تعبیر خواب مجسمه | دیدن مجسمه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مجسمه ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب مجسمه
تعبیر خواب مجسمه

تعبیر خواب مجسمه

مجسمه ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود .از نظر معبران هر چیزی عزیزی در زندگی انسان می تواند در خواب به صورت مجسمه ظاهر شود .برای دانستن تعبیر خواب مجسمه با ما همراه باشید .
ابن سیرین معتقد است دیدن مجسمه در خواب به معنای غم می باشد .منوچهر تهرانی درباره تعبیر خواب مجسمه , می گوید شکستن و خراب کردن مجسمه در خواب به معنای نفرت از کسی یا چیزی می باشد ولی اگر مجسمه خود شکست, به معنای شکست عاطفی می باشد .تعبیرگر دیگری دیدن مجسمه را در خواب نشان از آینده شیرین می داند.

جابر مغربی درباره دیدن مجسمه در خواب می‌گوید:
اگر در خواب ببینی تصویر یا مجسمه آدم را با تصویر یا مجسمه حیوان عوض می‌کنی، یـعـنـی دروغگو خواهی شد , و اعتقادات مذهبی بد و نادرستی پیدا می‌کنی و یا در مورد صفات خداوند متعال حرف نادرستی خواهی گفت .

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب مجسمه می‌گوید:
دیدن مجسمه در خواب، علامت توفیق اندک در امور عشقی است.
اگر خواب ببینید در جایی از خانه مجسمه ای می‌گذارید، نشانه آن است که اراده شما سست می‌شود , و به آسانی در آستانه گمراهی قرار می‌گیرید.
زنان بعد از دیدن چنین خوابی باید بیشتر مراقب آبروی خود باشند. اگر مجسمه‌ها در خواب بد هیبت به نظر برسند، نشانه آن است که در خانواده خود با مشکلی مواجه خواهید شد.

تعبیر خواب مجسمه به روایت محمد بن سیرین
تندیس در خواب غم و اندوه است بخصوص اگر سایه آن بر زمین افتاده باشد و دیدن چندین تندیس کفر و الحاد است.
درباره تعبیر خواب مجسمه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی بیشتر بدانید
معبران کهن سنتی که در تعابیر خویش به نقش زن در زندگی مرد زیاد تکیه می کرده اند، مجسمه یا تندیس را, نیز زن دانسته اند اما از نظر کلی در علم خواب هر عزیز و محبوبی ، اعم از جاندار و بی جان ، انسان یا حیوان ، می تواند در خواب ما به شکل تندیس ظاهر شود.

معنای شکستن تندیس در خواب

همه چیزها یا اشخاصی که دوستشان داریم و در زندگی ما جائی خاص خویش دارند خواسته یا ناخواسته , در خواب ها تندیس می شوند. پس تندیس تنها زن نیست. چنانچه در خواب ببینیم تندیسی را, می شکنیم یا به زمین می افکنیم ( به نیت خرد کردن و از بین بردن) و یا چهره اش را با رنگ می پوشانیم,
که شناخته نشود باز تعبیر همان است و تندیس در علم خواب به جای کسی یا چیزی قرار می گیرد , که از آن نفرت داریم.
این درست می تواند باشد اما با نحوه زندگی امروز ما تطبیق نمی یابد. تندیس خواست بالای ما است , که زیاد به آن توجه داریم حال اگر دیدیم مجسمه ای را خودمان می شکنیم مبارزه با تمایلات نفسانی است,
و اگر دیدیم مجسمه ای که داریم شکسته ، شکست و زیان عاطفی است. داشتن چندین تندیس تحیر و سرگردانی, در میان هوس ها و تمایلات بی شمار است و گویای هوسبازی ما است.
از امام جعفر صادق علیه السلام نقل می‌کنند که تندیس در خواب یا غم و اندوه است یا نقصان در قدر و جاه است , و یا بی امانتی در کارها
لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب مجسمه می گوید :
مجسمه به معنای آینده ای شیرین می باشد.

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب سفره| دیدن سفره در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب عسل | دیدن یا خوردن عسل در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب کتاب | دیدن یا خواندن کتاب نشانه چیست؟

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا