تعبیر خواب دیدن آتش در قبر | آتش گرفتن گور و آتش گرفتن کفن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب دیدن آتش در قبر ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب دیدن آتش در قبر

 

دانیال نبی: اگر بیند که آتش اندام وی را بسوخت، دلیل کند که به قدر آن سختگی وی را رنج و مضرت رسد، اگر بیند که از آن آتش فرا گرفت، دلیل کند که به قدر آن، از مال حرام به وی رسد. اگر بیند که کسی وی را در آتش افکند و وی را سوخت دلیل کند که پادشاه بر وی ستم کند، لیکن زود خلاصی یابد و بشارت و نیکوئی یابد. اگر بیند که آتش وی را نسوخت، دلیل کند که روی به کراهت، سفری کند.
ابراهیم کرمانی: اگر بیند که آتش جامه او را به سوخت، دلیل که با خویشان جنگ و خصومت کند، یا از سبب مال اندوهگین گردد.
امام صادق (ع): اگر بیند که در پهلوی او آتشی افروخته بود او را زیان نداشت، دلیل کند که بدو خیر و نیکی رسد. اگر ببیند آتشی او را سوزاند که نور نداشت، به بیماری سردرد دچار خواهد شد. اگر بیند که آتش وی را بسوخت و آن آتش را نور نیست، دلیل است که کسی را از خویشان و فرزندان وی فرزندی آید، که مردمان بر وی ثنا گویند و مال و بزرگی یابد به قدر آن آتش.
معبر سایت : حال اگر ببیند که درون قبرش یا کفنش در حال سوختن است مربوط به مال یتیم می باشد. اگر ببیند که قبرش در حال سوختن است یا مال یتیمی را به ناحق خورده است یا در حق وراث پدر یا مادر و یا خودش ناحقی و بی عدالتی کرده است.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق اگر در خواب ببیند که پارهای آتش را می خورد ، دلیلش آن باشد که مال بتیمان می خورداگر ببیند از دهانش آتش بیرون می آید ، از دروغ گفتن و افترا بستن ابائی ندارد .

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا