تعبیر خواب خوابیدن و استراحت | استراحت کردن و خوابیدن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب خوابیدن و استراحت ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب خوابیدن و استراحت
تعبیر خواب خوابیدن و استراحت

تعبیر خواب خوابیدن و استراحت

 

۱- خوابیدن در خواب نشانه ای از خستگی فیزیکی یا ذهنی و احساس تنهایی است.
۲- تعبیر دیدن خواب خوابیدن نشانه عدم آگاهی شما از چیزهایی است که در اطرافتان اتفاق می افتد و شما تمایل ندارید درباره آن ها چیزی بدانید. این خواب همچنین نشانه از دست دادن فرصت ها می باشد.
۳- اگر در خواب دیدید که خوابیده بودید تعبیرش این است که نسبت به وضعیتی که در آن قرار گرفته اید بی توجه هستید. شما شرایطتان را نادیده می گیرید و تنها به فکر خود و آرامش خود هستید.
۴- اگر در عالم رویا دیدید که پدر و مادرتان خوابیده بودند تعبیرش این است که شما دور از چشم آن ها کارهایی میکنید که اگر بفهمند قطعا از شما ناراحت خواهند شد.
۵- تعبیر دیگر خواب خوابیدن پدر و مادر این است که پدر و مادرتان از برخی مسائل در خانه آگاه نیستند و شما قصد دارید آن ها را آگاه کنید.
۶- اگر در عالم رویا دیدید که در یک قایق خوابیده بودید تعبیرش این است که یک دوره سخت و مشکلات در زندگی تان اتفاق افتاده است. گاهی این خواب نشانه این است که به قدر کافی درک نمی کنید که در زندگی تان چه می خواهید. گاهی این خواب نشانه این است که به خوشبختی و موفقیت اعتقاد و امیدی ندارید و این نا امیدی باعث افسردگی شما شده است.
۷- اگر در خواب دیدید که روی بالکن خوابتان برد و حس خوبی داشتید، تعبیرش این است که به صلح و آرامش رسیدید و از زندگی خود لذت می برید.
۸- اگر در عالم رویا خواب دیدید که شخصی در رختخوابتان خوابیده بود تعبیرش این است که شخصی می خواهد شما را فریب دهد تا به اهداف خود برسد. در واقع این خواب هشداری است که به شما می گوید در برخورد با دیگران مراقب باشید و به راحتی به آن ها اعتماد نکنید.
۹- اگر در خواب دیدید که با کمک قرص خواب، خوابیدید تعبیرش این است که برخی اتفاقات در زندگی تان رخ داده و شما نمی خواهید به آن فکر کنید. شما شدیدا به دنبال آرامش هستید. گاهی این خواب نشانه تلاش شما برای شروع رابطه ای جدید در زندگی است.
۱۰- اگر در خواب دیدید که احساس خواب آلودگی داشتید تعبیرش این است که فرصت های زندگی تان را از دست داده اید و اکنون خسته و افسرده شده اید. این خواب به شما هشدار می دهد که توجه بیشتری نسبت به اطراف داشته باشید. در برخی موارد این خواب نشان دهنده عدم تجربه و دانش در مورد برخی مسائل است.

لوک اویتنهاو می گوید :
۱۱- تعبیر خواب خوابیدن ، تنبلی است
۱۲- دیدن خوابیدن در یک آلاچیق در خواب ، ماجرا جویی است


تعبیر خواب خوابیدن با نامحرم

۱۳- اگر در خواب دیدید که با نامحرم خوابیدید تعبیرش این است که در وضعیت بدی گرفتار شدید که مجبورید چشم خود را روی اشتباهات دیگران ببندید. این مساله و مشکل مربوط به شخصی است که با او خوابیدید.
۱۴- به گفته برخی معبران خوابیدن با نامحرم در خواب نشانه رعایت کردن برخی چیزها توسط آن فرد است که شما را بسیار ناراحت کرده است.


 خوابیدن دیگری

۱۵- تعبیر خواب خوابیدن دیگری این است که آن شخص نسبت به مسائل اطرافش آگاه نیست و شما می خواهید او را از این اتفاق مطلع کنید.در برخی موارد دیدن این خواب نوعی هشدار است که به شما می گوید نسبت به این اتفاق آگاه باشید.


خوابیدن با دوست

۱۶- تعبیر خوابیدن با دوست پسر و دوست دختر نشانه این است که مشکلاتی در روابط با آن ها دارید. این مشکلات به علت خونسردی بیش از حد آن ها و عدم مسئولیت پذیری به وجود آمده است. به همین دلیل شما بسیار کلافه شده اید و دوست دارید با این مشکل برخورد جدی داشته باشید.


تعبیر خواب گربه خوابیده

۱۷- اگر در خواب دیدید که گربه خوابیده بود تعبیرش صلح و آرامش در زندگی شماست. شما به زودی یک دوره شاد در زندگی را تجربه خواهید کرد.


خوابیدن در خیابان

۱۸- اگر خواب دیدید که در خیابان یا در محلی خارج از خانه خوابیدید تعبیرش این است که ممکن است یک فرصت جدید کاری را از دست بدهید. با دیدن این خواب بیشتر حواستان را جمع کنید و از این فرصت استفاده کنید.
۱۹- تعبیر دیدن خواب خوابیدن در خیابان همچنین نشانه پایان روابط عاشقانه شما باشد.


خوابیدن در منزل دیگری

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۰- تعبیر خوابیدن در منزل دیگری ، حسادت است


 خوابیدن در قبرستان

۲۱- تعبیر خوابیدن در قبر و یا قبرستان این است که در رابطه با دیگران به بن بست خورده اید. این خواب نشان دهنده درگیری شما با دوستان یا آشنایان است که به مشکل جدی تبدیل شده است. گاهی این مسائل ممکن است نشانه پایان رابطه با این فرد باشد. این خواب در واقع هشداری است که به شما می گوید در برخورد با دیگران تجدید نظر کنید.


خوابیدن در تابوت مرده

۲۲- اگر در خواب دیدید که در تابوت خوابیده بودید تعبیرش این است که به دنبال لحظات خوب و خوش در زندگی هستید اما نمی توانید به آرامشی که به دنبالش هستید دست پیدا کنید.
اگر بیمار بودید و این خواب را دیدید تعبیرش این است که مشکلات و موانعی که پیش رویتان است شما را بیمار کرده است. این خواب هشدار جدی برای سلامت شماست.


خوابیدن کنار معشوق و یا همسر

۲۳- اگر در خواب دیدید که با همسرتان خوابیدید بدون اینکه رابطه جنسی با او داشته باشید تعبیرش این است که روابط زناشویی شما به مشکل جدی خورده است و در حال حاضر زندگی سختی را تجربه می کنید. سعی کنید تا کار به جای باریک نرسیده روابط خود را با همسرتان بهبود ببخشید.

 خوابیدن با دیگری

۲۴- اگر در عالم خواب دیدید که با دیگری خوابیدید تعبیرش این است که بهتر است از مصاحبت با برخی افراد غریبه دوری کنید. شما از پذیرفتن نکات ضعف و منفی خود اجتناب می کنید و برای آرامش خود به افراد دیگر روی می آورید. سعی کنید جنبه منفی شخصیت خود را بپذیرید.


 خوابیدن در پارک

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۵- تعبیر خواب خوابیدن در پارک مسافرت است


خوابیدن در هتل

لوک اویتنهاو می گوید :
۲۶- تعبیر خوابیدن در یک هتل ، خواسته های بر آورده شده است
۲۷- تعبیر خوابیدن در یک واگن ، روابط تجاری مساعد

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا