تاریخ تعطیلی مدارس در آخر سال ۱۴۰۰ و زمان شروع تعطیلات نوروز ۱۴۰۱

با پایان یافتن سال ۱۴۰۰ ، مدارس نیز همانند دیگر ارگان ها تعطیل می شوند و دانش آموزان به تعطیلات نوروزی می روند ، در این مطلب از بلاگ جدول یاب تاریخ تعطیلی مدارس در آخر سال ۱۴۰۰ و زمان شروع تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را بررسی خواهیم کرد ، لطفا تا انتها با ما همراه شوید :تاریخ تعطیلی مدارس در آخر سال 1400 و  زمان شروع تعطیلات نوروز 1401

زمان رسمی اعلام شده برای شروع تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۱۴۰۱ :

  • ? به اطلاع می رساند، وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه اطلاعیه مبنی بر تعطیلی مدارس منتشر نکرده است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.
  • ? فعالیت مدارس تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.
  • ? تمامی مدارس کشور طبق برنامه زمان‌بندی و تقویم آموزشی و اجرایی وزارت آموزش‌ و پرورش تا ۲۸ اسفندماه، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ارائه خواهند داد.
    در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعالیت آموزش مجازی دانش ‌آموزان تعطیل و برنامه خلاقانه عید، هنر و داستان جایگزین تکالیف سنتی و مشق عید می‌شود.

در تقویم شمسی ایران ، روز ۲۹ اسفند ماه ، با عنوان روز ملی شدن صنعت نفت تعطیل است به همین دلیل شروع تعطیلات نوروزی مدارس ، در صورت عدم وجود هیچ مساله خاصی در ایران همان ۲۹ اسفند ماه خواهد بود و تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، اما پایان این تعطیلات هم بسته به وجود شرایط مختلف ممکن استمتغیر باشد.

 

 

بیشتر بخوانید :

زمان دقیق لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ به ساعت رسمی ایران و جهان

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا