تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده | بوسیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده
تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده

این خواب نشانه خیر و برکت است و دیدن این خواب از دیدگاه معبران مختلف دارای تعابیری متفاوت است و شما می توانید با مطالعه تعابیر خواب بوسیدن مرده و یا بوسه دادن به مرده تعبیر خواب خود را به راحتی پیدا کنید.

تعبیر خواب بوسیده شدن توسط مرده

جابر مغربی:

اگر فردی در خواب ببیند که به مرده به شهوت بوسه می دهد نشانه این است که زن خواهد و به مرادهایش می رسد.

امام صادق علیه السلام:

اگر فردی در خواب ببیند که مرده ای را با شهوت می بوسد زن می گیرد و به آرزوهایش می رسد.

ابراهیم کرمانی:

اگر فردی مرده ای را از روی شهوت بوسید نشانه این است که خیری از طرف آن مرده به وی می رسد.

اگر فردی در خواب ببیند که مرده به او بوسه می دهد نشانه این است که از علم و یا مال مرده به وی چیزی می رسد.

تعبیر خواب روبوسی

چنانچه در خواب ببینیم کسی را می بوسیم موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می بوسیم نا شناس باشد نفعی از ما به او می رسد.

تعبیر خواب بوسیدن نامحرم

اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد محبوبیت میابد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و شوهر می کند و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشان آنست که از او به نیکی یاد می کنند.

 بوسیده شدن توسط مرده

اگر ببینیم مرده ای ما را می بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما میرسد زیرا بوسه مرده خیر و برکت است.

 

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب بوسیدن | بوسیدن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آغوش| آغوش گرفتن در خواب نشانه چیست ؟

۴ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
23 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
ملیکا
ملیکا
2 سال قبل

با سلام من خواب دیدم که خاله ام که تازه فوت شده گونه ام رو بوسیده و بلافاصله اونجا را ترک کرد و من هرچی دنبال او گشتم اصلا پیداش نکردم

رویا
رویا
2 سال قبل

سلام،عموی مادر من چندسالی هست فوت کردن و مادرم چند وقت پیش خواب دیده که با پدر و مادرش رفتن به خونه عموی مرحومش و زنعموی مادرم از دست اونها ناراحت بوده اما یهویی عموش با صورت شاد و خوشحال میاد داخل و سر مادرم رو میبوسه و شاد میره ولی جز مادرم هیچکس اونو نمیبینه
میشه تعبیر این خوابو به من بگید؟

آرامش
آرامش
2 سال قبل

سلام من خالم که ۴ سال پیش فوت کردن و سه روز پیش سالگرد فوتشان بود دیشب به خوابم اومدن من مادرم و یه خاله دیگم و دختر خالم دورهم نشسته بودیم که یهو دیدیم خالم که مرده بود اومد و خیلی خوشحال و خندان بود .ما میدونستیم مرده .و قبل از اون داشتیم در مورد مهاجرت من به کشور سوئیس صحبت میکردیم .وقتی خالم که مرده بود اومد ، بدون هیچ حرفی گونه های هر ۴ نفرمون رو بوسید و خیلی خندان و خوشحال بود .و بعدش رفت .همه بهم میگفتن که الآن که یه مرده اومد بوست داد… مطالعه بیشتر »

سهیلا
سهیلا
2 سال قبل

سلام من مادرشوهرم فوت شده دیدم به خابم اومد ودرست از کف سرم میبوسید منم میخاستم بیام خونه م باهاش خداحافظی میکردم ونمیزاشت برم خونه منم خونه مو بهش نشون میدادم میگفتم هر موقعه دلت خاست بیاد

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

مادرشوهرم خواب دیده بود رفته بودیم مشهد و من یک روسری رو انتخاب کردم که مثلشو داشتم و من دختر دار شده بودم و مادر بزرگم که فوت شدن اونو بوسیده گفته اسمش علی بزار (از طرفی هم باردار نمیشم) تعبیرش چی میتونه باشه

Raha
Raha
2 سال قبل

سلام مادر بزرگم که ۹ ماه پیش فوت شدن دیشب به خواب من اومدن . ایشون زنده شده بودند و به خانه ی ما اومدن و من در حال شستن ظرفها بودم که ایشان کنار من ایستادند و گونه ی من را بوسیدند ولی من از ایشان میترسیدم . من به اتاق دیگری رفتم و ایشان دنبال من اومدند و دوباره مرا بوسیدند و من از ترس ایشان را هل دادم روی تخت و از اتاق به بیرون فرار کردم و با ترس از خواب پریدم .علت ترس من در خواب این بود که میدونستم ایشون مردن ولی انگار الان… مطالعه بیشتر »

فاطمه غلامی
فاطمه غلامی
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم باخانواده ام رفته ایم خانه پدر بزرگم اینا، و در آنجا هر چهارتا پدر بزرگ و مادر بزرگم بودند پدر بزرگ اصلی من فوت شده و مادر بزرگ اصلی من زنده است و اون یکی پدر بزرگ و مادر بزرگم، همسرش فوت شده و در خواب دیدم که دستانشون رو میبوسم و آنها سرمو میبوسن و میگن برو عزیزم بخیر برین و وقتی دست پدر بزرگ اصلی خودم رو خواستم ببدسم گفت نبوس کثیفه مریض میشی و برام دعای خیر کرد من این خواب رو ساعت ۹ صبح دیدم میشه بگین چه تعبیری داره؟

Sori
Sori
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر‌.. اگر فردی (پسر) خواب ببینه که پدرش که تازه مرحوم شده (۱۰روز بعد از فوت پدر) صورت پسر رو در خواب میبوسه طوری که پسر رو غرق بوسه میکنه تعبیرش چی هست ؟
با تشکر فراوان

سعیده
سعیده
2 سال قبل

در خواب دیدم پدربزرگم که چندین ماهه فوت شده،اومد وبرسرم بوسه زد ورفت،تعبیرش چیه؟

خدیجه
خدیجه
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم یکی از فامیلای دورمون ک یه پسر جوان بود والان دوساله فوت کرده شوهرمو بوسید و شوهرمو اونو بوسیدوتو خواب خیلی قدش بلند بود جوری ک شوهرم قدش به اون نمی‌رسید و اون خم شد تا همو ببوسن و اون لبخندمیزد وتو خوابم میدونستم ک اون فوت شده

Last edited 2 سال قبل by خدیجه
پری
پری
2 سال قبل

سلام ،من در ساعت دوازده ظهر تا دو بعداز ظهر چرت زدم و خواب دیدم عموی پدرم بسیار خوشحال و کت و شلوار تمیز تن کرده من را در خواب بوسید ….تعبیرش چیه و اصلا خواب دراین زمان تعبیر داره؟؟

...
...
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم مادربزرگم ی‌هفتس رحمت خدا رفته اومد تو حیاط مادرم منو صدا زدن گفت بیا مادر بزرگتو ببر خونه عمت تا رسیدم بهش چنان محکم میبوسیدم وقتی بیدار شدم حس میکردم تازه منو بوسیده تعبیرش چیه بعد بیدار شدم مادر بزرگم وقتی زنده بود سکته کرده بود ی طرف بدنش فلج بود تو خاب هم دیدم همون طرف از دور ول بود در حدی ک کج ب نظر می‌رسید ولی میتونست راه بره و دستش تکون بده ‌

دکمه بازگشت به بالا