تعبیر خواب مار | تعبیر خواب مار و کشتن آن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مار ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب مار

 از دیدگاه خالد بن علی بن محد العنبری

اگر در خواب مار ببینید یعنی شما دشمنی ثروتمند دارید. اگر ببینید , که ماری را کشته اید یعنی بر دشمن خود غلبه می کنید.

به گفته ایشان اگر در خواب ببینید که چندین مار وارد خانه شما شده و بدون این که آسیبی به شما برسانند, آن جا را ترک کنند ، نشانه این است که دشمنان شما از اقوام و خویشاوندان می باشند.

اگر در خواب دیدید که ماری را به خانه آورده اید یعنی دشمن شما را فریب می دهد، اما اگر ببینید که مار را کشتید یعنی شما بر دشمن خود غلبه می کنید.

یکی از دیگر تعبیر های خواب مار از نظر ایشان این است که می تواند به عداوت زن و فرزندان فرد بیننده , خواب دلالت داشته باشد.

تعبیر خواب مار به روایت محمد بن سیرین

دیدن مار به خواب، دلیل دشمنی پنهان بود. اگر مار را در خانه بیند، دلیل دشمنی خانگی بود. اگر در صحرا , بیند دشمنی بیگانه است. اگر بیند که با مار جنگ کرد، دلیل است با دشمن خصومت کند.

تعبیر خیره شدن مار در خواب
اگر در خواب بیند که مار بر وی خیره شد، دلیل است که دشمن بر وی غالب گردد. اگر خود را خیره بیند دشمن را قهر کند. اگر بیند که گوشت مار خورد، دلیل شاهی است. اگر بیند که مار به دو پاره کرد، دلیل است , که مال دشمن خورد. اگر بیند که ماری مرده، دلیل که آفتی از وی رفع شود.

تعبیر خواب مار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

مار،خطر یا دشمن خانگی است. خطری که بدون اطلاع قبلی و بی آنکه انتظارش را داشته باشید , و حدس بزنید چه می شود و چه کسی در کمین شماست به سراغتان می آید و دشمنی است , زیبا و قشنگ و خوش نقش و نگار و دل فریب که که زیر سر یا در خانه شما هست,

و از وجودش بی اطلاع عید اما این دشمن اگر فرصت بیابد نیش زهر آلود خودش را در تن شما فرو می برد. برخی نوشته اند، مار ثروت است و دارائی نهفته و موجود که در این مورد نیز شما , از وجودش بی خبرید.

این تعبیر از آنجا ریشه می گیرد که در افسانه ها گفته اند و خوانده ایم که دفائن و خزائن , گنجینه های نهفته در زیر خاک و ویرانه های قصور کهن و باستانی را مارها و اژدها و افعی ها, حراست و پاسداری می کنند,

و چون این باور در اعماق ذهن ما هست دیدن مار می تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره ای باشد , که ما از وجودش بی اطلاع هستیم.

تعبیر نگاه کردن به چشم مار در خواب
چنین موجودی می تواند یک زن زیبا نیز باشد. زنی که در عین دولت داشتن خطرناک است , و در عین خطرناک بودن دوست داشتنی است.

در خواب خیره نگریستن به چشم مار را میمون ندانسته اند. چندین حیوان و جانور هستند , که در خواب به چشم آنها خیره شدن خوب نیست از آن جمله است مار.

اگر در خواب دیدید ماری را کشتید بر دشمنی پیروز می شوید ولی به زودی ندامت و پشیمانی , به سراغ شما می آید.

جابر مغربی در رابطه با دیدن مار بزرگ در خواب می گوید، اگر ببینید که مار بزرگ شما را بلعیده است , یعنی دشمن شما را به هلاکت می رساند یا اگر ببینید سوار بر مار بزرگ شده اید که رام شما می باشد، یعنی یکی از دشمنان بزرگ فرمانبردار شما خواهد بود.

جابر مغربی در این رابطه می گوید: اگر در خواب ببینید که از سوراخ دهان و گوش و یا آلت تناسلی مرد مار , خارج می شود نشانه این است که فرزندتان دشمن شما خواهند بود. در حالتی دیگر، اگر ببینید که , مار وارد مقعد شما شده است یعنی شما به زیان و ضرر دچار خواهید شد.

لوک اویتنهاو درباره دیدن مار در خواب می گوید :

مار : وجود موانع به هر شکل و نوعی مار چند سر : جذبه تبدیل به مار شدن : عدم احترام

تعبیر گرفتن مار در خواب
گرفتن آن : وسوسه اگر نتوان از دست آن فرار کرد: ناامید بودن نسبت به آینده نیش خوردن ازمار: از بین رفتن آرامش در خانواده ماری که خودرا کش و قوس میدهد : شما با تکیه بر شانستان از یک خطر خواهید جست کشتن آن : پیروزی در مقابل دشمن

مار افعی : اطراف شما پر از آدمهای یاوه گوست گرفتن افعی : شما برای مشکلاتتان راه حلی خواهید یافت نیش خوردن از افعی : بدبختی

تعبیر خواب مار به روایت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب بیند که ماری سفید بگرفت، دلیل بزرگی بود. اگر بیند که مار از وی بگریخت، دلیل ضعفِ دشمن است. اگر ماران سیاه بیند، دلیل است دشمن بسیار بود. اگر مار را سبز بیند، دلیل است که , دشمن او زاهد و صالح بود.

اگر زرد بیند، دلیل است دشمن او بیمارگونه بود. اگر مار را سرخ بیند، دلیل است دشمن او معاشر است. اگر بیند که ماران بسیار پیش او جمع شدند، دلیل است خویشان دشمن او باشند.

تعبیر خواب مار به روایت امام جعفر صادق

دیدن مار درخواب ده وجه است.

اول: دشمن پنهان. دوم: زندگانی. سوم: سلامتی. چهارم: پادشاهی. پنجم: سپه سالاری. ششم: دولت، هفتم: زن. هشتم: مراد. نهم: پسر. دهم: سیلاب.

علامه مجلسی ( ره) گوید:

دیدن مار را در خواب قرض و وام می داند

تعبیر خواب مار آنلی بیتون مى‏گوید:

۱ـ اگر زنی خواب ببیند ماری مرده به او نیش می زند ، نشانه آن است که از بدخواهی و شرارت کسی , عذاب خواهد کشید .

۲ـ دیدن مار ، نشانه ابتلا به انواع و اقسام شر و بدی است .

۳ـ اگر خواب ببینید مارها در هم می لولند ، نشانه آن است که از کشمکش های خود با دیگران , نادم و پشیمان خواهید شد .

۴ـ کشتن مار در خواب ، نشانه آن است که از هر فرصتی برای پیش بردن زندگی خود استفاده , خواهید کرد و از پیروزی بر دشمنان لذت خواهید برد .

۵ـ اگر خواب ببینید از روی مارها راه می روید ، نشانه آن است که از بیماری که گریبانتان را خواهد گرفت, هراسان خواهید شد . افراد خود خواه می کوشند مقام و شان شما را میان دوستانتان پائین بیاورند .

تعبیر نیش زدن مار در خواب
۶ـ اگر خواب ببینید ماری شما را نیش می زند ، نشانه آن است که تسلیم کارهای ناپسند خواهید شد . ۷ـ اگر خواب ببینید ماری خوش خط وخال از لای علفهای سرسبز به سوی شما می آید و از کنار شما می گذرد ,

و جایی ناپدید می شود و بعد از مدتی باز از دور پدیدار می شود ، و به سمت شما می آید و هر چقدر , که نزدیکتر می شود بزرگتر و بزرگتر به نظر می رسد ، تا اینکه مبدل به اژدهای عظیم می گردد ،

نشانه آن است که با نافرمانی و بی قیدی شما کارها از بد هم بدتر می شود . اما پذیرفتن وظایف خود , و کنار گذاشتن کاهلی اوضاع بهبود می یابد .

۸ـ اگر خواب ببینید ماری به گرد شما حلقه می زند و نیش خود را بیرون می آورد ، نشانه آن است که با ناتوانی , در چنگ دشمنان اسیر خواهید ماند .

۹ـ خرید و فروش مار در خواب ، نشانه آن است که برای پیروزی به مخالفان خود ، سیاستمدارانه با آنها , رفتار می کنید .

۱۰ـ اگر خواب ببینید مویی ناگاه مبدل به ماری می شود ، نشانه آن است که وقایعی بی اهمیت , افکار شما را پریشان می کند .

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب رابطه جنسی | داشتن رابطه جنسی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب دوئل کردن | دوئل و دوئل کردن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب حرف زدن با حیوانات | صحبت کردن با حیوانات در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا