تبریک ضرغامی به ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار حاج قاسم سلیمانی + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره تبریک سید عزت ‌الله ضرغامی به ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با اعلام خبر ازدواج دختر سردار سلیمانی ، انتقادات زیادی مبنی بر این موضوع مطرح شد که چرا دختر ئی برای این امر تا سال پدر خود صبر نکرده است. عزت‌الله ضرغامی با انتشار پستی اعلام کرد که مقدمات ازدواج دختر سردار سلیمانی قبل از شهادت ایشان فراهم شده بود. سید عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

زینب حاج قاسم!

از صمیم قلب، ازدواج زینب خانم را به او تبریک گفتم. چه کار خوبی کرد که به توصیه بزرگان، امر ازدواجش را که مقدمات آن قبل از شهادت پدر، طی شده بود را بیش از این به تأخیر نینداخت. مانند پدرش، شجاع، متواضع و با کیاست است. از آقای امیرعبداللهیان که زحمت عکس را کشیدند سپاسگزارم.

ازدواج زینب سلیمانی

سید عزت ‌الله ضرغامی هم ‌اکنون به عنوان یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌ کند. وی برای مدت ۱۰ سال، در فاصله سال های ۱۳۸۳ شمسی تا ۱۳۹۳ شمسی ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت. در دولت اصلاحات، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتقل شد و از ۱۳۷۶ شمسی تا ۱۳۷۹ شمسی ، معاون وزیر دفاع در امور مجلس شورای اسلامی بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا