تست های شخصیت شناسی برای شناخت بیشتر

۶ تست شخصیت شناسی تصویری در این بخش گنجاندیم که برای شناخت کامل خود می توانید آنها را از نظر بگذرانید.

تست شخصیت شناسی

در خدمت شما هستیم با مجموعه ای بهترین و معتبرترین تست های شخصیت شناسی که با حل این تست ها می توانید ویژگی ها شخصیت خود یا دیگران را بسنجید.

این تست ها را جدی بگیرید

اگر بعد از حل تست ها جوابی که پیدا کردید کاملا درست بود، مهم ترین چیزی که باید از آن بیاموزید اصلاح و بهبود خود پس از انجام آن است. پس این تست ها را جدی بگیرید و با دقت به آن ها پاسخ دهید تا جوابی که به دست می آید اشتباه نباشد.

هیچ تستی کاملا دقیق نیست

و اینکه باید بدانید با این تست ها و هیچ تست دیگری نمیتوانید ۱۰۰ درصد خودتان را بشناید، اما می توانید ۵۰ تا ۹۰ درصد خود را بهتر بشناسید تا بتوانید قدم های رشد و توسعه را بردارید.

۱– وارد کدام درب می شوید؟

تست شخصیت شناسی

اگر درب اول را باز می کنید

اگر این درب را باز می کنید شما فردی متفکر و دلسوز و بسیار باهوش و کنجکاو هستید که دوست دارید از عجایب سر در بیاورید، البته ممکن هست دلیل دیگر هم داشته باشد( مثلا فوت کردن عزیزان و دلتنگ شدن برای آن ها)

اگر درب دوم را می گشایید

شما فردی مغرور اما قوی و با قدرت هستید + جذاب و نسبت به بسیاری از مسائل بیخیال هستند البته میتواند دلایل دیگر هم مثل دنبال خوشگذرانی بودن یا عاشق مادیات بودن هم باشد.

اگر سومی را انتخاب کردید

شما به احتمال زیادی فردی جسور و نابغه هستید علاوه بر آن زیر کار در رو و خوشفکر و سیاستمدار هم هستید که میتوان گفت اطلاعات و نگاه شما نسبت به چیز ها با سایرین متفاوت می باشد.

 

۲– جایتان را به کدام یک از این افراد می دهید؟

فرض کنید در اتوبوس نشته اید و این چهار فرد سرپا هستند، از تصویر معلوم است که هر چهار نفر اعصابانی و منتظر هستند که شما جای خود را به آن ها دهید، خب شما برای کدام فرد از جای خود بلند می شوید؟ خانم باردار؟ پیرزن؟ فرد مجروح؟ فقیر؟

شماره یک

اگر برای خانم باردار (شماره یک) حاضر هستند بلند شوید شما ﺩﻭﺳﺘﺪﺍﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻭ ﻋﺸﻖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ دارید و فردی ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺩﻭﺳﺖ + ﻣﺪﺭﻥ هستید و  ﺍﻣﺎ ﺗﺎ حدی هم ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ.

شماره دو

دوستدار خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده اید و اینکه فردی وابسته به سنت، آرام و ملایم و وفادار هستید، پس برای همین این گزینه را انتخاب کردید.

شماره سه

اگر شما این گزینه را انتخاب کردید و حاظر هستید برای فرد مجروح بلد شوید، بنابرین شما فردی ﺳﺮﯾﻊ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﻭ ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮﻧﺪﻩ، ﻋﺠﻮﻝ ﻭ ﺗﻨﺪﺭﻭ ﺩﺭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ هستید که شاید بهتر است این ویژگی عجول بودن را از خود دور کنید

شماره چهار

آیا شما برای فرد فقیر بلند می شوید؟ پس بنابرین شما فردی ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﻋﺪﺍﻟﺖ، ﭘﯿﺸﺮﻭ، ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻭﻟﯽ ﻏﯿﺮ منطقی هستید.

اگر از جای خود بلند نمی شوید

فردی خودپسند و خودخواه هستید که نسبت به انسان ها دور و برتان کینه دارید و بنابرین این باعث شده که ﺑﺮﺍﯼ همنوعان و ﺍﻓﮑﺎﺭﺷﺎﻥ هیچ ﺍﺭﺯشی ﻗﺎﺋﻞ نباشید و باید در انسانیت خود شک کرده و در رفتار خود تجدید نظر کنید.

.

۳– تست شخصیت شناسی: در تصویر زیر چه حیوانی می بینید؟

توجه کنید که مهم این است با اولین نگاه چه حیوانی می بینید، پس اگر یک حیوان خاص دیدید نیاز نیست دنبال جانوران دیگر بگردید.

حیوان هایی که در عکس قابل مشاهده هستند : سگ،خوک،دلفین یا نهنگ، گرگ، کوسه و خرس

اگر سگ دیدید

شما فردی وفادار و صادق هستید که در صدافتتان حرفی نیست و اینکه دیگران شما را فردی متواضع، ساده دل، و واقع بین می بینند و اینکه شما زیاد اهل جر و بحث کردن نیستید و دوست دارید از بحث های بیهوده فاصله بگیرید.

اگر خوک را مشاهده کردید

شما فردی تیز و تاحدی شیطان و بازیگوش هستید که مردم خواهان همراهی با شما هستند چون علاوه بر اینها شوخ طبع و بامزه هم هستید و دوست ندارید در یک چارچوب خاص باشید و از محدودیت خوشتان نمی آید.

نـهنگ یا دلـفین دیدید؟

شما همانند ذات وجودی که دارید عاشق صلح و آرامش هستید و آن را به جنگ و بدبختی ترجیح می دهید و دوست دارید در جامعه ای آرام و با صلح زندگی کنید + از بودن در طبیعت و هوای‌ آزاد لذت می برید و رهبر هستید و دوست دارید دیگران را کنترل کنید که استعداد آن را هم دارید.

کسانی که گرگ دیدند بخوانند

بسیار تحسین برانگیز و دوست داشتنی هستید اما گاهی اوقات هم حجالتی که سکوت را ترجیح می دهید و اینکه کنجکاو هستید نسبت به بعضی مسائل و دوست دارید راجب آنها سر در بیاورید و در شرایط عادی خونسرد و آرام هستید که مردم کنار شما راحت هستند.

اگر کوسه دیدید

شما معتقد هستید که هر چه پیش آید خوش آید ! بنابرین زیاد سخت گیر نیستید و اگر در اطرافتان هر اتفاقی بیفتد که چه خوش باشد و بد برایتان فرقی نمی کند و در حقیقت هرجا که می روید دنبال شادی هستید و پرچم را مینشانید. مهارت بالایی دارید و از ریاکاری بیزارید و اینکه زندگی بدون عشق را نمی پذیرید.

آیا خرس دیدید؟ پس بخوانید

شما میتوانید فشار ها و سختی های زندگی را تحمل کنید و فردی مرموز هم هستید که صبور هم هستید و میخواهید هر موقعیتی همانطور شود که خودتان می خواهید اما از سوی دیگران دوست دارید خوشی هایتان را با دیگران تقسیم کنید و با دیگران خوشی کنید.

۴- پول خود را به کدام یک از این افراد می دهید؟

تست شخصیت شناسی

این یک تست روانشناسی جالب و زیبا می باشد که پیشنهاد میکنم حتما به ندای درونتان گوش دهید و به این فکر کنید حاظر هستید پولتان را به کدام یک از اشخاص یا فرد های بالا کمک کنید؟

شماره یک

همدلی و همدردی یکی از ویژگی های شخصیت شما می باشد و اینکه از شما به عنوان یک فرد دلسوز و مهربان یاد می کنند که از خود نمایی و غرور متنفرید.

شماره دو

عدالت و برابری ویژگی است که شما در زندگی به آن ایمان و یقین دارید فرد بسیار عادل و صادقی می باشید و شما از تجملاتی که صرفا به خاطر خودنمایی باشد متفر هستید.

شماره سه

شما یقینا فردی دل رحم و دلسوز هستید که معقتدید که هیچ فردی نباید پیش دیگری رسوا شود از مسخره کردن و مسخره شدن بیزارید. همه برابر و انسان هستند و بودن آن ها در این موقعیت ممکن است در دست آنها نباشد.

شماره چهار

شما از آن دسته از مردمی هستید که وقتی به قدرتی رسیدند ناتوان ها را فراموش نمی کنید و تغییر رنگ نمی دهید و شخصیت خود را حفظ می کنید.

شماره پنج

فردی بسیار بشاش و مهربانی هستید و معتقدید که ناراحتی ها بسیار کوتاه و با پایان هستند و در این لحظات باید دیگران را همیاری کرده و دیگران شما را همراهی کنند.

.

۵– تست شخصیت شناسی ترس

در تصویر بالا از کدام مسیر بیشتر می ترسید؟ اگر قرار باشد بدترین جاده را انتخاب نکنید جوابتان کدام است؟ در کدام جاده نمی توانید حرکت کنید؟ لطفا یک جاده انتخاب کنید و سپس توضیحات این تست شخصیت شناسی زیبا را ببینید.

اگر اولین جاده جواب شماست

اطمینان کردن به دیگران برای شما بسیار سخت است بنابرین احساسات خود را در درونتان پنهان می کنید و مطمئن باشید اگر درباره آنها صحبت کنید شرایط ذهنی و روحیتان بهتر خواهد شد

دومین مسیر

از از بی فایده بودن و تنهایی می ترسید و از این دو گریزان هستید و شما احتیاج به عشق آزاد دارید و بسیار به محبت و همدلی علاقمند هستید که دغدغه شما در زندگی رسیده به آرامش می باشد.

سومین تصویر را انتخاب کردید؟

شما می توانید به هرچه که می خواهید و نیاز دارید برسید و احساس میکنید که به عشق و محبت نیاز دارید و اینکه شما انسان پرعشق و با محبتی هستید و اینکه باید در زندگیتان بیشتر تلاش کنید و پشتکار داشته باشید.

چهارمین مسیر

بعضی موقع ها شما ارتباطتان را با دنیای بیرون قطع می‌کنید و حاضر نیستید که با خانواده و یا دوستان خودتان صحبت کنید. شما معتقد هستید که تنها بودن تمام چیزی است که می‌خواهید،شما شخصی قوی و باهوش و در عین حال درونگرا می باشید. اما مطمئن باشید که ارتباط با دیگران به زندگی شما کیفیت بهتری می بخشد.

مسیر شماره پنج

چیزی که شما را میترساند عدم آگاهی است و در تلاش هستید که خودتان را بشناسید و بفهمید که هدفتان از زندگی چیست و شما علاقه دارید که وقتی به هدفتان رسیدید آن را تحلیل کنید.

ششمین تصویر

شما از محدود بودن به دور هستید و علاقه ای به محدود بودن ندارید و از نرسیده به آزادی هراس دارید. شادی و احساسات مثبت چیزی می باشد که شما در زندگی دنبال آن هستید و اینکه شخصیت کاملی دارید و با اعتماد به نفس هستید اما دست از این کار ها برداری و هرطوری که دوست می دارید زندگی کنید.

هفمین جاده یا مسیر

شما در زندگیتان با اطمینان قدم بر میدارید و آرام هستید بنابرین با هر قدم به مسیر خود نزدیک تر می شوید و اینکه شما در زندگیتان اهداف مشخصی دارید و لایق بهترین ها هستید اما توجه کنید که به استراحت و آرامش روحی هم نیاز دارید

هشتمین مسیر

از گذشته خود می ترسید و اتفاقات ناگواری در زندگیتان رخ داده و فکر میکنید که در زندگی ممکن است دچار شکست شوید اما شما باید خودتان را از گذشته بیرون بکشید و احساسات خشم و منفی خود را نابود کنید تا موفق شوید.

.

۶- تست شخصیت شناسی از روی شکل پا

تست شخصیت شناسی

این هم یک تست جالب می باشد که همانطور گفتیم قطعا درست نمی باشد، اما خب بر اساس تحقیقات و نظریاتی که داده شده غالبا (بیش از ۶۰ درصد) صحیح می باشد.

تصویر ۱: مدل مصری

معمولا پاهای افراد مرموز و تنها و کسانی که دچار نوسانات خلقی هستند به این شکل می باشد.

تصویر ۲: مدل رومی

افرادی که مدل پایشان اینچنین می باشد معمولا اجتماعی و دوستانه هستند و علاقه دارند اوقات خود را در جمع بگذارنند.

تصویر ۳: مدل دهقانی

مردمی که به این فرم هستند انسان هایی آرام، معقول و کاربردی هستند و این افراد به قولی که میدهند عمل میکنند بنابرین می شود به آن ها تکیه کرد.

تصویر ۴: مدل یونانی

کسانی که این فرمی هستند انسانهایی هنرمند، احساساتی و علاقمند به رهبری اند. این مدل پا معمولا در ورزشکاران زیاد می باشد.

تصویر ۵: مدل انگشت کوچک بدون حرکت

کسانی که دارای این مدل پا هستند انسان های محافظه کار و بسیار سخت کوشی هستند و اینکه دارای یک زندگی آرام، منظم و قابل پیش بینی هستید.

تصویر ۶: مدل انگشت کوچک متحرک

این گونه افراد آرام نمی نشینند و با انجام دادن کارهای هیجان انگیز شاد می شوند. آن ها آسان گیر، ماجراجو و به دنبال تغییر هستند.

تصویر ۷: مدل انگشت کوچک بسیار کوتاه

ترجیح می دهند با عقاید عموم مخالفت کنند و همه کارها را به سبک و سیاق خودشان انجام دهند که این به طور معمول خوب و خوشایند نمی باشد.

تصویر ۸: مدل انگشت سوم کج

این افراد برای کارهایشان از قبل برنامه ریزی کنند. آن ها بسیار سازمان یافته هستند و همه چیز را تحت کنترل خود دارند.

تصویر ۹: فاصله بین انگشت دوم و سوم

به آسانی قادر هستند که منطق و احساس را از هم متمایز سازند. آن ها می توانند بهترین دیپلمات، بازرگان و تحلیلگران باشند.

 

تست شخصیت شناسی ۶، به کدام طرف می چرخد؟

تست شخصیت شناسی

اگر این را در حال چرخش در جهت عقربه‌های ساعت می‌بینید، الان درحال استفاده از نیمکره سمت راست مغزتان هستید و اگر در خلاف جهت عرقه های ساعت میبینید پس از نیمکره چپ مغزتان استفاده کردید.

راجب تفاوت بین نیمکره ها و تست و ویژگی های آن ها به زودی مطلبی خواهیم نوشت.

.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا