تعبیر خواب لباس مشکی / دیدن لباس مشکی (سیاه ) در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب لباس مشکی از نظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

دیدن رنگ مشکی در خواب نشانه‌های بسیاری را به همراه دارد. این رویاها معمولا خبر از ضمیر ناخودآگاه، شر، بخشی از نفس که فرد بیننده خواب آن را نپذیرفته و…. می‌دهد. تونی کریسپ نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا در کتاب خود آورده است که تعبیر خواب لباس سیاه و تفسیر پوشیدن آن در رویا نشان از احساسات پنهان دارد. وضعیت ضمیر ناخودآگاه یا غرایز جسمانی سرکوب شده در خواب نیز می‌توانند باعث پدیدار گشتن چنین خواب‌هایی شود.
تعبیر خواب لباس مشکی / دیدن لباس مشکی (سیاه ) در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب لباس مشکی

کارل گوستاو یونگی می‌گوید: خواب دیدن اینکه شما فقط لباس های مشکی می پوشید، به این اشاره دارد که می‌خواهید در جمع نامرئی باشید و دوست ندارید دیده شوید. شما ممکن است شخصیت سایه وار خود را نمایش دهید و افکار ناخودآگاه خود را ابراز کنید. اگر در زندگی بیداری تان معمولا لباس های مشکی می پوشید، خواب ممکن است به سادگی، انعکاسی از خودتان باشد.
لیلا برایت در رابطه با لباس مشکی پوشیدن می‌گوید: اگر در خواب ببینید که با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کرده‌اید، یعنی یکی از نزدیکان خود را از دست می‌دهید.
آنلی بیتون نیز می‌گوید: اگر خواب ببینید دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن کرده‌اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.
لوک اویتنهاو لباس سیاه را در خواب به مانند زندگی بیداری سوگ و عزا می‌داند و اما تعبیرگران اسلامی مانند امام صادق و … در مورد دیدن لباس مشکی در خواب چه می گویند؟

تعبیر خواب لباس مشکی در مراسم تشییع جنازه

معبرین غربی گویند: پوشیدن یا دیدن لباس مشکی در مراسم تشییع جنازه بر خلاف معنای واقعی نیکوست. این خواب می‌تواند نشانه‌ای برای ازدواج یکی از اطرافیانتان باشد. ازدواجی که تاثیرات مثبتی روی شما خواهد داشت.
دانستن تعبیر خواب لباس به رنگ‌ها و مراسمات مختلف خالی از لطف نبوده و می‌تواند فرد رویابین را از هشدارهای جدید با خبر نماید. تعبیر خواب لباس سفید یا تعبیر خواب لباس عروس از انواع دیگر تعبیر خواب پوشاک هستند.

تعبیر خواب پیراهن مشکی زنانه

معبرین غربی گویند: دیدن پیراهن مشکی زنانه نشانه غم و اندوه است. اگر بیننده خواب مونث باشد و خود را در لباس مشکی ببیند به این معنی است که در آینده تجربه‌ای شخصی همراه با غم و اندوه خواهید داشت. این غم و اندوه می‌تواند شامل از دست دادن شخصی که برای شما مهم باشد یا شکست خوردن در پروژه‌ای که در حال انجام کار هستید باشد.
فریب خوردن از شخص قابل اعتماد نیز از دیگر نشانه‌های دیدن پیراهن مشکی برای زنان است.

تعبیر خواب لباس مشکی / دیدن لباس مشکی (سیاه ) در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب لباس سیاه به روایت تعبیرگران اسلامی

جابر مغربی می‌گوید:
  • تعبیر پوشیدن لباس سیاه برای کسی که معمولاً لباس سیاه می‌پوشد خوب و نیک است، ولی اگر معمولاً لباس سفید می‌پوشد، تعبیر بدی برای دین و دنیای او وجود دارد.
  • اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سیاه داده‌اند کافر خواهی شد.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر «پادشاهی» در خواب ببیند که لباسش سیاه می‌باشد، تعبیرش خوبی حال و روز او می‌باشد ولی اگر عموم مردم تحت حکومت پادشاه لباس خود را سیاه ببینند، تعبیرش غم و اندوه خواهد بود.

امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: تعبیر خواب لباس سیاه رنگ برای پادشاه و دیگرشخصیت‌های مهم این است که به اندازه ارزش و قیمت لباس، بزرگی و حکومت و شرف و عزت به دست می‌آورند.
بیشتر بخوانید :
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا