بیوگرافی کامل نجمه جودکی مجری تلویزیون + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل نجمه جودکی مجری تلویزیون و همچنین اینستاگرام وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نجمه جودکی ، مجری تلویزیون متولد ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس معماری در دانشگاه آزاد اسلامی و فیلم سازی و تدوین از سروش است. لازم به بیان است اولین اجراهای نجمه جودکی به حوالی سال های ۱۳۸۴ شمسی باز می گردد!

بیوگرافی کامل نجمه جودکی

نجمه جودکی در مصاحبه ای درباره آغاز به فعالیت خود در عرصه ی اجرا می گوید:

” اولین اجرایم سال ۱۳۸۴ شمسی، اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود! مادرم جز مشوق های اصلیم بوده است و واقعا مادرم خیلی به من کمک کرد، به لطف خدا آقای رضا رشیدپور را در همایش کنکور دیدم و با مادرم رفتیم پیش ایشون و گفتم خیلی دوست دارم مجری بشم و اجرا کنم؛ ایشون منو به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند! رفتم تست دارم و وارد سازمان شدم. بعد از در سن ۱۷ سالگی به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان شروع به فعالیت کردم.

اولین باری که جلو دوربین رفتم گزارشگر برنامه شب ایرونی در سال ۱۳۸۸ شمسی بود که در شبکه جام جم پخش می شد! آقای پوریا امین، آقای محمد سلوکی و آقای امیر احمدی اون برنامه رو اجرا میکردن و من گزارشگر اون برنامه بودم. “

بیوگرافی کامل نجمه جودکی

بد نیست بدانید در شهریور ماه سال ۱۳۸۹ شمسی نجمه جودکی با اجرای برنامه زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شد! برنامه فرصت ویژه تا اسفند ماه سال ۱۳۸۹ شمسی به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد، اما در تابستان سال ۱۳۹۰ شمسی، با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه یک به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت! نجمه جودکی در نظر سنجی مجریان شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد و حتی نام او بالاتر از محمدرضا شهیدی فرد قرار گرفت!

اما چندی پیش نجمه جودکی مورد انتقاد گسترده برخی اهالی رسانه و شهروندان قم واقع شد! او نیز به دنبال انتقادات فراوان اهالی رسانه و شهروندان قم نسبت به اظهارات نادرست خود در خصوص ورود ملخ ها از قم در برنامه صبح امروز ۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی خود با اعتراف بر اشتباه بودن این خبر، عنوان کرد:

” حمله ملخ ها در بسیاری از شهرهای کشور بوده است و این خبری که اعلام کردم از قم بوده است، درست نیست و من از محضر حضرت معصومه (سلام الله علیها) که این شهر را متعلق به ایشان می دانم و همچنین از علما، بزرگان و مردم شریف و نازنین قم عذرخواهی می کنم. “

نجمه جودکی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/najmehjoodaki/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا