تعبیر خواب استخر و شنا کردن | دیدن استخر خالی برای زن جوان در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب استخر و شنا کردن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب استخر و شنا کردن
تعبیر خواب استخر و شنا کردن

تعبیر خواب استخر و شنا کردن

دیدن استخر در خواب دارای تعابیر متعددی است. برخی اوقات این خواب ها از وقوع رویدادی خوشایند در زندگی خبر می دهند و برخی اوقات نیز می تواند دربردارنده خبرهای بد و ناخوشایند باشند. به هر حال با در نظر گرفتن جزئیات خواب و علائم و نشانه های دیده شده در آن می توان تعبیرهای گوناگونی از خواب استخر استنباط کرد. هرچه جزئیات بیشتری از خواب خود را به یاد بیاورید، تعبیر خواب شما دقیق تر خواهد بود. هنگامی که در نهایت تمامی اجزاء را در کنار هم قرار می دهید، تعبیر خواب استخر و شنا کردن را به خوبی درک می کنید.

۱. تعبیر خواب استخر به طور کلی

بطور کلی استخر در خواب نمادی از عشق آتشین و پرشور است. این خواب نشان دهنده آن است که به زودی با کسی که تقریبا می شناسید در رابطه ای عاشقانه قرار می گیرید. دیدن استخر در خواب بطور کلی نشانه ای خوب است به ویژه اگر در زندگی واقعی آرزو داریم که کسی را به دست آوریم و صاحب او شویم. در واقع این فرد از نظر شما فردی بسیار جذاب است و مدتی است که شما در تلاش هستید تا توجه او را به خود جلب نمایید.

بعلاوه وقتی در حالت کلی پای مساله عشق در میان باشد، این خواب برای شما خبرهای خوشی به همراه دارد و بدون شک شما از نظر دیگران دارای جاذبه ای آهن ربایی هستید. از این دوران استفاده کنید تا فردی که دوستش دارید را اغوا کرده، دل او را به دست آورید و حتی رابطه ای معنادار را با او شروع کنید.

۲. تعبیر خواب استخر خالی

دیدن استخر خالی در خواب نشان دهنده دوران پوچی و ناامیدی در زندگی شما است. اوضاع آنطور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و شما به شدت افسرده خواهید شد. این خواب نشان دهنده آن است که باید خود را بیشتر با سرگرمی های مورد علاقه تان مشغول نگه دارید و سبک زندگی مورد علاقه خود را در پیش بگیرید.

بعلاوه دیدن استخر خالی در خواب نمادی است از حالات عاطفی و وضعیت احساسات و عواطف شما. شاید ماجرایی را از سر گذرانده اید که به شدت قلب شما را به درد آورده و حتی آن را شکسته است و حالا احساس پوچی درونی را تجربه می کنید. شاید رابطه شما و شریک عاطفی تان پایان یافته یا اخیرا دوران عاطفی بدی را پشت سر گذاشته اید. اگر هر از گاهی این خواب را می بینید، باید بیشتر مراقب روح و احساسات خودتان باشید و تلاش کنید تا بر این چالش های احساسی پیروز شوید.

۳. تعبیر خواب استخر برای زنان جوان

دیدن استخر آب در خواب نشان دهنده آن است که به زودی رابطه ای بسیار هیجان انگیز و جذاب را با کسی شروع می کنید. شما این فرد را می شناسید و او یکی از نزدیکان شما است. شاید اخیرا برای او دلبری کرده اید و حالا می خواهید رابطه ای را بین خودتان تعریف کنید. اگر زن جوانی استخری را در خواب ببیند، این خواب نشان دهنده حضور مردی بسیار خوش تیپ و بااخلاق در زندگی او است.

این فرد فورا نظر شما را به خود جلب می کند و شما برای داشتن او در زندگی خود بسیار خوشحال می شوید. در صورتیکه درست بازی کنید، فرصت ایجاد یک رابطه معنادار و طولانی مدت را خواهید داشت.

۴. تعبیر خواب شنا کردن در استخر

اگر در خواب ببینید که در استخری شنا می کنید، این خواب نشان دهنده آن است که در آستانه خطری قرار دارید. کسی یا چیزی نقشه ای خطرناک و فریبکارانه برای شما ترتیب می دهد. او می خواهد که شما را به دام انداخته و اعتبار و محبوبیت شما را خدشه دار کند.

بعلاوه این خواب نشان دهنده آن است که دورانی بسیار بد در انتظارتان است. بهتر است همه چیز را برای مدتی متوقف کنید و منتظر باشید تا زمان بهتری از راه برسد. احتمالا تمامی رخدادهای کاری شما با شکست روبرو می شود یا بدهکاری های قابل توجهی را برایتان به همراه می آورد. بنابراین بهتر است مدتی سرمایه گذاری را فراموش کنید. برای مبارزه با این انرژی سنگین و ناخوشایند سعی کنید  از زندگی خود لذت ببرید و بیشتر به کارهایی بپردازد که شما را خوشحال می کند. فکر کردن بر تمام چیزهای بدی که برایتان رخ داده است را متوقف و بر آینده تمرکز کنید.

۵. تعبیر خواب اوقاتی خوش در استخر

اگر در خواب ببینید که در استخر اوقاتی خوش دارید و به شما خوش می گذرد، این خواب نشان دهنده ملالت و خستگی است. برخلاف احساسی که در خواب تجربه کرده اید، در زندگی واقعی خود بسیار خسته و ملول هستید و آرزو می کنید اتفاق جذاب و جالبی برایتان رخ بدهد. با افرادی که دوستشان دارید وقت بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که از آن ها لذت می برید تا به این ترتیب حال و هوای خودتان را هم عوض کنید. به سراغ یکی از سرگرمی های قدیمی خود بروید و بر چیزهایی متمرکز شوید که خوشایندتان هستند.

زمانی را به خودتان اختصاص دهید و از لحظات خوش زندگی در کنار عزیزانتان و کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید. شاید انرژی این افراد به شما کمک کند تا از این وضعیت افسردگی خارج شوید و قدرت و توانی جدید برای حرکت به سمت آینده به شما بدهد.

۶. تعبیر خواب دوست نداشتن استخر

اگر در خواب ببینید که از استخر متنفر بوده و آن را دوست ندارید، تعبیر آن است که احتمالا از کسی که دوستش دارید جدا می شوید. ممکن است این فرد به شکلی به شما آسیبی برساند یا به دلیلی دیگر نمی خواهد به رابطه با شما ادامه بدهد. دورانی که پیش رو دارید احتمالا از نظر عاطفی دورانی بسیار سخت و دردناک است. پس خود را برای آنچه که پیش رویتان است آماده کنید.

این خواب همچنین نشان دهنده آن است که کسی موقعیت مکانی خود را عوض می کند یا از شما بسیار دور می شود.

شاید یکی از نزدیکان شما به شهر دیگری کوچ می کند یا پیشنهاد شغلی در جایی را قبول می کند که به واسطه آن از شما دور می شود. دوری و جدایی شما از این فرد موقتی خواهد بود. پس امید خود را از دست ندهید و بدانید که در آینده ای نزدیک دوباره یکدیگر را ملاقات خواهید کرد.

۷. تعبیر خواب شیرجه زدن در استخر

دیدن شیرجه زدن در استخر در خواب نشان دهنده آن است که تغییری در زندگی شما رخ می دهد. این تغییر با زندگی شخصی یا کاری شما در ارتباط است پس خود را برای فشار در هر دو حوزه آماده کنید.

این خواب از آن جهت اهمیت دارد که شما را برای رخدادی در آینده آماده می کند و شما باید نشانه های موجود در آن را جدی بگیرید. اگرچه تغییر هرگز کار آسانی نیست اما ما باید انعطاف پذیر باشیم و هر چیزی را در زندگی با سربلندی پذیرا شویم. ما هرگز نمی دانیم که این تغییر از چه جهت برایمان موثر و مفید است و ما به واسطه آن چه چیزی را به دست خواهیم آورد. ذهنی باز داشته باشید و با امیدواری و نگرشی مثبت پذیرای همه چیز باشید.

۸. تعبیر خواب دیدن فردی در استخر

اگر در خواب کسی که می شناسید را درون استخری ببینید، این خواب نشان دهنده آن است که شما تحول و گذاری کامل را تجربه خواهید کرد. این تحول به زندگی کاری یا شخصی شما مرتبط خواهد بود. به هر روی، باید بدانید که تغییراتی بزرگ در راه است پس خود را برای رویارویی با آن ها آماده کنید. حتی ممکن است ماجرایی رخ دهد و شما را بطور کلی متحول سازد.

شاید به شناخت جدیدی در مورد خودتان و دیگران برسید که این شناخت چشم های شما را باز می کند و گستره دید شما را وسعت می بخشد. این تحول را به عنوان یک موهبت الهی بپذیرید و سعی کنید از موقعیتی که در آن قرار می گیرید چیزهای جدیدی فرا بگیرید.

۹. تعبیر خواب آبی زلال و شفاف در استخر

اگر در خواب استخری با آب زلال و شفاف ببینید، این خواب نشان دهنده آن است که موفقیت و پیشرفتی بزرگ را تجربه خواهید کرد. هر چیزی که در این دوران تصمیمی برای شروع آن می گیرید کاملا موفقیت آمیز خواهد بود. به این ترتیب، آغاز یک سرمایه گذاری جدید یا کار روی پروژه های بزرگ می تواند ایده خوبی برای شما در این دوران باشد.

بخت و اقبال یارتان خواهد بود پس بدانید که چیزی برای ترسیدن یا نگرانی وجود ندارد. آب همانطور که در خواب هم دیده اید زلال و شفاف است؛ می توانید سوار بر کشتی جدیدی شوید و آن را در مسیر موفقیت پیش برانید.

۱۰. تعبیر خواب غرق شدن در استخر

اگر در خواب ببینید که در استخری در حال غرق شدن هستید، این خواب نشان دهنده لحظات سختی است که در انتظارتان است. گفتگو کردن با افراد پیرامونتان برای شما کار آسانی نخواهد بود پس به شدت مراقب کلماتی باشید که بر زبان می آورید.

با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید آن ها با شما رفتار کنند و در مورد آن ها کنکاش نکنید. از آنجایی که در این دوران بخت یار شما نیست پس سعی کنید بیشتر وقت خود را به چیزهایی اختصاص دهید که کمتر شما یا موقعیت تان را تهدید می کنند. مراقب امنیت خودتان باشید تا زمان بهتری فرا برسد و پس از آن می توانید تمام تلاش خود را برای واقعیت بخشیدن به هدف خود به کار ببندید.

۱۱. تعبیر خواب پر کردن استخر

اگر در خواب ببینید که استخری را با آب پر می کنید، این خواب نشان دهنده کاردانی و خلاقیت شما است. این خواب نشان می دهد که روزهای سختی در پیش دارید و باید انرژی و احساسات خود را با درایت و زیرکی مورد استفاده قرار دهید. بعلاوه این خواب به شما هشدار می دهد که پول خود را کمتر صرف چیزهای غیرضروری کنید زیرا دوران بسیار سختی پیش رویتان است.

از طرف دیگر این خواب می تواند انعکاسی از ویژگی های اخلاقی شما باشد. شما فردی بسیار کاردان و مدبر هستید و خوب می دانید که چطور پول، تلاش و انرژی خود را به کار ببرید. به همین دلیل هم در روزهای سخت زندگی شما بسیار توانمند، پرقدرت و انعطاف پذیر ظاهر می شوید.

۱۲.  تعبیر خواب استخری بزرگ

دیدن یک استخر بزرگ در خواب نشان دهنده یک قرار ملاقات بسیار مهم است. قرار است شما با فردی بسیار مهم دیدار کنید که این فرد مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد. او به شما چیزهای جدیدی آموزش می دهد و همچنین به شما نشان می دهد که چطور قوی تر و باهوش تر شوید.

این فرد می تواند به عنوان شریک یا یکی از دوستان شما در کنارتان باقی بماند. به هر حال، شما می توانید از او انتظار کمکی بسیار بزرگ در مسیر موفقیت خود داشته باشید. به تلاش ها و اقدامات او احترام بگذارید، قدردان او باشید و عشق و محبتی برابر به او تقدیم کنید.

۱۳. تعبیر خواب بودن در استخر با همسر سابقتان

این خواب نشان دهنده یک شریک عاطفی یا همسر جدید برای شما است. اگرچه در این خواب همسر سابق خود را می بینید اما لزوما به این معنا نیست که تعبیر آن با چنین شخصی مرتبط خواهد بود. شما با فردی دیدار می کنید که همیشه آرزویش را داشته اید و برای داشتن چنین فردی در زندگی خود بیش از حد خوشحال می شوید.

عشق در همین حوالی پرسه می زند. به زودی رضایت عاطفی شما تامین می شود و به آرامش خاطر می رسید. اگر اخیرا دوران سختی را در زندگی پشت سر گذاشته اید، این فرد به شما کمک می کند تا بر هر گونه احساس ناخوشایند غلبه کنید و پس از این از زاویه ای کاملا متفاوت به جهان نگاه خواهید کرد.

۱۴. دیدن استخر سرپوشیده در خواب

دیدن استخر سرپوشیده در خواب به این معنا است که شما شخصی تودار هستید و تمایلی به صحبت کردن در مورد موضوعات شخصی‌تان با دیگران ندارید. شاید این خواب را دیده‌اید چون احساس می‌کنید دیگران شما را تحت فشار گذاشته‌اند و شما همچنان تمایل دارید حالت درونگرایی خودتان را خفظ کنید.

۱۵. استخر بادی

اگر در خواب‌تان استخر بادی دیدید به این معنا است که به برخی از آدم‌ها در زندگی‌تان شک دارید اما این شک و تردیدها تغییری در احساس شما نسبت به آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

۱۶.استخر تا نیمه آب

اگر در خواب ببینید که استخر تا نیمه آب دارد، نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب نشان می‌دهد که در رابطه‌ی احساسی‌تان دچار مشکلاتی خواهید شد. احتمالا با همسر یا نامزدتان مشکل دارید و نمی‌دانید که نتیجه چه خواهد شد.

۱۷. استخری که آبی مثل شیشه تمیز و شفاف دارد

این‌که در خواب استخری را ببینید که آبی مثل شیشه تمیز و شفاف دارد، نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان می‌دهد که تندرست و سلامت هستید و به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برید. این خواب همچنین نشانه‌ی موفقیت و رسیدن به خواسته‌های‌تان هم است.

۱۸.استخری حاوی آب کثیف

دیدن استخری که حاوی آب کثیف است، نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب نگرانی‌ها و بداقبالی‌هایی را که در آینده پیش رو دارید نشان می‌دهد. چنین خوابی در واقع به این معناست که چیزی در درون‌تان شما را آزار می‌دهد.

۱۹. استخری پر از زباله

دیدن استخری که پر از زباله است، نشانه‌ی خوبی نیست. ممکن است زندگی تجملاتی و لوکسی را سپری می‌کنید که فراتر از توانایی مالی‌تان است. چنین خوابی در واقع یک هشدار است که دست از این روند بردارید زیرا عواقبی منفی در زندگی‌تان خواهد داشت.

تعبیر خواب استخر و شنا کردن
تعبیر خواب استخر و شنا کردن

۲۰.آدم‌های برهنه در استخر

دیدن آدم‌های برهنه در استخر معنای خوبی ندارد. چنین خوابی اغلب نشان می‌دهد که دچار شرم و رسوایی خواهید شد.

۲۱. استخر هتل

دیدن استخر هتل در خواب معمولا نشان می‌دهد که به زودی اتفاق خوشی برای‌تان رخ خواهد داد یا کمی از مسئولیت‌های روزمره‌تان دور خواهید شد.

۲۲.استخری روی سقف

دیدن استخری که روی سقف قرار گرفته نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان می‌دهد که شما از موفقیت‌تان لذت می‌برید.

۲۳. گیر افتادن در استخر

اگر در خواب ببینید که در یک استخر توسط کسی یا چیزی گیر افتاده‌اید، بسیار نشانه‌ی بدی است. این خواب معمولا نشان می‌دهد که در آینده‌ی نزدیک با موانع بزرگی روبرو خواهید شد.

۲۴.استخر پارتی

دیدن استخر پارتی در خواب نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان می‌دهد که به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

۲۵.ترس از آب استخر

این‌که در خواب ببینید که از آب درون استخر ترسیده‌اید، نشانه‌ای از ترس‌هایی است که در وجودتان دارید و باید با آن‌ها مواجه شوید. گاهی اوقات این خواب به معنای بیماری است که دارید اما خودتان از آن مطلع نیستید.

۲۶.ملاقات در استخر

اگر در خواب ببینید که یک فرد آشنا را در استخر ملاقات می‌کنید، احتمالا در زندگی واقعی‌تان دچار نوعی تغییر هستید. شاید به دلیل تجربه‌هایی که اخیرا کسب کرده‌اید، تبدیل به آدم دیگری می‌شوید.

۲۷.خالی کردن استخر

خالی کردن استخر در خواب نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب معمولا نشان می‌دهد که برخی فرصت‌های مهم را از دست خواهید داد. احتمالا فرصت‌های زیادی برای‌تان پیش خواهد آمد اما نمی‌توانید آن‌ها را استفاده کنید.

۲۸.زیرآب رفتن داخل استخر

اگر در خواب ببینید که داخل استخر زیر آب می‌روید نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب اغلب نشان می‌دهد که شما احساسات‌تان را در مورد رابطه‌ی قبلی‌تان سرکوب می‌کنید. شاید خودتان هم نمی‌دانید که این احساسات هنوز هم در شما باقی مانده‌اند.

۲۹.برهنه در استخر

اگر در خواب خودتان را ببینید که برهنه در استخر هستید، نشانه‌ای از بی‌قراری و نارضایتی است.

۳۰.عده‌ای مرد برهنه در استخر

دیدن عده‌ای مرد برهنه در استخر نشان می‌دهد که شما از چیزی خجالت می‌کشید.

۳۱.استخر با درختان و گیاهان محصور شده

اگر در خواب ببینید که استخر با درختان و گیاهان محصور شده، معلوم می‌شود که ذهن‌تان نیازمند آرامش است. شاید بهتر باشد زمانی را برای رفع خستگی و آرامش خودتان پیدا کنید.

۳۲. آتش کنار استخر

دیدن آتش کنار استخر نشان می‌دهد که برای به دست آوردن آزادی و رهایی از افکار درونی‌تان باید ذهن بازی داشته باشید.

۳۳.استخر پر از آدم

این‌که خواب شنا در استخری را ببینید که پر از آدم است، نشان می‌دهد که به زودی به یک شغل یا پروژه با تیم دیگری خواهید پیوست.

۳۴.فرو کردن پاها در آب استخر

فرو کردن پاها در آب استخر نشان می‌دهد که هیجان و شگفتی در رابطه‌تان پدیدار خواهد شد.

۳۵. غرق شدن در استخر

اگر در خواب ببینید که در حال غرق شدن در استخر هستید اما کسی شما را نجات می‌دهد، به این معناست که به زودی پول خوبی به دست خواهید آورد.

۳۶.ترس پریدن به آب استخر

اگر در خواب ببیند که ترس پریدن به آب استخر را دارید، احتمالا با یک سری مشکلات درونی مواجه هستید.

۳۷.شنا در استخر و بالاتر از ارتفاع آب استخر بودن

اگر در خواب ببینید که در استخری شنا می‌کنید و قد خودتان بالاتر از ارتفاع آب است، احتمالا به زودی میهمان خواهید داشت.

۳۸.اندازه ارتفاع آب استخر با قد شما

اگر ارتفاع آب استخر در خواب به اندازه‌ی قد خودتان باشد، به این معنا است که پولی به دست‌تان خواهد آمد.

۳۹.توانایی شنا در آب عمیق استخر

اگر در خواب داخل یک استخر بسیار عمیق بپرید و توانایی شنا در آن را داشته باشید به این معنا است که اگر اوضاع سلامتی‌تان در شرایط خوبی نیست، به مروز خوب خواهید شد.

۴۰.نتوانستن شنا کردن در آب استخر

اگر نتوانید در آب عمیق استخر شنا کنید، به این معنا است که احتمالا دچار نوعی بیماری هستید.

۴۱.دراز کشیدن در تشک بادی استخر

اگر در خواب ببینید که روی یک تشک بادی روی آب دراز کشیده‌اید، احتمالا عده‌ای از شما سو استفاده خواهند کرد.

۴۲.یاد گرفتن شنا در استخر

این‌که در خواب ببینید مشغول یاد گرفتن شنا در استخر هستید به این معنا است که به بهانه‌ی ازدواج سفر خواهید کرد. شاید به جشن عروسی یکی از اقوام یا بستگان‌تان کسی که قرار است با شما ازدواج کند،‌ بروید.

۴۳.یاد دادن شنا به کسی در استخر

اگر در خواب ببینید که به شخص دیگری شنا کردن را یاد می‌دهید، به این معنا است که به دلیل طلاق یا اختلاف یک زوج سفر خواهید کرد.

۴۴.شنا کردن با دوستان یا خانواده‌تان در استخر

شنا کردن با دوستان یا خانواده‌تان در استخر نشان می‌دهد که احتمالا شریک سابق زندگی‌تان را ملاقات خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب  شهید شدن | شهید شدن در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا