بیوگرافی کامل کیکاووس پاکیده بازیگر سریال هوش سیاه + زندگی شخصی و همسر وی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی کامل کیکاووس پاکیده بازیگر نقش نقش کامران بوریایی در سریال هوش سیاه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیکاووس پاکیده ، دوبلور، مجسمه ‌ساز، شاعر و بازیگر متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۴۷ شمسی در شهر تهران می باشد. وی از پدر بوشهری و مادر تهرانی متولد شده است!

کیکاووس پاکیده هنر را از مقطع دبستان با تئاتر شروع کرده است. وی پس از سال ها تجربه در تئاتر غیر حرفه ای، در سال ۱۳۶۹ شمسی و وقتی ۲۲ سال سن داشت، به پیشنهاد دوستان خود در تست دوبله صدا و سیما شرکت کرد و جذب سازمان شد! صدای او در کارتون بابالنگ دراز در نقش جرویس پندلتون (بابالنگ دراز) شنیده شد و دوبله سریال کمیسر و رکس در نقش کمیسر موزر و کارتون وایکینگ ها معروف ترین کار وی بود!

کیکاووس پاکیده در سال ۱۳۸۰ شمسی، با دوبله ی صدای نقاش معروف آمریکایی، باب راس در سری برنامه های لذت نقاشی برای شبکه چهار خوش درخشید! در سال ۱۳۸۳ شمسی با فیلم حضور در فیلم سینمایی ” زن زیادی ” به کارگردانی تهمینه میلانی برای اولین بار جلوی دوربین رفت! او یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۴ شمسی در فیلم ” آتش بس ” در بازیگرانی چون کنار محمدرضا گلزار و مهناز افشار دیده شد!

زندگی شخصی کیکاووس پاکیده

کیکاووس پاکیده ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. ثمره زندگی مشترک او یک پسر بنام ایلیا است.

جالب است بدانید در سال ۱۳۸۱ شمسی، وی اولین مجموعه شعر خود به نام ” بانو و آخرین کولی سایه فروش ” را منتشر کرد. لازم به بیان است او تابجال دو مجموعه شعر و دو مجموعه داستان نیز منتشر کرده است. وی در کنار بازیگری مجسمه سازی می کند، شعر می نویسد، چندین داستان کوتاه و فیلمنامه هم دارد و یک زمانی هم نقاشی می کرد و حالا مجسمه سازی هم می کند!

از جمله جوایز و افتخارات وی می توان به دیپلم افتخار سردبیر انجمن بین ‌المللی شعر در آمریکا ۲۰۰۲ میلادی ، شاعر برگزیده توسط سایت poetry.com در آمریکا ۲۰۰۳ میلادی و مدال شعر شایسته از سمپوزیوم شعر واشینگتن دی سی دریافت کاپ شایستگی از انجمن بین‌المللی شعر در سال ۲۰۰۴ میلادی اشاره کرد!

دریافت جایزه رویال ریل از جشنواره فیلم کانادا برای فیلم کوتاه سایه در میان دری نیمه گشوده نیز ار افتخارات ارزشمند وی به شمار می آید.

کیکاووس یاکیده در اینستاگرام

لازم به بیان است کیکاووس پاکیده در اینستاگرام، فعالیت خاصی ندارد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
3 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
بیتا
بیتا
3 سال قبل

ایشون در حال حاضر متاهل نیستن…

Unknown
Unknown
2 سال قبل
پاسخ به  بیتا

شما از کجا میدونی!

تمنا
تمنا
3 سال قبل

همسر ایشون کین؟؟

دکمه بازگشت به بالا