تست هوش جالب ستاره ها و اعداد ، هوش ریاضی خود را محک بزنید

در این معمای جالب و سرگرم کننده تست هوش جالب ستاره ها و اعداد را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. با هم در ادامه ببینیم.

تست هوش جالب ستاره ها و اعداد

تست هوش جالب ستاره ها و اعداد

حل معما دردرجه اول یک تفریح سالم برای تقویت ذهن و یک سرگرمی مهیج برای گذراندن اوقات فراغت است. امروزه دانشمندان و روانشناسان عقیده دارند که برای یافتن استعداد و توانایی کودکان و هم چنین برای درمان بسیاری از بیماری های ذهن از جمله تنبلی مغز حل معما بهترین درمان است .

کودکان با حل معماهای بسیار این توانایی را دارند تا با انتخاب نوع معمای مورد علاقه خود از جمله پازل ها چیستان ها معماهای هوش و ریاضی و معماهای تصویری و حتی پیدا کردن اشیا و اختلافات در تصاویر استعداد و قریحه های خود را برای خانواده ها بازگو کنند.

ما در جدول یاب سعی داریم تا با آوردن نمونه های مختلف معما و تست های هوش ، چالش های تصویری ، اختلاف در تصاویر. چیستان ، تست های ریاضی تصویری و … این فرصت را برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند یک سرگرمی سالم و چالش بر انگیز برای خود و اعضای خانواده به خصوص کودکان خردسال خود مهیا کنیم.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

عدد مناسب را بیابید !

تست هوش جالب ستاره ها و اعداد

صبر کنید برای دیدن پاسخ عجله نکنید!

*

*
*

*

*

*

 پاسخ :
پاسخ عدد ۷ است
همانطور که در شکل بالا مشاهده می نمایید در هر ستاره عددی که در مرکز قرار گرفته اند برابر اختلاف اعداد زوج و اعداد فردی است که در گوشه های ستاره قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

کلمات پنهان شده در تصویر را بیابید

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا