تعبیر خواب برگشتن معشوق | دیدن معشوق سابق در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب برگشتن معشوق ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب برگشتن معشوق

تعبیر خواب برگشتن معشوق

عشق در خواب دیدنی نیست مگر این که خودتان یا دیگریرا عاشق بیابید. عشق در هر غالبی که باشد در خواب های ما حرص و آز و ولع است و حتی طمع زیاد و مضر …
ضعیف ترین نوع عشق در خواب به نیاز و شدیدترین آن به حرص و طمع تعبیر می شود. در خواب عشق به اشخاص یا چیزهای بد و مکروه خوب نیست. عشق به هم جنس هم تعبیر خوشی ندارد و وبال و گرفتاری است. اگر در خواب ببینید عاشق شده اید و معشوق خود را بشناسید کارتان به کسی می افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده اید قابل تشابه و انطباق باشد. چنانچه در خواب ببینید که عاشق شده اید و ندانید معشوقتان کیست محتاج می شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می شود اگر ببینید عاشق شده اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می گردد.

تعبیر خواب برگشتن معشوق از نظر شیخ طوسی

 اگر زنی متاهل خواب ببیند که معشوق قبلی اش به سمت او باز می گردد به نشانه اختلافات شدید بحث و جدل و جدایی از همسر می باشد در واقع طلاق یکی از معانی اصلی دیدن این رویا می باشد دیدن چنین برای زنان و مردان متاهل اصلا معنای خوبی ندارد و میتواند دردسر ساز باشد اما اگر دختر یا پسر محردی ببیند که معشوق او دوباره به نزدش باز میگردد به نشانه ی این است که به واسطه ی دوستی و یا ایجاد ارتباط با جنس مخالف رابطه های عاشقانه جدید شروع خواهند شد اگر ببیند معشوقی که برگشته با چشم گریان و یا محزون است به نشانه یک دعوا و یا یک مشاجره طولانی برای صاحب رویا است که با خانواده خود دارد اگر ببیند به قصد ازدواج و یا عروسی برگشته دلیل بر این باشد که یکی از بهترین رفقای صاحب رویا عروسی خواهد کرد اگر ببیند معشقوش که مرده است بر میگردد به نشانه ی مرگ بیماری و یا غم و رنج طولانی است.

دیدن خواب بازگشت عشق سابق و یا کسی که قبلا او را دوست داشته ایم معنای خوبی دارد و بیشتر برای افرادی که صاحب زن و یا فرزند نیستند نوید بخش اتفاقات خوب و خیر است و میتواند نشانه ای از ازدواج عروسی نامزدی و یا عقد باشد اما اگر به هر دلیلی در رویای خود ببینید که معشوقتان زخمی شده است چهره رنجور یا غمگین دارد یا اینکه مرده است خوب نیست و می تواند معانی بسیار بدی داشته باشد.

سوال: سلام من با یه دختری چند سال پیش دوست شدم و بهش علاقه مند شدم انقدری عاشقش شده بودم که وقتی ترکم کرد تا چندین ماه گریه میکردم و ناراحت بودم دیشب خواب دیدم دوست دخترم یعنی معشوقه ی قبلی من برگشته است و به گوشیم زنگ زد تا باهم قرار بذاریم وقتی به دیدنش رفتم بهم قول داد که دیگه هیچ وقت تنهام نذاره تعبیرش چیه؟

تعبیر : فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب رابطه جنسی | داشتن رابطه جنسی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب عروسی| دیدن عروسی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب انگشتر| دیدن انگشتر در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
336 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
شاهین
شاهین
2 سال قبل

سلام. من پریشب خواب دیدم که دوست دخترم بعد چند ماه برگشته و شادیم بعد بهش گفتم چرا رفتی که همون ثانیه از خواب پریدم
میشه بگین یعنی چی؟؟

Samin
Samin
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
من خواب دیدم تولدم بود و وقتی شب شد و همه ی مهمان ها رفتن توی خونه ی تاریک ایستاده بودم که کسی که قبلا باهاش تو رابطه بودم و با دعوای بدی از هم جدا شدیم با یک کادو اومد تو و ما همدیگه را بغل کردیم و بوسیدیم ممنون میشم اگر تعبیر این خواب رو بهم بگین

میثم
میثم
2 سال قبل

سلام..
معنی خوابمو نمیتونم پیدا کنم خیلی برام جالبه..
خواب دیدم با رفیقم توی خونمونیم دختری که ازم یهو جدا شده بود به همراه مادرش اومده پیشم ،و باهام آشتی کرده و شب رو در خانه ما ماندند،و جالبتر اینکه پدرم که در واقعیت فوت شده تو خوابمه و اومده خونه و اون دختر و مادرش هم داخل خونه هستندو من به پیشواز پدرم رفتم و بهش موضوع رو گفتم اما برای پدرم مسئله خیلی عادی بود..!!
لطفا کمکم کنید

Sssss
Sssss
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من عاشق پسر همسایمون شدم شدیدا اما اون به من توجهی نداشت الان تقریبا پنج ماه اون از اینجا رفته ولی من هر بار خوابشو میبینم که برگشته اخرین بار خواب دیدم که رفتم تو یه ساختمون که ببینمش ولی دیدم مادرش و یک خانم باردار اونجان که مادرش گفت این زن پسرمه تعبیر این خواب رو میشه بگید ممنون میشم ?

mooooooooooooorteza
mooooooooooooorteza
2 سال قبل

سلام خسته نباشی خواب دیدم که البته خیلی ارسش یادم نی ولی یادمه که با دوست دخترم که خیلی دوسش ئارم و الان قطع رابطه کرده ی طرفه دیدم تو خواب که پیام داده سلام عزیزم و این حرفا و میدونم که قهر بودیم و بعدش انگار اشتی کردیم و این چیزارو یادمه

رامین
رامین
2 سال قبل

سلام وقت بخیر لطفا خواب منو تعبیر کنید،دوسال با دختری در ارتباط بودم و دوسش داشت و در حین رابطه ب من خیانت کرد و ازدواج کرد،الان بعد دوسال و زمانی ک بهش فکر نمیکردم خوابشو دیدم ک باهاش قرار دارم و داره طلاق میگیره و از زندگیش راضی نیس و ب من ابراز علاقه میکنه،برام خیلی مهمه لطفا تعبیرش کنید

محدثه
محدثه
2 سال قبل

ببخشید من عشقم۵۵ روزه که بلاکم کرده خواب دیدم از بلاکی درم اورده داره بهم پیام میده تعبیرش چی میشه؟

mooooooooooooorteza
mooooooooooooorteza
2 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

سلام خسته نباشی خواب دیدم که البته خیلی ارسش یادم نی ولی یادمه که با دوست دخترم که خیلی دوسش ئارم و الان قطع رابطه کرده ی طرفه دیدم تو خواب که پیام داده سلام عزیزم و این حرفا و میدونم که قهر بودیم و بعدش انگار اشتی کردیم و این چیزارو یادمه.

امیری
امیری
2 سال قبل

باسلام احترام
من خواب دیدم در حضور زنم دختر مورد علاقم که عاشقش بودم برگشته وبهم تکیه داده ووناز ونوازشم میکنه ومنم خیلی عادی هستم و متوجه میشم که زنم حرص میخوره .تعبیرش چیه ؟؟

زیبا
زیبا
2 سال قبل

سلام من و عشقم حدوود ۸ماهه با هم نیستیم یعنی من فکر کردم این ب صلاحه و همیشه از خدع خواستم برش گردونه و امید قطعی دارم میاد اما اون زیاد دوستم نداش واسه همسن رفتم اما الان احساس میکنم برمیگرده من خیلی خوابشو میدیدم تو خوابم با من بد بود آخرین بار همین دیشب خواب دیدم سر مزار یه شهیدی با داییم رفتیم دیدم یکی بالای سرم سر همون مزار داره فاتحه میخونه خوش بود من خیلز خوش حال شدم بعد گفت کوشیمو بگیر و از منو داییت باهم عکس بگیر منم گوشیشو گرفتم که عکس بگیرم دیدم تصویر… مطالعه بیشتر »

Shayan
Shayan
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم دو دختر که قیافه هاشون شبیه عشق قبلیمه یکی موی صورتی روشن و کوتاه و اون یکی موی مشکی یکم بلند داره و اومدن توی خونه ما و اون دختری که موی کوتاه و صورتی داره از من می خواد باهاش رابطه جنسی برقرار کنم ولی من ترس دارم که خانواده متوجه بشه و این کار رو نمی کنم تعبیرش چی میتونه باشه ؟

وحید
وحید
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم عشق سابقم برگشته و خیلی غمگینه من مجردم ازش میخام که باهم ازدواج کنیم و قبول میکنه ولی بازم ناراحته

Sepehr
Sepehr
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم دوست دختر سابقم که دوسال میگذره که جدا شدیم بهم ۲۵۰هزار تومن پول میده و چهره ناراحتی هم داره.

Sajede
Sajede
2 سال قبل

سلام من با عشقم حدود بیست روزی هست کات کردیم امرز صبح خواب دیدم داره بهم پیام میده دوست دارم ….ازاین حرفا…بعد اومده بود خونمون خیلی عاسقانه رقتار میکرد خیلی دوسم داشت مامانم بعد اومد و سلام کرد درحالی که خود مامانم می دونه از رابطتمون که باهم بودیم ولی درخواب خیلی معمولی رفتار کرد مامانم با عشقم و بهم سلام دادن و منم به عشقم تکیه داده بودم ..
امکانش هست دوباره عشقم برگرده؟؟چون خیلی چشم‌ انتظارشم خیلی
تعبیرش چیه؟؟

Hadi
Hadi
2 سال قبل

سلام
من مدت چهار چهار سال میشود عروسی کردم و خدا را شکر از رندگیم راضی استم و قبلا پسر دایی من عاشق من بود و خواستگار امد و من قبول نکردم و بعد سفر کردم و من اصلا بهش فکر نمیکنم در این اواخر مدت یک سال میشه حداقل هفته یکبار و یا دوبار بخوابم میاد و همیشه خواب میبینم یا عروسی دارم و یا بهم میگه دوستت دارم و همیشه عاشقانه خواب میبینمش و منو خیلی رنج میبرم ازین خواب دوست ندارم بخوابم بیاد میشه لطف کنید تعبیر بگید

دکمه بازگشت به بالا