آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین در سریال لروکس کیست؟

اگر از طرفداران سریال لروکس هستید نقش اول آن را می شناسید. آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین در سریال ترکی لروکس را در این مطلب معرفی می کنیم. دختری باهوش، پرانرژی و دوست داشتنی است. مغرور و در عین حال متواضع است. به وقتش یک پارچه خانم است و هر جا لازم باشد جنگجو می شود. با همه این ویژگی ها او را در کنار مردی می بینیم که خشک و جدی به نظر می رسد و هیچ امیدی به بهتر شدن رابطه آنها وجود ندارد. اما اتقافات خوب همیشه در بدترین شرایط می افتند پس منتظر غیرمنتظره ها باشید.

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین
آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین

آیبوکه پوسات در سال ۱۹۹۵ در آنکار به دنیا آمد. او از دانشگاه حاجت تپه و کنسرواتوار دولتی آنکار در رشته ی باله فارغ التحصیل شده است. بعد از آموختن رقص و پیانو، بالرین شدن را انتخاب کرد. بعدها تحصیلاتش را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آنادولو ادامه داد. ورود او به دنیای هنر ترکیه، با آغاز مسابقات زیبایی میس ترکیه الیدور هم زمان شد. در سال ۲۰۱۴ آیبوکه در این دوره از مسابقات سوم شد و بعد از آن از میان پیشنهادهای بازیگری ای که به او می شد، به سریال جذر و مد پاسخ مثبت داد و قدم در دنیای بازیگری گذاشت. بعد از آن در سال ۲۰۱۵ در سریال  اون زندگی منه، در نقش زینب بازی کرد. در سال ۲۰۱۷ با ایفای نقش دکتر بهار در سریال Soz / حرف واکنش های مثبت زیادی گرفت.

آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین
آیبوکه پوسات بازیگر نقش سلین

قد او ۱۷۲ و وزنش ۵۰ است.خبر رابطه او و هم بازی اش در سریال soz یعنی تولگا ساریتاش طرفداران آنها را خوشحال کرد اما آنها در مورد این خبر گفتند کع فقط دوستان نزدیکی هستند. مدتی هم گفته می شد او با جان یوسل پسر دریا آلابورا، بازیگر ترک در ارتباط است اما هیچکدام از آنها این ادعا را رد یا تایید نکردند.بعد از بازی در سریال محبوب همه جا تو / لروکس / Her Yerde Sen شایعاتی مبنی بر رابطه او و نقش مقابلش در سریال یعنی فورکان آندیچ سر زبان ها افتاد و این اتفاق باعث به هم خوردن رابطه ی او و دوست صمیمی اش، دیلان چیچک دنیز شد چون پیش تر دیلان و فورکان مدتی با هم رابطه داشتند. ارتباط آیبوکه و فورکان هم تا به حال از طرف خود آنها تایید نشده. به طور کلی به نظر می رسد آیبوکه علاقه ای به عمومی کردن روابط زندگی شخصی اش ندارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا