تعبیر خواب سالاد | دیدن و خوردن سالاد ، درست کردن سالاد در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سالاد ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب سالاد

سالاد خیر و خوبی و نعمت است به شرطی که سس و چاشنی نداشته باشد. اگر در خواب سالاد ببینید که به آن چاشنی و سس زده باشید نشان از غم و اندوه است.

اگر در خواب ببینید مهمان هستید و سالاد در بشقاب خود می کشید و به دنبال سس و چاشنی می گردید خوب است و گاه بلا و فتنه.  پس در مورد سالادی که سس یا چاشنی مثل آب لیمو، سرکه، مایونز، فلفل و ادویه دیگر داشته باشد حرف نمی زنیم چون دانستیم وجود چاشنی و سس اثر نیک سالاد را در رویا ها از بین می برد و نعمت و خوشی و خرمی را به غم و اندوه می آلاید.

حالا اگر سالاد چاشنی و سس نداشته باشد به نسبت مواد تشکیل دهنده آن و رنگی که دارد فرق می کند و تفاوت هایی به وجود می آید. سالاد اگر هویج داشته باشد شما زردی آن را در خواب تشخیص دهید خوب نیست چرا که هویج زرد یا زردک اثر نیک سالاد را از بین می برد و از بیماری و رنجوری خبر می دهد.

اگر سالاد، کاهو و تخم مرغ داشته باشد نیکو خوابی است کاهو خرمی و سر سبزی و نشاط است و تخم مرغ نعمت و برکت یا نه اگر سالاد در خواب شما گوجه فرنگی داشته باشد و شما ترشی گوجه فرنگی را بچشید خوب نیست چون شما دچار هیجانی می شوید که در نتیجه شما را اندوهگین می کندو اگر فقط سرخی گوجه را ببینید و ترشی آن را نچشید خبر از هیجان است. خیار اگر سبزی و طراوت آن محسوس باشد نشاط است و خبر از سبک شدن از غم. وجود لوبیا در سالاد نیز برکت و نعمت است.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا