تعبیر خواب لک لک | دیدن حاجی لک لک در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب حاجی لک لک ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب حاجی لک لک
تعبیر خواب حاجی لک لک

تعبیر خواب حاجی لک لک

تعبیر خواب لک لک ، شادی و زندگی جدید ، ازدواج و بارداری است. اگر مردی خواب لک لک دید به زودی پدر می شود. اگر ازدواج نکرده باشد به زودی ازدواج می کند و داماد می شود.
اگر در خواب دیدید که لک لک توسط پرندگان زیادی احاطه شده بود تعبیرش این است که میان دوستانتان پنهان کاری وجود دارد و این پنهان کاری به ضرر شماست.
تعبیر نشستن لک لک روی سقف و ساختن لانه برای تخم گذاری نشان دهنده آرامش و اوقات خوب و خوش در آن خانه است. اگر در خواب لک لکی دیدید که نوزادی را با خود می برد به این معنی است که به زودی باردار می شوید. تعبیر خواب دیدن لک لک های جفت (نر و ماده) ، موفقیت بزرگ در زندگی و کسب و کار خوب و شادی و عشق است.
تعبیر پرواز کردن لک لک در آسمان به این معنی است که با مرد سخاوتمند و شایسته ای رابطه دوستی برقرار خواهید کرد. اگر در خواب دیدید که لک لک توسط پرندگان دیگر مورد حمله قرار گرفت تعبیرش این است که مردم شما را تنها می گذارند و خوبی شما را با بدی جواب می دهند. اگر در خواب دیدید که لک لک به مار حمله کرد تعبیرش این است که بر دشمن پیروز خواهید شد. همچنین این خواب نشان دهنده دوستانی خوب است که قصد کمک به شما را دارند.
تعبیر خواب لک لک آسیب دیده، آسیب کوچکی است که از یکی از دوستانتان به شما خواهد رسید که به زودی برطرف می شود. نگران نباشید ولی مراقب باشید.
تعبیر خواب مراقبت از لک لک این است که یکی از اعضای خانواده از شما طلب کمک خواهد کرد. تعبیر خواب حمله لک لک به این معنی است که ممکن است خبر بدی در آینده به شما برسد و یا با شکست بدی مواجه شوید. تعبیر خواب دور شدن لک لک از شما نشانه بدی است. ممکن است از یکی از عزیزانتان جدا شوید. تعبیر خواب جمع شدن لک لک های زیاد به این معنی است که به زودی میان شما و خانوادتان صلح و دوستی برقرار خواهد شد.
تعبیر خواب دیدن لک لک های زیاد آینده ای روشن برای شما و خانوادتان است . تعبیر غذا دادن به لک لک در خواب به معنی سود بسیار زیاد در آینده است. ممکن است از طرف یکی از بستگان به شما ارثی بزرگ برسد و یا در قرعه کشی برنده شوید. خوردن گوشت لک لک در خواب به معنی حل کردن مشکلات زندگی است. به زوری موانع را از جلوی پایتان بر میدارید و از شر مشکلات خلاص میشوید. غذا دادن به جوجه اردک به این معنی است که فرزندانتان در این راه به شما کمک بزرگی خواهند کرد و با کمک آنها به هدف خود خواهید رسید.

تعبیر خواب حاجی لک لک به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
لک لک از مرغان کوچ کننده و مهاجر است که بر نقاط مرتفع شهری و بین مردم لانه می‌سازد و هر سال در فصل شکوفایی و طراوت طبیعت از دور دست‌ها به لانه‌اش مراجعت می‌کند و تا پاییز می‌ماند، علت این که این مرغ را حاجی نامیده‌اند این است که مردم ایران فکر می کردند لک لک در فصولی که ناپدید می‌‌شود و مهاجرت می‌کند به خانه خدا و به زیارت کعبه می‌رود و چون باز می‌گردد حاجی شده است، این است که او را حاجی لک لک نامیده‌اند. دیدن حاجی لک لک در خواب تعبیر مرغان مهاجر را دارد و میمون و مبارک است.

تعبیر خواب به روایت کتاب ابن سیرین
تعبیر لک‌لک، زنی بی‌آزار و عاقبت‌اندیش و با حسب و نسب می‌باشد.
اگر ببینی لک‌لک داری، یـعـنـی با چنین کسی ارتباط و مصاحبت خواهی داشت.
اگر ببینی لک‌لکی روی پشت بام خانۀ تو نشسته است، یـعـنـی شخصی بزرگ و رئیس و سرور به خانه تو می‌آید.
اگر ببینی لک‌لک را کشته‌ای، یـعـنـی دشمن خود را می‌کشی.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی
دیدن لک لک و کلنگ و مرغان دیگر نعمت حلال است.

تعبیر خواب به روایت کرمانی
اگر ببینی لک‌لک بانگ و فریاد می‌کند، تعبیرش این است که خبری از شخصی زمیندار و صاحب و ملک و املاک به گوش تو می‌رسد و از آن شاد و خرم می‌شوی.

تعبیر خواب به روایت کارل یونگ
تعبیر خواب لک لک عشق مادرانه، سرسپردگی، تولد جدید یا باروری است. شاید شما انتظار بچه ای جدید را در خانواده تان می کشید.
تعبیر دیگر خواب لک لک خلاقیت و پاکسازی است.

تعبیر خواب به روایت امام صادق
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای لک‌لک عبارتند از: ۱- شخصی زمیندار و صاحب و ملک و املاک ۲- «پادشاهی» ضعیف ۳- پاسبان ۴- غریبی و بی‌کسی و فقر و تنگدستی (تعبیرهای مختلف).

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گلاب گیری | گلاب گرفتن و خوردن گلاب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا