تعبیر خواب روباه | کشتن و فرار کردن از روباه ، خوردن گوشت روباه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب روباه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب روباه

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
روباه تجسمی است از مکر و فریب و نیرنگ چه مرد باشد و چه زن. اگر ببینید روباهی دارید و او را به ریسمان بسته اید و به دنبال خود می کشید چنین زنی در زندگی شما هست که کششی نسبت به شما نداردو اما ناگزیر به دنبالتان می آید. او زنی است فریبکار و نمام و فتنه انگیز. حتی ممکن است یک مرد باشد که در زندگی شما نقشی دارد. اگر روباه رام بود و خودش به دنبال شما می آید زنی است که با شما سازش و الفت دارد اما نباید از کید و دغل او غافل باشید.اگر در خواب دیدید روباه قشنگی دارد که پوستی ممتاز دارد و شما او را نوازش می کنید به زنی فریبکار و دغلباز عاشق می شوید. اگر ببینید روباهی را می خواستید بگیرید یا برانید با شخصی دشمنی می کنیدکه محیل است یا او نیرنگ و فریب در کار شما میکند. احتمال دارد او زن باشد. به هر حال نشان آن است که کسی با شما دغلی می کند.نوشته اند داشتن پوست روباه مال است و اگر دیدید شیر روباه را می خورید از غم رهایی می یابید. پوشیدن لباس از پوست روباه فریب خوردن است. اگر ببینید که روباهی در خانه یا باغ و ملک شما بچه گذاشته زنی فریبکار در خانه شما ریشه می کند و می ماند و این ممکن است همسر بیننده خواب باشد. به هر حال دیدن روباه در خواب تجسمی است از نیرنگ و فریب.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین
روباه درخواب مردی مکار، نابکار و فریبنده بود یا زن و کنیزک دروغگو بود از خویشان او. اگر بیند که با روباه در جنگ و نبرد بود، دلیل کند که خویشان او با او خصومت کنند. اگر بیند با روباه بازی می‌کرد یا خواست او را برانگیزاند، دلیل که زنی او دوست دارد، ولیکن دوستی او ضعیف است.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون
اگر خواب ببینید به دنبال روباهی می‌دوید، علامت آن است که درگیر معاملات نا مطمئن خواهید شد و همچنین به روابط عاطفی مخاطره آمیزی مبتلا خواهید گشت.
اگر خواب ببینید روباهی دزدانه وارد حیاط خانه شما می‌شود، نشانه آن است که نسبت به روابط دوستانه شما حسادت می‌ورزند. مراقب باشید، با زیرکی می‌خواهند به شهرت شما آسیب وارد کنند.
کشتن روباه در خواب، علامت آن است که در هر کاری موفق می‌شوید.

تعبیر خواب به روایت کرمانی
پوست روباه به خواب دیدن، مال است که به دست آورد و شیر روباه در خواب، دروغگو بود.
اگر پوستین روباه از نو پوشیده داشت، دلیل زنی که خواهد توانگر و پارسا، لیکن فریبنده و حیله گر است.
اگر ببینی روباه بانگ و فریاد می‌کند، تعبیرش این است که مردی دروغگو بر تو حیله و نیرنگ ترتیب می‌دهد.
اگر ببینی گوشت روباه می‌خوری، تعبیرش بیماری و ترس می‌باشد (دفع بلا و گرفتاری).

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت
اگر در خواب روباهى را رام کنید، یعنى با افراد ناباب همنشین مى‌شوید.
اگر خواب ببینید که روباهى را گرفته‌اید، به این معناست که از نقشه‌اى که برعلیه شما کشیده‌اند، مطلع مى‌شوید.
دیدن دم روباه در خواب، بیانگر آن است که باید بیشتر مراقب خود باشید.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی
دیدن روباه دشمن است که اظهار دوستی نماید.

تعبیر خواب به روایت مغربی
اگر ببینی روباهی را گرفتی یا به دست آورده‌ای، یا اینکه کسی آن را به تو داده‌ است، یـعـنـی با زنی دروغگو و فریبنده ازدواج کرده یا اینکه بین تو و چنین زنی ارتباط و مصاحبت برقرار می‌شود . اگر ببینی روباهی وارد خانۀ تو شد و در آنجا ماند و قرار گرفت، یـعـنـی با زنی ازدواج می‌کنی که تو را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سوره مدثر | دیدن سوره مدثر در خواب چه تعبیری دارد؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا