بیوگرافی کامل مهسا غفوری بازیگر نقش ماهسو در سریال روزهای آبی

در این مطلب از سایت جدولیاب می خوانید که، نقش ماهسو در سریال روزهای آبی فرصت خوبی برای مهسا غفوری است که بیشتر دیده و شناخته شود. در ادامه با او بیشتر آشنا شوید.
مهسا غفوری
مهسا غفوری که متولد سال ۱۳۷۳ است از کودکی به هنر و به ویژه بازیگری علاقه داشت و از همان زمان نیز بازی روی صحنه تئاتر را شروع کرد. او در این مسیر آموزش دید و البته اگرچه تحصیلات دانشگاهی غیرمرتبط دارد اما در رشته بازیگری زیرنظر استاتید مطرحی دوره دیده است.

 

غفوری در تئاتر بازیگری کاملا شناخته شده است و تاکنون بارها و بارها روی صحنه رفته و بازی هایش مورد توجه بوده است اما اولین تجربه تصویری او به سریال پدر پسری مربوط می شود.

این سریال که مجموعه ای طنز بود ساخته محمدرضا حاجی غلامی است که از شبکه ۵ پخش شد. مهسا در این سریال یکی از نقش های فرعی به نام شادی شهابی را برعهده داشت و در واقع یکی از هم دانشگاهی های شخصیت اصلی سریال بود اما طرز صحبت و رفتارهای خاصی که در این نقش داشت باعث شد خیلی خوب دیده شود و در ذهن بماند.

مهسا غفوری

غفوری علاوه بر بازیگری کار دستیاری کارگردان را نیز انجام می دهد و علاوه بر این در ترجبه بازیگری اش فیلم کوتاه کفش های دیگری هم دیده می شود.

غفوری که اولین نقش تلویزیونی اش از کلیشه های عادی فاصله داشت در دومین سریال نیز نقشی متفاوت را پذیرفت. سریال آبی دومین همکاری این بازیگر با حاجی غلامی محسوب می شود و این بار نقش اش در سریال پررنگ تر است. او نقش دختری کر و لال را برعهده دارد و به خوبی توانسته این شخصیت را به نمایش بگذارد.

مهسا غفوری از آن دست بازیگرانی است که به نظر می رسد به زودی بیشتر از پیش شناخته شود و او را در فیلم ها و سریال های بیشتری ببینیم.

مهسا غفوری
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا