تعبیر خواب زیارت رفتن | زیارت رفتن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب زیارت رفتن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب زیارت رفتن
تعبیر خواب زیارت رفتن

تعبیر خواب زیارت رفتن

اگر خواب ببینید که به زیارت حرم امامان و معصومین رفته اید، به ایمنی و آرامش خاطر خواهید رسید. زیارت هر یک از امامان در خواب، نشانه رضایت قلبی ارواح آن معصومین از بیننده خواب و نوشته شدن ثواب زیارت برای او است.

معنی لغوی کلمه حرم در عربی به معنی جای امن و ایمنی است. اگرکسی ببیند که در حرم کعبه بود، از آفات دنیا ایمنی خواهد یافت یابد و انشاء الله به حج خواهد رفت.

امام صادق (ع) می فرماید: اگر کسی در خواب ببیند به حرم پادشاهی عادل رفت، دلیل که موفق به انجام کارهای مفید خواهد شد. اگر کسی ببیند به حرم پادشاهی ظالم رفت، دلیل که کاری کند که از آن کار بدنام گردد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر کسی ببیند وارد حرم پادشاه یا حرم مردی بزرگواری شد، دلیل که از شر پادشاه یا حاکم وقت ایمن شود و از پادشاه یا حاکم وقت، به او خیری خواهد رسید.

جمعی از معبران می گویند: اگر کسی خواب ببیند در حرمی مشغول زیارت است، حاجتی دارد که زیارت آن شخص، موجب حاجت روایی او خواهد شد.
اگر کسی ببیند پادشاه یا حاکم وقت، او را به حرم خویش دعوت کرد و او به آنجا رفت، مقامی از جانب حکومت خواهد یافت و کاری خواهد کرد که باعث بدنامی او خواهد شد.

تعبیر خواب زیارتگاه

زیارتگاه در خواب به جای امن و قرار گرفتن در ایمنی تعبیر می شود. اگر خواب ببینید به زیارتگاهی رفته اید، حاجتی در دل دارید که به واسطه کسی که به زیارت حرم او رفته اید، و به برکت دعای خیر آن شخص، به حاجت خود خواهید رسید و یا عملی انجام داده اید که ثواب زیارت حرم آن شخص به شما خواهد رسید.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور

اگر کسی در خواب دید در گورستان مشغول خواندن فاتحه است، از مرگ و میرها عبرت می گیرد. اگر دید در گورستان از قبری، مرده ای با او سخنان دلنشین گفت، اعمالش خوب است و اگر سخنان عتاب آمیز می گفت، بد کردار است و باید به سوی خدا با توبه بازگشت کند.

امام صادق (ع) می فرماید: دیدن گورستان بر سه وجه است:
غم،
زندان،
محنت.
محمد ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب قبرستان، ارتباط و مصاحبت با افراد جاهلی می‌باشد که دین و دنیای آن‌ها در فساد و تباهی است.

تعبیر خواب زیارت رفتن / امام رضا (ع)

اگر کسی خواب ببیند که به مشهد برای زیارت امام رضا (ع) رفته است، عملی انجام داده که برای او ثواب حج نوشته شده و شفاعت امام رضا (ع) را برای خود خریده است. همچنین زیارت حضرت امام رضا، نشانه حاجت روا شدن بیننده خواب و در ایمنی و آسایش قرار گرفتن او است. کسی که این خواب را ببیند خداوند تعالی او را از شر دشمنانش ایمن نگه خواهد داشت انشاء الله.

تعبیر خواب زیارت رفتن/ امام حسین (ع)

اگر کسی خواب ببیند به زیارت امام حسین (ع) نائل شده است، امام حسین (ع) از او راضی است و چنین شخصی باید افکار و اندیشه ای مانند امام حسین (ع) داشته باشد. انسان پرهیزکار، از خود گذشته، شجاع و فداکاری شود و فقط برای رضای خداوند زندگی را بگذراند. پس اگر کسی چنین خوابی دید، عملی انجام داده است که شفاعت و رضایت امام حسین (ع) را برای خود خریده و در آخرت ایمن خواهد بود.

تعبیر خواب زیارت کربلا

اگر خواب دیدید که به کربلا رفته اید، مانند یاران امام حسین (ع) مورد شفاعت ایشان و از بندگان صالح خداوند محسوب خواهید شد.

تعبیر خواب زیارت امامزاده

اگر کسی خواب دید به زیارت امام زاده ای رفته است، خوب است که برای روا شدن حاجت خود، از امام زاده ای که نزدیک به اوست، درخواست کند تا برای او دعای خیر کرده و به واسطه و به دلیل پاکی و بی گناهی آن امام زاده، خداوند متعال دعای بیننده خواب را انشاء الله مستجاب بفرماید.

اگر کسی در خواب ببیند که به زیارت امام زاده ای می رود، و برای شادی روح و برای قربت و نزدیکی به خداوند متعال دعا می کند، به برکت وجود امامی که امام زاده به او نسبت داده می شود، انشاء الله حاجت روا خواهد شد.

تعبیر خواب زیارت رفتن / حضرت معصومه

حضرت معصومه (س) خواهر حضرت امام رضا (ع) بوده و از معصومین و شفاعت کنندگان درگاه خداوند برای صالحین و مردم با ایمان محسوب می شود. اگر کسی خواب دید که به زیارت ایشان رفته است و حاجتی در دل دارد، باید سعی کند در بیداری انشاء الله به زیارت ایشان برود، زیرا این خواب نشانه این است که ایشان به بیننده خواب نظر رئوفت و دوستی دارند و انشاء الله دعای خیر ایشان همراه کسی است که در دل با نیت پاک و به دور از گناه، از خانواده امام رضا (ع) درخواست دعای خیر دارد.

 

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب نماز خواندن | نماز خواندن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب قرآن  | دیدن قرآن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب سجاده | دیدن سجاده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا