تعبیر خواب سبزی پاک کردن | پاک کردن تربچه ، ترخون ،ریحان و … در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سبزی پاک کردن ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب سبزی پاک کردن

تعبیر خواب سبزی پاک کردن

منظور از سبزی پاک کردن در خواب هر نوع سبزی می باشد که وجود دارد. سبزی هایی چون تره، ترخون، خرفه، ریحان و… . هرکدام از این سبزی ها در خواب تعبیر مختص به خودشان را دارند.

انواع سبزیجات و تعبیر خواب آنها

تعبیر خواب سبزی پاک کردن خرفه:

سبزی خرفه نشان از فکر و خیال است. اگر در خواب ببینید که در حال پاک کردن این سبزی هستند دلیل بر بروز غصه و نگرانی در زندگی شخص می باشد. حتی اگر در خواب ببینید شخص در حال خوردن و یا داشتن این نوع سبزی می باشد نیز، دلیل بر بروز غصه و ناراحتی است.

تعبیر خواب پاک کردن سبزی ترخون:

آقای منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ترخون، بیان داشته اند که این سبزی نماد بهار است. کسی که در خواب ببیند در حال پاک کردن ترخون می باشد، به زودی به شادی و فرحی می رسد. این که در خواب ببینید ترخون پاک می کنید تعبیر بهتری دارد تا این که آن را میل کنید.

دیدن ترخون در خواب در حالی که آن را می خورید به معنای غم و رنج است. پس تعبیر خواب پاک کردن ترخون با خوردن آن دقیقا در تضاد است. از این رو باید حتما خواب خود را با دقت به یاد داشته باشید. این مسئله را فراموش نکنید که تعبیر خواب ها همیشه هم جدی نیستند.

پس بدون شک خوردن ترخون در خواب که نماد از غم می باشد، دلیل بر بروز چنین اتفاقی نخواهد بود.

تعبیر خواب سبزی پاک کردن

تعبیر خواب پاک کردن تره:

تره یکی از سبزی های خوردنی می باشد که خانمها اصولا زیاد با آن سروکار دارند. از این رو حتی می توانند در خواب نیز با این سبزی اتفاقات جالبی را تجربه کنند. آقای مطیعی تهرانی، در مورد سبزی تره بیان نموده اند که تعبیر این سبزی خوب نیست.

سبزی تره در خواب نماد از بد دهنی، پرخاشجویی و.. است. از این رو کسی که درخواب ببیند در حال پاک کردن سبزی تره می باشد، احتمالا دچار درگیری شده و حرف های ناشایستی به زبان خواهد اورد.

تعبیر خواب پاک کردن ریحان:

یکی دیگر از سبزیجاتی که بسیار مورد پسند است، ریحان می باشد. ابن سیرین در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ریحان می گوید، دیدن خواب ریحان خوب نیست. اما اگر به جای پاک کردن ریحان، آن را از زمین بچینید دلیل بر گریستن می باشد.

اما برخی دیگر از معبرین خواب گفته اند دیدن خواب ریحان خوب است. اگر شخصی را ببینید که در حال پاک کردن سبزی ریحان می باشد، و ریحان ها تازه و سرسبز هستند، تعبیر این خواب خوب است. اما اگر اگر درخواب ببینید که ریحان های پژمرده و خراب را پاک می کنید، تعبیر خوبی ندارد.

تعبیر خواب پاک کردن تربچه:

تربچه یکی دیگر از سبزی های پرطرفداری است که ممکن است علاوه بر زندگی روزانه ی ما، خواب ما را نیز در بر بگیرد. تعبیر خواب سبزی پاک کردن آنهم از نوع تربچه، به معنای بدهی و دین های کوچک است. اگر در خواب ببیند شخصی دسته ای تربچه خریداری نموده و نزد شما می آید تا با هم این تربچه ها را پاک کنید، دلیل بر این است که شخص به شما مدیون می شود.

این دین یکباره به وجود نمی آید. بلکه خرد خرد و اندک اندک جمع شده و به یک بدهی بزرگ تبدیل می شود. دقیقا مثل این که از دوستی پول هایی به صورت کم کم گرفته باشید و پس از حسابرسی ببینید که بدهی شما تا چه حد بالا رفته است.

تربچه به تنهایی نماد بدهی های کوچک است. حال اگر دسته ای از تربچه ها را در خواب ببینید دلیل بر بزرگ شدن بدهی های کوچک شما می باشد.

همانطور که بیان کردیم پاک کردن و یا خوردن هر نوع سبزی در خواب، تعبیر خاصی دارد. اما اگر در خواب ببینید که به طور کلی در حال پاک کردن سبزی هستید. این که مشخص نباشد چه نوع سبزی را دارید پاک میکنید، تعبیر مجزایی دارد.

آنلی بیتون یکی از معبرین به نام غربی  بیان نموده اند: اگر دختر مجردی در خواب ببیند که دسته ای سبزی مقابل خود دارد و در حال پاک کردن این سبزی ها برای تهیه شام است، به معنای روبه رو شدن با یک مرد است.

مردی که خوشرو بوده و قصد ازدواج دارد. خواب دیدن دختر مجرد چنین تعبیری در بر دارد. اما این که شخص دیگری خواب ببیند در حال پاک کردن سبزی است، مسلما تعبیر دیگری خواهد داشت.

از طرفی دیگر آقای منوچهر مطیعی تهرانی، یکی از بهترین معبرین ایران  چنین بیان نموده اند: اگر در خواب ببینیم در حال پاک کردن سبزی شنبلیله هستیم و یا در حال خوردن آن می باشیم، و یا قصد خریدن آن را داریم، تعبیر یکسانی دارد.

کلا خواب دیدن شنبلیله به معنای آشنایی با شخصی به عنوان مربی می باشد. این شخص بسیار خشن و دلسوز می باشد و به ما در کسب موفقیت های بیشتر کمک می نماید.

همه ی این تعبیر خواب ها  در صورتی درست هستند که خواب شما صادقانه باشد. خوابی که در اثر سیری بیش از حد در خواب ببینید، یا این که به خاطر مشغله ی فکری خاصی که دارید ببینید، هرگز تعبیر درستی نخواهد داشت. پس بهتر است هر زمان در خواب، خوابی دیدید اقدام به تعبیر ان ننمایید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب فرار کردن | فرار کردن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سوره مدثر | دیدن سوره مدثر در خواب چه تعبیری دارد؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا