تعبیر خواب بمباران | دیدن موشک و بمباران شهر در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب بمباران شدن شهر ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب بمباران

بمباران و صحنه‌هایی از جنگ، غالبا در بیننده‌ی خواب، نوعی استرس و نگرانی را ایجاد می‌کنند. تعبیر این خواب به هیچ عنوان نشان دهنده‌ی وقوع یک اتفاق بد در آینده‌ی نزدیک نیست. اگر با دیدن خوابی با مضمون بمباران، در شما احساس وحشت ایجاد شود، باید بدانید که این خواب توصیف کننده‌ی فضای ذهنی شما در حال حاضر است و از شما می‌خواهد تا به افکار و موضوعاتی که به طور مکرر در شما نگرانی ایجاد می‌کنند سامان داده و به طور ریشه‌ای و منطقی، درباره‌ی این افکار بازنگری انجام دهید. در واقع اجازه ندهید که تداوم استرس، قوای روانی شما را مختل کرده و شما را دچار چالش‌های جدی تری کند. تعبیر خواب بمباران به شما می‌گوید که ترس‌هایی به مرور در شما ایجاد شده اند که ممکن است در حالت عادی متوجه ریشه‌ای و قوی بودن آن‌ها نشده باشید، اما به صورت روزمره و غیر مستقیم، بر روی تصمیمات شما تاثیر منفی می‌گذارند. آن‌ها ترس‌های تعقیب گر هستند که ممکن است در اثر درگیری‌ها و سوالات ذهنی حل نشده و از گذشته در شما نهادینه شده باشند. به صحنه‌های درون خواب توجه داشته باشد و از خودتان بپرسید که این اتفاق و این فضا، به کدام دسته از نگرانی‌های شما در حال حاضر و زندگی بیداری شباهت دارد؟ هم اکنون خود را بیش از همه در معرض تهدید چه اتفاقاتی مشاهده می‌کنید؟ چرا احساس می‌کنید که در آینده قرار است اتفاقات بدی رخ داده و منافع شما را در زمینه‌های مختلف زندگی به خطر بیاندازد؟ این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که بزرگ‌ترین تهدید در زمان حاضر، انرژی منفی و ترس‌های مهار نشده‌ی خودتان است که به مرور در حال به وجود آوردن درگیری‌های فکری جدی تری شده اند. اگر در خواب مشاهده کنید که انسان‌های دیگر، اعضای خانواده یا افرادی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، در اثر بمباران در حال از بین رفتن هستند، باید بدانید که این اشخاص، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند و این ابعاد در حال ضعیف شدن هستند، چون که ترس‌ها در شما در حال قدرت گرفتن هستند. این خواب از شما می‌خواهد تا با خودتان به نوعی صلح درونی رسیده و اجازه ندهید که بیش از این، در شما احساس فقدان، ضعف و عدم اعتماد به نفس ایجاد شود.

تعبیر خواب نجات از بمباران: در نهایت اگر احساس کنید که در خواب، به هر نحوی از بمباران نجات پیدا کرده اید، باید به عامل نجات خود توجه داشته باشید. اگر در خواب موفق به پیدا کردن یک سرپناه شوید، باید بدانید که آن سرپناه، سمبل آن موضوعی است که در شما احساس آرامش و نشاط را ایجاد می‌کند. در واقع این خواب شما را دعوت می‌کند تا در زندگی بیداری، آرامش روانی خود را احیا کنید و با اشخاص و موقعیت‌هایی در تماس باشید که به شما احساس مثبتی می‌دهند و در شما امنیت روانی را ایجاد می‌کنند.

بمباران هوایی به ناکامی های متعدد و سریعی تعبیر می شود که فضای تنش آلودی را به وجود می آورد. گریختن از بمباران به معنی تلاش برای فرار از فضایی تنش زا است.
دیدن موشک به هنگام پرتاب در خواب ، علامت آن است که مقامی برتر از مقام پیشین خود به دست می آورید، و با همسری وفادار ازدواج می کنید .
مشاهده سقوط موشک در خواب ، نشانه آن است که با پیمانهای ناموفق رو در رو خواهید شد .

تعبیر خواب بمب از دیدگاه لیلا برایت
اگر در خواب ببینید که خودتان در مکانى بمب مى گذارید، به این معنا است که در نزدیکان شما چند دشمن وجود دارد.
اگر خواب ببینید که بمبى ترکیده است، به این معنا است که خطرى شما را تهدید مى کند.

تعبیر خواب بمب از دیدگاه آنلی بیتون
مشاهده ى بمب در خواب، بیانگر آن است که شما با دیگران مشاجراتى انجام خواهید داد.

تعبیر خواب بمباران در کتاب سرزمین رویاها
تعبیر خواب بمباران ، ناکامیهای متعدد است.
تعبیر خواب شما دچار بمباران شده اید ، علامت یک ازداوج ناکام است.
تعبیر خواب دیگران را بمباران کرده اند ، ناکامی در امور اجتماعی است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا