ترکیب داروی ایورمکتین و داروی سایکلین که در درمان کرونا موثر است، چیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره ترکیب داروی ایورمکتین و داروی سایکلین که در درمان کرونا موثر است، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یک تیم پزشکی بنگلادشی به سرپرستی پروفسور تارک آلام ، رئیس بخش پزشکی بیمارستان خصوصی دانشگاه علوم پزشکی بنگلادش ادعا کرده است که تحقیقات آن ها در مورد ترکیب دو داروی پرکاربرد، نتایج حیرت انگیزی در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به همراه داشته است!

ترکیب داروی ایورمکتین و داروی سایکلین

پروفسور تارک آلام ، رئیس بخش پزشکی بیمارستان خصوصی دانشگاه علوم پزشکی بنگلادش در این باره می گوید:

طبق تحقیقات بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، همه این بیماران با استفاده از ترکیب این دو دارو، بهبود یافتند.

همچنین پروفسور تارک آلام ، رئیس بخش پزشکی بیمارستان خصوصی دانشگاه علوم پزشکی بنگلادش درباره تاثیر این دارو بر روی بیماران کووید ۱۹، گفت:

ترکیب یک داروی ضد انگلی با نام داروی ایورمکتین در یک واحد داکسی سایکلین (نوعی آنتی بیوتیک) نتیجه معجزه آسایی در درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ داشته است. این پزشکان این داروی ترکیبی را فقط برای بیماران مبتلا به کرونایی که در ابتدا با مشکلات تنفسی همراه بودند، تجویز می‌ کردند.

اثر دارویی این ترکیب به حدی بر روی بیماران مبتلا به کرونا مؤثر بود که در طی ۴ روز کاملا بهبود یافتند. مصرف این داروی ترکیبی هیچ عارضه جانبی در این بیماران نداشته است. ما صد در صد از اثربخشی این ترکیب بر روی بیماران کووید ۱۹ اطمینان داریم، در حال حاضر برای تصدیق این دارو برای درمان کووید ۱۹ با مقامات دولتی تماس گرفته‌ایم و آماده هستند تا فرایند‌های بین المللی این دارو انجام شود.

ترکیب داروی ایورمکتین و داروی سایکلین

دکتر ربیول مرشد ، یکی از پزشکان این بیمارستان نیز در این باره می گوید:

همه بیماران کووید ۱۹ این بیمارستان در طی ۴ روز با مصرف این دارو بهبود یافتند.

تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در بنگلادش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۳۱۰ نفر بر اثر این بیماری جان باخته‌ اند. به گفته دانشگاه جان هاپکینز، ویروس کرونا در ابتدا از چین ظهور کرد و هم ‌اکنون نزدیک به ۵ میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیز جان خود را بر اثر این ویروس از دست داده اند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا