود، در برنامه ” به خانه بر می گردیم ” در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا ، از آشپز خواست مزه ی غذا را امتحان کند؛ او که متوجه نبود ماه رمضان است، شروع به تست غذا و روزه خواری در آنتن زنده کرد! کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود، سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد!

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

عدم حضور صبا راد در برنامه به خانه برمیگردیم شایعاتی درخصوص ممنوع التصویری این مجری سرزبان ها انداخت اما در پاسخ اینطور گفت:

” ممنوع التصویر نیستم. “

ماجرای مهاجرت صبا راد

صبا راد که از سال ۱۳۹۸ شمسی با تلویزیون همکاری نداشت، در سال ۱۳۹۹ شمسی قید زندگی و فعالیت در ایران را به همراه همسر خود زد و به کشور ترکیه مهاجرت کرد! او درباره مهاجرت خود و خانواده می گوید: ” چقدر عکس هاى یادگارى، عکس هایى که مطمئن هستى دیگه توى لنز دوربینت نمى بینى حس شون متفاوت و غم انگیزه،

دوستان قدیمى صفحه که این آشپزخونه و خونه رو مى شناسن دوستان جدید هم که محبت کردن قدم روى چشم من گذاشتن و به جمع ما پیوستن پست ها و استورى هایى که هایلایت کردم رو ببینن متوجه مى شن که این سه تا عکس خوونه قبلى ما در تهران بود. اما چى شد که ما (من و مانى جانم) تصمیم گرفتیم مسافر تهران_استانبول بشیم.

اگه حوصله داشته باشین توى چند تا پست براتون بنویسم و قبلش این رو بگم که روال صفحه حتما مثل قبل خواهد بود همونطور که توى این مدت بوده، البته توى صفحه مانى هم با ابعاد دیگه این کوچ و هجرت آشنا مى شید.

ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم. همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم؛ تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت: صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم؛ چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا؟

توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه؟ “

بیوگرافی کامل صبا راد

زندگی شخصی صبا راد

صبا راد در سال ۱۳۹۲ شمسی و وقتی ۳۲ سال سن داشت، با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد؛ اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت! و در نهایت در سال ۱۳۹۵ شمسی از هم جدا شدند. بد نیست بدانید مرتضی علی آبادی علاوه بر مجریگری ، مدتی مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

صبا راد برای بار دوم و در سال ۱۳۹۶ شمسی و هنگامی که ۳۷ سال سن داشت، با مانی رهنما ، خواننده و آهنگساز پاپ ۴۶ ساله ازدواج کرد! بد نیست بدانید قبل از اعلام خبر ازدواج این دو ، عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود! مانی رهنما ، خواننده و آهنگساز پاپ از ازدواج اول خود یک پسر به نام ” پارسا ” متولد سال ۱۳۸۰ شمسی دارد. جالب است بدانید مهریه ازدواج او با صبا راد ، یک قطعه عاشقانه مورد تایید می باشد!

مانی رهنما موسیقی را از ۱۴ سالگی و با پیانو شروع کرد و از سال ۱۳۷۱ شمسی، نزد زنده یاد بابک بیات ، موسیقیدان برجسته به مدت ۶ سال تحت تعلیم قرار گرفت. او از سال ۱۳۷۶ شمسی و با آهنگ فیلم ” مرسدس ” به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی مسعود کیمیایی و به نویسندگی اصغر عبدالهی و مسعود کیمیایی رسما فعالیت خود را شروع کرد. وی از سال ۱۳۸۲ شمسی تاکنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آن‌ ها در قالب آلبوم هایی مثل ” دهکده ” با صدای کسری و ” تعطیل عمومی ” با صدای محسن وحیدی، پارسا حسینی و شهاب مظفری، کاوه هادی مقدم ، بردیا ، احمدرضا اصفهانی ، بابک بهزاد ، هادی معتمد ، پدرام عابسی ، پارسا حبیبی و فرجام و… پرداخته ‌است.

جالب است بدانید حالا در کنار رابطه زن و شوهری ، این زوج هنرمند یک آموزشگاه موسیقی نیز دارند که مانی و همسر وی علاوه بر تدریس موسیقی و فن بیان اداره آن را هم برعهده دارند.

او که به گفته خود ۲۱ سال در رادیو و تلویزیون خدمت کرده است، چند وقت پس از استعفای خود، در حالی که دیگر حجاب بازتر و راحت ‌تری دارد، منتقد برنامه خود یعنی ” به خانه بر می‌ گردیم ” می ‌شود و به عوامل برنامه با تمسخر پیشنهاد می ‌دهد که آهنگی از شهرام شب ‌پره را به عنوان تیتراژ استفاده کنند! بعد از مدتی تصمیم می ‌گیرد خوانندگی را هم در فضای اینستاگرام امتحان کند و ویدئویی از آوازخوانی خود در کنار همسر خود یعنی مانی رهنما را منتشر می ‌کند! هرچند که این ویدئو در فضای مجازی با استقبال چندانی هم مواجه نشد.

او در صفحه اینستاگرام خود، مسابقات اینستاگرامی برای دنبال‌ کنندگان خود برگزار می ‌کند! مثلا عکسی از خود منتشر می ‌کند و به قید قرعه به لایک‌ کنندگان تصویر خود ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌ دهد!

صبا راد در اینستاگرام

https://www.instagram.com/sabarad.official

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا