تعبیر خواب قیمه | خوردن و پختن خورشت قیمه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب قیمه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب قیمه
تعبیر خواب قیمه

تعبیر خواب قیمه

هر خوراکی ای که در خواب مشاهده می کنیم، با توجه به ترکیب و نقشی که در فرهنگ عمومی ایفا می کند می تواند تعریف متفاوتی نیز به خود بگیرد. ممکن است خورش قیمه در زندگی روزمره ی شما اهمیتی نداشته باشد و علاقه ای به مصرف آن نداشته باشید اما در خواب احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید و تمایل داشته باشید که این خورش را مصرف کنید.

این خواب اشاره به منابع و اطلاعاتی دارد که در روز ها یا ماه های اخیر با آن ها رو به رو شده اید. مثل گروه های دوستی جدیدی که در ابتدا علاقه ی چندانی به آن ها نداشته اید اما پس از رو به رو شدن و در میان آن ها قرار گرفتن، به آن ها وابسته شده باشید. این خواب از شما می خواهد تا ماهیت این این افکار جدید را شناخته و از آن ها به عنوان منبعی الهام بخش استفاده کنید.

دیدن خورشت قیمه با بادمجان

این خواب از شما می خواهد تا برای پیدا کردن خوراک فکری خود تا جای ممکن به خودتان وابسته باشید و اجازه ندهید که دیگران شما را در این زمینه کنترل کنند. حتی اگر قدرت شما در این زمینه به ظاهر کم باشد یا احساس کنید که در برخی زمینه ها به دیگران وابسته هستید، هم اکنون به دوره ای از زندگی خود رسیده اید که لازم است استقلال خود را اثبات کنید.

خوابی با موضوع خورش بادمجان از شما می خواهد تا اجازه ندهید که ارزش های تعیین شده یا عرفی، تعیین کنند که شما باید به چه سمتی بروید و از چه اطلاعاتی استفاده کنید بلکه در صورت لزوم خودتان تولید کننده ی محتوای فکری جدید باشید. این مفهوم تشدید می شود زمانی که در خواب، خودتان در حال پختن خورش باشید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب نذری | نذری دادن و نذری گرفتن در خواب نشانه چیست؟

تعبیرخواب آب | دیدن آب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب برنج | دیدن و خوردن برنج در خواب نشانه چیست؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا