تعبیر خواب کتک زدن | دیدن کتک زدن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب کتک زدن در خواب به طوری که فردی در حین دعوا به شما ناسزا بگوید نشان دهنده آن است که فرد آبروی شما را خواهد برد. وقتی که شما در خواب رویای درگیری و جدال می‌بینید این می‌تواند به این معنا باشد که در بیداری نیز از بحث و مشاجره با دیگران نیز رنج می‌برید.

تعبیر خواب کتک زدن
تعبیر خواب کتک زدن

تعبیر خواب دعوا کردن از نظر معبرین غربی  

وقتی که شما در خواب رویای درگیری و جدال می‌بینید این می‌تواند به این معنا باشد که در بیداری نیز از بحث و مشاجره با دیگران نیز رنج می‌برید.

خواب‌هایی که در آن درگیری و دعوا وجود دارند لزوماً مربوط به شخص خاصی به جز خودتان در زندگی نمی‌شود.

حتی اگر در خواب شما شخصی که با آن دعوا می‌کنید را بشناسید و یا او را تشخیص دهید که چه کسی است مگر اینکه احساس خشم و غضب بیش از حدی نسبت به آن داشته باشید.

تعبیر خواب دعوا کردن از نظر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می‌کنید که او را نمی‌شناسید از اقوام و فامیل‌ خود دچار آزردگی و ناراحتی می‌شوید که بعد به صلح و دوستی می‌انجامد
اگر آن که با او دعوا می‌کنید آشنا بود دو حالت دارد.

اگر او با شما دعوا می‌کرد بیگانه ای به شما محبت می‌کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید نمود.

اگر شما با او دعوا می‌کردید شما هستید که به دیگری محبت و خدمت می‌کنید که نا آشنا و غریبه است.

اگر دیدید دو نفر با هم دعوا می‌کنند موردی پیش می‌آید که خوشحال می‌شوید.

تعبیر خواب دعوا با والدین از نظر اچ میلر 

اگر خواب ببینید که با والدین خود دعوا می‌کنید، نشانه آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.

تعبیر خواب دعوا کردن از نظر امام صادق علیه السلام

 از دیدگاه امام صادق علیه السلام دعوا کردن در خواب بر ۶ وجه زیر است :

  • شفاعت
  • بگو مگو و مجادله
  • حل شدن مشکل
  • سفر
  • شرف و بزرگی
  • مال حرام

تعبیر خواب دعوا کردن از نظر کارل یونگ پروفسور سوئیسی

دیدن خواب دعوا به احساسات منفی نهفته شما اشاره دارد که در مورد یک فرد در زندگی بیداری تان دارید.

شما در ابراز احساسات منفی تان مشکل دارید و خواب تلاش می کند که این احساسات را بیرون بکشد.

شما نیاز دارید که آنها را به خاطر حل کشمکش درونی، ابراز کنید.

تعبیر دیگر خواب دعوا این است که خواب بیانگر تلاطمی است که از دورن شما را آزار می دهد.

شما تحت تنش و استرس زیادی هستید شنیدن دعوایی با صدای بلند در خوابتان بیانگر نارضایتی از موقعیتی در بیداری است.

تعبیر خواب سیلی زدن از نظر ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب کتک زدن
تعبیر خواب کتک زدن

اگر فردی در خواب ببیند که کسی به وی سیلی می زند و با او دعوا می کند نشانه این است که از فردی حرف زشتی می شوند و آن فرد آبروی خواب بیننده را می برد.

اگر در خواب ببینی کسی تو را با چوب کتک می‌زند، به این معنی است که به خاطر مرد منافق و دورویی دچار غم و ناراحتی می‌شوی.

اگر در خواب ببینی کسی با کلوخ تو را زده است، دلیل بر آن است که سود و منفعتی به دست می‌آوری. اگر ببینی کسی با کلوخی به پشت تو زده است، یعنی کسی تو را نصیحت می‌کند.

اگر ببینی کسی با مشت تو را کتک زده است، بیانگر این است که به اندازه مشتی که خورده‌ای، از کسی که زده دچار رنج و سختی می‌شوی.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب عسل | خوردن یا خریدن عسل در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب کبوتر | دیدن کبوتر در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریستن در خواب به چه معناست؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۴ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
83 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
زهرا اغدسی
زهرا اغدسی
2 سال قبل

من خواب دیدم که پسر مورد علاقم پیشم نشسته و داریم هم رو بوس میکنیم یهویی مامانم اومد با شلنگ منو محکم زد و پسر مورد علاقم از من دفاع کرد و مادرم را اینقدر زد که مادرم بی هوش شد و من و پسر مورد علاقم فرار کردیم و رفتیم بین یک خاری قایم شدیم و برادرم وبابام دنبالمون بودن بعد منو پیدا نکردن و بابام با کمر بند داداشم رو محکم کتک زد بعد دوباره پیر مورد علاقم منو روی خار ها خوابوند و به شدت روی لبم رو بوس کرد من هرچی گفتم برو کتکشون بزن داره… مطالعه بیشتر »

ایلماه
ایلماه
2 سال قبل

من در خواب دیدم ک فردی از اقوام ک خاستگار من بود و چندین بار به مدت طولانی از من خاستگاری میکرد و من جواب منفی ب او میدادم و به تازگی ازدواج کرده،خواب دیدم در خیابان باهم روبه رو شدیم و ب شدت منو کتک میزد و من هیچ راه فراری نداشتم. تعبیرش چیست؟
ب شدتی منو کتک زد ک دست و پام شکست و به شدت از لحاظ جسمی آسیب دیدم.

Last edited 2 سال قبل by ایلماه
ثمین
ثمین
2 سال قبل

سلام سلامت باشین، من خواب دیدم که یک پدر و مادری دختر خودشونو بدجور تنبیه میکردن و با چوب میزدند و منم داشتم از اون خیابون رد میشدم و میدیدم که تهه خیابونم دارن میبندن که این پدرو مادر تنبیه رو تا اخر انجام بدن و کسی نبینه بعد منم پی‌در‌پی برمیگشتم و نگاه میکردم که پدر اون دختر گفت اگر نری توهم همینکارو باهات میکنم در ضمن من اصلا اینارو نمیشناختم.

ماندانا
ماندانا
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم یه دختر و خیلی کتک زدم چون به زندگیم خیانت کرده بود خیلی گریه کردم و حالم تو خواب بد بود

فاطمه اکبریان
فاطمه اکبریان
2 سال قبل

سلام من عاشق یه پسری هستم یه بار خودم و داداشم دم در نشسته بودیم که پسر مورد علاقم روی دوچرخه دیدمش من نگاهش کردم اون هم نگاهم کرد و رفت من که رفتم داخل اومد پیش داداشم با دستش دور سر داداشم دایره کشید ودور سر خودش هم دایره کشید و به داداشم لبخند زد اومد دم در نگاه کرد نمیدونم منو دید یا نه و رفت معنیش چیه ممنون??????

نرگس صادقیان
نرگس صادقیان
2 سال قبل

سلام من یک پسری رو دوست دارم خیلی زیاد اینقدر دوستش دارم که وقتی یهش فکر میکنم اون پسر یه دختر دیگه رو دوست داره اما منم دوستش دارم نمیدونم اون دوستم داره یانه میشه بگید ممنون?????????????

دنیا
دنیا
2 سال قبل

سلام من همیشه خواب پسر مورد علاقم رو میبینم میشه بگید تون پیر منو دوست داره یانه؟؟؟؟

ساغر
ساغر
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم که سر کوچمون یه پسری وایساده و اومد پیش من اون عاشقم شد اون لبم رو بوش کرد منم بغلش کردم بعد اون شلوارش رو در اورد بهم تجاوز کرد ما عاشق هم بودیم خوشحال بودیم

ساغر
ساغر
2 سال قبل

تشکر میکنم بابت تعبیرتون من پسری رو دوست دارم اما نمیدونم اون دوستم داره یانه من خواب دیدم که اوندم خونه خالم اون هم هست بعد من اومدم پیشش گفتم من دوستت دارم اون اقتاد دوباره بلند شد من رفتم تو ماشین اون هم اومد گفت که منم دوستت دارم بعد خواستیم با هم کار زشت کینم چند نفر اونجا بودن نگذاشتن تعبیرش چیه ممنون

نیایش
نیایش
2 سال قبل

سلام من یه پسری رو دوست دارم اما نمیدونم اون دوستم داره یا نه من خواب دیدم با یکی از دوستام داریم توی خیابان راه میریم که پسر مورد علاقم با دوچرخه اومد پیش ما دوستم با دست زد تو صورتش اون پسر هم زدش تعبیرش چبه ممنون♥♥♥♥♥♥

نیایش
نیایش
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم که خودم و دوستم سر کوچه وایسادیم پسر مورد علاقم با دچرخه میاد پیش ما رد میشه دوستم با دست زد تو قورتش اون هم زدش من داشتم نگاه میکردم تعبیرس چیه ممنون

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام خواب دیدم که کسی که بهش علاقه‌مندم در ازای گرفتن و کشیدن یه نوع سیگار توی یه فیلم مستهجن بازی کرده! بعدش من اون کسی که این وسط باعث و بانی ماجرا بود و سیگارو داده بود به معشوقه‌م گرفتم عین سگ زدم از پله ها پرتش کردم پایین باز گرفتم انقد زدمش که همونجا استفراغ کرد بعد کله‌ش رو بردم توی استفراغ خودش بازم داشت بالا میاورد طرف خودشم معتاد بود و از اینکه معشوقه‌م رو معتاد کرده بود خیلی عصبی بودم قبل از همه اینا وقتی وارد خونه‌مون شدم و دیدم که معشوقه‌م نیست یه آفتاب پرست… مطالعه بیشتر »

سوگند
سوگند
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم یه جن کوتوله دنبال برادرم میکنه و سعی داره اذیتش کنه و من میگیرمش و با کوبوندنش به در و دیوار و کتک زدن سعی دارم دورش کنم و بکشمش، بعد جن از دستم فرار کرد و تبدیل به موش شد و دنبالمون کرد. من ترسیدم و فرار کردم ولی برادرم خیلی آروم قدم میزد که باعث شد من هم دست از دوییدن بردارم و قدم بزنم، تعبیرش چی میشه؟

فاخته
فاخته
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم یه پسر ک وهاش قهوه ای و یکمی بلند بود وارد راهرو خونمون شد و انگار قصدش کشتن ما بود بعد من با یه شیشه زدم تو سرش که بیهوش شد و کلی کتکش زدم ولی اصلا شکایتی نمی کرد بنظرتون تعبیرش چیه

سعید
سعید
2 سال قبل

سلام پدر من چند ماهی هست فوت کرده مادرم خواب دیده که در جایی دعوا شده و چند نفر به پای پدرم ترکه میزنن، نشانه چیست؟

فاطمه زز
فاطمه زز
2 سال قبل

سلام دختری ۱۶ساله هستم خواب دیدم که توی خیابون دسته جمعی درحال کتک زدن یه دختر غریبه که همسن و سال خودم بود .بودیم و دختره هم تکون نمیخورد و حرف نمیزد تا این که یک خانم اومد و با حرف زدن مارو جدا کرد تعبیرش چی میشه

صبا
صبا
2 سال قبل

سلام. من خواب دیدم که گوشی دستم بود گوشیه مامانم بود مثل این که باهاش کار داشتم بعد کارم فراموش میشه و گوشی کنارم میمونه و خوابم میگیره مامانم میاد باهام حرف میزنه من بهش بی توجهی میکنم و حتی موهای مامانمو میکشم چون گوشیشو چک کرد و من جای خوبی نرفته بودم چون اکثرا سایتیه که من میرم. میشه بگید تعبیرش چیه؟

Last edited 2 سال قبل by صبا
ساسان
ساسان
2 سال قبل

سلام من ساسان هستم. در خواب دیدم دختر خاله ام که از من بزرگتره به من ناسزا میگه و من هم در خواب به وی یورش بردم و اونو تا جایی که توان داشتم کتک زدم.نشانه این خواب چیه

نازنین
نازنین
2 سال قبل

سلام روزتون به خیر دختر هستم تو خواب دیدم با تیشرت و شلوار رفتم تو پارک و پسران و مردان حتی پیرمرد ها آزارم دادند ومیگفتند عجب خوش هیکلی و … منم عصبانی شدم و کتک کاری کردم و فقط فریاد میزدم ولی انگار صدام خیلی آروم بود ولی من داد میزدم انگار نمیشنیدن و من رو به مسخره گرفته بودن اونجا خیلی سعی میکردم بزنمشون ولی انگار اصلا ضربه های من اونهارو اذییت نمی‌کرد ولی من با تمام توان میزدم اون ها هم من رو زدن حتی افتادم زمین ولی با وجود اینکه خودم کتک می‌خوردم ولی باز دست… مطالعه بیشتر »

مقدم
مقدم
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
یک دختر خانمی هست که از نامزد من دست نمیکشه
تماس و پیام و اینا
من تو خواب دیدم که ایشونو بدجوری کتک میزنم ولی هیچی نمیگه
فقط من میزدمش هرچیم میزدم حرصم کمتر نمیشد اما اون فقط نگا میکرد
نامزدمم پیشم بود ولی اونم فقط نگا میکرد
ممنون میشم تعبیرشو بگین بهم

اسما
اسما
2 سال قبل

من خواب دیدم باملاقه میزنم ب سر شوهرم اونم هیچی نمیگفت بهم چون خیانت کرده بود ک میزدمش بعد درو بست رفت

مهران
مهران
2 سال قبل

سلام و خسته نباشید ببخشسد خواب دیدم تو یه اتاق بعد تمام آشنا ها و … جمعن و همه ی تقریبا هم سن و سالایه من بودن یهو همه اومدن جلوم و شروع کردن دعوا کردن باهام تقریبا ۲۰/۲۵نفر بودن همرو نوبتی زدم آخر تمام بزرگا جمع شدن و نوبتی باهمشون دست دادمو معذرت خواهی کردم

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

من خواب دیدم منو عشقم تو خونه جلوی همه همدیگرو به شوخی میزدیم معنایش چیه وای خیلی خوب میشه اگه تو واقعیت این اتفاق بیفته لطفا جواب منو بدین خیلی ذهنم درگیر که آیا چیه تعبیر خوابی که دیدم ??
و در آخر امیدوارم همه تون به هر آرزوی دوس دارین برسین

Last edited 2 سال قبل by فاطمه
عسل
عسل
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم که صمیمی ترین دوستم رو میزنم ولی اون هیچ کاری نمیکنه بعدش باهم خوب میشیم و میریم ت پارک میشیینیم من همیشه خواب میبینم ک با همین دوستم دعوا دارم تعبیرش چیه؟

نگین
نگین
2 سال قبل

سلام چند شب پیش خواب دیدم اما از سرم بیرون نمیره

خواب دیدم پسرداییم خواهرمو میزنه بعد خواهرم ب بابام میگه و گریه میکنه پسردااییم خیلی خیلی عصبی بود وتغییر کرده بود بعد پسر خالم ۱سالو نیمشه جلوش بود ی هو عصابه پسرداییم خورد شد اونو هم داش میزد سریع خواهرش پرید رف بچه رو جدا کرد.

لطفا بگید نشونه بدی یا خوبیه؟!

علی
علی
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که یک مرد قریبه به مادرم گفت شاید دوستت داشته باشم شایدم نه و من از این موضوع به شدت اعصبانی شدم ک چرا او باید مادر مرا دوس داشته باشد و اورا خیلی بد جور کتکش زم

سجاد
سجاد
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم با خانواده داریم میریم یجایی به یه سگی غذا بدیم?بعد وقتی بهش غذا دادیم بهمون حمله کرد و وحشی بود بعد ادامه خواب رفتیم یجایی بعد با پسر عموم شوخی میکردیم اونجا اب بود اب میرخت رو من منم روش اب ریختم بعدش دعوا شد و من زدمش اونم میزد ولی من بیشتر زدمش و صورتش داغون شد با چوب میزدم تو سرو صورتش ولی اصلا تو بیداری باهاش مشکلی ندارم بعد اون دید کتک خورده از لجش یه ضربه زد به وسایل خونمون بعد عمومم بود بابام پسر عمومو بردش بیرون از خونه تعبیرش چیه

رضا
رضا
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم با۲تا ازدوستهام دعوام شدیمیشون بامن کاری نداشت اون یکی ذنجیرکشیدتودعواکه ازش گرفتم ازخواب بیدارشدم دوباره خوابیدم وبازخواب دیدم چندتا دخترمشغول شناکردن لختی هستن ویه پسربچه داشت بهشون نگاه میکردمن رفتم پیش پسربچه نگاهشون کردم که ناراحت شدن واومدن بالا گفتن ارکدوم خوشت میادمن یکیشون روانتخاب کردم که ناراحت شدفک کنم رفت دنبالش رفتم حالا نمیدونم داداش هاش بودن کی بودتومحله قدیم مادربزرگم اینا بودیم دعوامون شدمنم فراروازشون فرصت میخواستم برسم خانه شمشیرم بیارم اونا منومیگفتن میشناسیم توراه ازشون چوب بزرگی گرفتم رفتم خونه همسایه مادربزرگم که ازرودیواربرم خونه مادربزرگم ولی نتونستم ازخواب بیدارشدم

Pariya
Pariya
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم ک ی مرد رو ک میشناسمش ولی نسبتی باهاش ندارم رو کتک میزنم و بعدش اون مرد گریه میکنه منم بغلش میکنم و اونم منو بغل میکنه تعبیرش چیه؟

مریم
مریم
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من خواب دیدم پسرمو کتک زدن و دو تا از دندانهای جلویی یکی از بالا و یکی از پایین افتاده و دهانش خونیه و گردنش هم کبوده و اونو با دستبند توی شهر دارند میچرخونن و آبروشو می برند تعبیرش چیه

محمد مهدی شاملو
محمد مهدی شاملو
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که با یکی از همکلاسی هام که یک سال پیش با من دعوا کرد و من رو زد این واقعی بود بعد از اون موقعه دنبال زدنش بودم الانم قوی تر از اونم حالا من خواب دیدم تو کلاس هستیم اون منن زیر پایی داد من مشت زدم تو صورتش هیچ کاری نکرد از دماغش خون آمد بعد من پیروز شدم تعبیر خوابم چیست؟

sol
sol
3 سال قبل

سلام، من خواب دیدم با همسرم داریم میریم یه جایی که واسه مهاجرتمون کار داشتیم اما آدرسو بلد نبودیم دقیق ، یهو سر از پشت بوم یه خونه روستایی در آوردیم ، زنا داشتن نون میپختن و حرف میزدن، خیلیم مهربون بودن اما پیدا بود از یه چیزی میترسن،یهو زنه منو دید بهم گفت از اینور بیاین برید پایین اگه پسرم ببینه شر درست میکنه،منم انگار گیر کرده بودم اونم با مهربانی بهم می‌گفت ایشالا زودتر همه کارای رفتنت جور میشه و میرین، منم هی میگفتم ایشالا دعا کن واسمون و سعی میکردم از لای چوبای درخت خودمو نجات بدم… مطالعه بیشتر »

کاربرجدید
کاربرجدید
3 سال قبل

سلام، من تو خواب دیدم با دوس پسرم رفتیم چند تا واحد ببینیم برای شرکتمون، ( تو دنیای واقعی داریم سعی میکنیم کسب و کار خودمون رو راه بندازی) بعد یهو دوتا پسر که هیچ کدوممون نمیشناختیم اومدن یکیش چوب دستشون بود خیلی اعصبانی بودن و میخواستن مارو بزنن خخخ بعد من در رو سریع بستم که نتونن بیان تو ولی اخر اومدن من رفتم جلوشون با چوبش زد تو صورتم ولی چیزیم نشد اومدم فرار کنم دیدم دارن دوستم رو میزنن یهو داد زدم همسایه ها اومدن اوناهم فرار کردن
تعبیرش چی میشه؟

الینا
الینا
3 سال قبل

من خواب دیدم که یه روزی دوستم میات خونمون(در دنیای واقعی همچین دوستی ندارم) بعد خیلی دختر بدی بود از پسر همسایمون لب گرفت خلاصه دختر بی آبرویی بود منم داد زدم وکتکش زدم انداختمش بیرون خونمون مامان پسره هم بود موقعی که من داد میزدم ورو این دختره تعبیرش چی هس ممنون میشم جواب بدین

الینا
الینا
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم پسر همسایمون که از همدیگمون خوشمون میات توسط پدر وبرادر ش کتک میخوره ومادرشم بالا سرش بود واز اینکه کتک میخوره خوشحال بود و همه ی مردم محلمون هم دور و شون حلقه زدن من اومدم جلو داد زدم که نزننش ولی اونا میزدنش بعدشم دوست پسرم تو خواب لخت بود تعبیرش چی هس خیلی نگرانم

حسین
حسین
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که شخصی پسر من را زده وآن شخص از آشنایان بود تعبییر چیست؟ ممنون

سمیه
سمیه
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم برادرم مادرمو میزد به صدای مادرم ازخواب بیدارشدم

...
...
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم با یه دختر بچه ای دارم حرف میزنم بعد اون دختر بچه های داره زشته تر میشه باباش یهو دید فکر بد کرد و منو با چوب گرفت زد تعبیرش رو میخاستم بدونم

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم مچ عشقمو با یکی دیگه گرفتم و درحد مرگ کتکش زدم داد وبیداد کردم کلی گله کردم ولی اون ساکت فقط نگام میکرد ومشت هامو تحمل میکرد ما یه ماهه از هم جدا شدیم میشه بگید تعبیرش چیه؟

مبینا
مبینا
3 سال قبل

باسلام من توی خواب دیدم که از کسی که در دنیای واقعی ازش خیلی به شدت متنفرم را در خواب دارم در حد مرگ کتکش میزنم تعبیر این خواب چیست؟

Ssss
Ssss
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم فردی که خودمم نمیشخناختم داشت دختر ی رامی زد که باز هم من نمی شناختمش صورت دختر زخی شد آخر دوا او را با مشت زد دختر هم دندانش افتاد و احساس رضایت کرد و لبخند زد بعد وقتی من رفتن جلوی آینه تو خواب صورتم زخمی بود با اونکه من فقط نظاره گر دعوا بودم و توی خواب من از صورتم که زخم بود عصبانی شدم تعبیری داره ؟ممنون میشم جواب بدید

امیر
امیر
3 سال قبل

سلا من در خواب دیدم که به خانه برمیگردم در را همسایه مان که با او دعوا کرده ایم و قهر هستیم باز کرد رفتم داخل و دیدم پدرم را کتک زده اند و خونی افتاده توی خانه منهم دیدم همسایه دیگر که برادر همسایه اولی است و با اونیز قهریم در خانه پرسه میزند منهم رفتم و انقدر اورا کتک زدم که مرد برادرش هم زدم تا مرد شخص سومی با پسرش وارد خانه ما شدند و به من با چاقو حمله کردند منهم چاقو را گرفته و اورا خط خطی کردم و نکشتمش پسرش را هم همینطور بعدا… مطالعه بیشتر »

زیبا
زیبا
3 سال قبل

با سلام من نسبت له همسرم خیلی شک دارم چون ایشون در دنیای واقع ادم تو داربست و در مورد هیچ کاری هیچ حرفی نمیزنه ….من در حدود ساعت ۱۱ صبح خواب دیدم ک شدیدا در حال سیلی زدن به وی هستم و او هم هیچ مقاومتی نمیکنه و من هنینطور با دو دست بر صورتش میزدم و هر چه میزنم کمتر به رصایت میرسم انگار احساس میکنم باید بیشتر کتک بحورد …در خواب متوجه میشوم با زنی دوست است و من متوجه شدم

دکمه بازگشت به بالا