تعبیر خواب پلیس | دیدن پلیس و فرار کردن از دست پلیس در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب پلیس ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

۱. تعبیر خواب پلیس به طور کلی

خواب پلیس را می‌توان از راه‌های مختلفی تعبیر کرد. پلیس در زندگی واقعی نشان‌دهنده‌ی قدرت، و برای برخی افراد خاص، دربردارنده‌ی حسی از ترس است. خواب پلیس باید به همراه سایر عناصر موجود در خواب تعبیر شود؛ از این رو، لازم است عمیقا به کل خواب فکر کنید.

رایج‌ترین توضیح در مورد خواب پلیس عبارت است از این‌که این خواب نشان‌دهنده‌ی قدرت و نفوذی است که، به طرق مختلف، در زندگی‌تان جاری است. این قدرت و نفوذ ممکن است از طرف یکی از افراد صمیمی و نزدیک‌ در زندگی‌تان وارد شود. این فرد همان شخصی است که به شدت به وی احترام می‌گذارید و در دل‌تان از وی ترس دارید، ولی احساس می‌کنید قدرت و نیروی وی به طرز ناخوشایندی غالب و منکوب کننده است.

۲. تعبیر خواب پلیس در خانه

اگر خواب ببینید پلیس وارد خانه‌تان می‌شود یا از قبل داخل خانه‌تان بوده است، نشان‌دهنده‌ی سلامت و کامیابی است. اگر یکی از دوستان صمیمی‌تان دچار بیماری شدیدی شده باشد، این خواب قطعا نشانه‌ای از بخت سعیدی است که بار دیگر به زندگی وی باز خواهد گشت. لزوما ممکن است این فرد متعلق به دایره‌ی دوستان صمیمی‌تان نباشد، و می‌تواند جزئی از افراد خانواده یا شریک زندگی‌تان باشد.

۳. تعبیر خواب دستگیر شدن توسط پلیس

اگر در خواب به هر دلیل توسط پلیس دستگیر شوید، احتمالا نشان‌دهنده‌ی وسوسه‌ای است که در آینده دچار آن خواهید شد. این وسوسه ممکن است با مسائل مالی در ارتباط باشد، و شاید در مورد استفاده از فنون و ترفندهای مشکوک و غیر انسانی برای به دست آوردن پول بیش‌تر باشد. به خاطر بسپارید،‌ این روش‌ها قطعا خطر به همراه خواهند داشت، و ممکن است بیش‌تر از آن که پول به دست بیاورید، پول‌تان را به باد بدهید. این خواب به مثابه‌ی هشداری است که می‌گوید، اگر قدم در این راه بگذارید و دچار این وسوسه شوید، احتمالا ضرر خواهید دید.

۴. تعبیر خواب درباره‌ی متوقف شدن توسط پلیس

اگر در خواب، پلیس جلوی‌تان را بگیرد، احتمالا حاکی از این مطلب است که مشکلاتی در زندگی‌تان وجود دارد که آن‌چنان بزرگ نیستند، ولی لازم است حل‌شان کنید. احتمالا در فرایند حل این مشکلات اختلال ایجاد کرده‌اید، ولی اکنون مجبور هستید با آن‌ها مقابله کنید.

۵. تعبیر خواب درباره‌ی تعقیب شدن توسط پلیس

اگر خواب ببینید، پلیس در حال تعقیب‌تان است، احتمالا نشان‌دهنده‌ی درگیری و اختلافی است که با فردی ایجاد خواهد شد. این فرد از اشخاص نزدیک به شما است و هوشمندانه‌ترین کار این است که راه مذاکره را در پیش بگیرید. اگر از کوره در بروید و به وی اهانت کنید، احتمالا فرد عزیزی را فقط به دلیل یک اختلاف بی‌معنی از دست خواهید داد. هم‌چنین، این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی مشکلاتی باشد که توسط دیگران در زندگی ایجاد می‌شوند. احتمالا فردی در زندگی‌تان شما را در شرایط سختی قرار داده‌ است و نمی‌دانید چه طور از وی بخواهید اندکی شما را به حال خود رها کند. این فرد ممکن است شریک زندگی‌تان یا یکی از دوستان‌تان باشد که به شما وابسته است و با درخواست‌های‌اش در شرایط سختی قرارتان داده است.

۶. تعبیر خواب پلیس شدن

اگر خواب ببینید که پلیس شده‌اید، احتمالا به این معنی است که یکی از دستاوردهای گذشته و داشته‌های‌تان در زندگی مایه افتخارتان خواهد شد. یکی از دستاوردهای گذشته‌تان شما را متوجه‌ی استعدادها و ارزش‌های درونی‌تان خواهد کرد؛ استعدادهایی که هم‌اکنون در حال تباه شدن هستند.

اکنون وقت‌اش رسیده است، قبل از آن‌که دیر شود، از استعدادهای‌تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. برای مثال، شاید بهتر باشد سرانجام از رئیس‌تان درخواست ترفیع کنید یا شاید بدون هیچ چشم‌داشتی به فردی در حل مشکل جدی‌اش کمک کنید.

۷. تعبیر خواب پلیس یگان ویژه

اگر خواب یگان ویژه‌ی پلیس را ببینید، احتمالا به این معنی خواهد بود که با مشکلات سختی مواجه خواهید شد. این مشکلات می‌توانند تقریبا با هر چیزی در زندگی‌تان مرتبط باشند؛ از این رو، همواره مراقب باشید و از هر طریق ممکن از دردسر دوری کنید. اگر چیزی به نظرتان مشکوک می‌آید، پیش از آن‌که خودتان را گرفتار مشکلات جدی و دردسرساز کنید، از آن دور بایستید.

۸٫ عدم کمک پلیس به شما

اگر خواب ببینید به کمک نیاز دارید، ولی پلیس، به راحتی و بدون هیچ واکنشی نسبت به وقوع جرم علیه شما، تماشای‌تان می‌کند، احتمالا به این معنی است که به کمک نیاز دارید ولی کمکی دریافت نمی‌کنید. در لحظات سخت زندگی، تقریبا در می‌یابید هیچ یک از نزدیکان‌تان در کنارتان نیست و کمک و پشتیبانی‌تان نمی‌کند. دلیل این مسئله شاید این باشد که شما نیز در هنگام مشکلات، به نزدیکان‌تان کمک نکرده‌اید؛ و حالا نوبت شما رسیده است که از کمک‌شان محروم بمانید. برای جلوگیری از این اتفاق، سعی کنید به آدم‌هایی که قبلا کمک‌تان کرده‌اند نزدیک شوید، زیرا ممکن است روزی بار دیگر به کمک‌شان نیاز پیدا کنید؛ و اگر اکنون در کنارشان نباشید،‌ در موقع نیاز نمی‌توانید انتظاری از کمک‌شان داشته باشید.

۹. تعبیر خواب کلانتری

اگر خواب کلانتری ببینید، احتمالا نشان‌دهنده‌ی این است که به زودی در محل کارتان دچار استرس خواهید شد. شاید مسئولیت جدیدی به شما محول شود، یا این‌که میزان کارتان بیش از اندازه افزایش یابد. اگر چنین اتفاقی برای‌تان رخ دهد، پیش از آن‌که این میزان از استرس سلامتی‌تان را نابود کنید، باید این مسئولیت‌ها را از دوش‌تان بر دارید.

۱۰. تعبیر خواب صحبت کردن با پلیس

اگر در خواب با مامور پلیس صحبت کرده‌اید، ممکن است نشانه‌ی این باشد که با فردی دچار درگیری می‌شوید. احتمالا به خاطر حرفی یا کاری که قبلا زده‌اید یا انجام داده‌اید، دچار دردسر خواهید شد و فردی به خاطر این حرف یا کارتان با شما برخورد خواهد کرد.

پیش از آن‌که بیش از این به دیگران بی‌احترامی کنید، سعی کنید از راه هوشمندانه‌تری از کارهای‌تان دفاع کنید و اوضاع را وخیم‌تر نکنید. از این راه ممکن است قادر باشید وضعیت را کمی بهبود ببخشید.

۱۱. تعبیر خواب درباره‌ی اسناد پلیس

اگر خواب ببینید در حال بررسی کردن اسناد و پرونده‌های پلیس هستید، احتمالا تغییر مهمی در زندگی‌تان اتفاق خواهد افتاد. این تغییر ممکن است با شغل یا زندگی شخصی‌تان مرتبط باشد، ولی در هر دو حالت، این تغییر در زندگی‌تان بسیار برجسته خواهد بود. با این‌ حال، مراقب باشید، زیرا ایجاد تغییرات بزرگ و دائمی در زندگی آن‌چنان که به نظر می‌رسد آسان نیست. همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید و سپس، تصمیم‌گیری کنید.

۱۲. تغییر خواب درباره‌ی زنگ زدن به پلیس

اگر خواب ببینید در حال شماره‌گیری تلفن پلیس هستید، احتمالا نشان‌دهنده‌ی بروز یک آبروریزی عمومی است. احتمالا کاری که در گذشته انجام داده‌اید، افشا می‌شود،‌ و سر و صدای زیادی میان اطرافیان‌ ایجاد می‌کند. اگر آدمی هستید که دیگران به شما احترام می‌گذارند، اتفاقاتی که برای‌تان رخ خواهد داد، قطعا بر نحوه‌ی نگاه دیگران به شما تاثیر خواهد گذاشت.

با وجود این، اگر با خونسردی با این موضوع برخورد کنید و توجه دیگران را بی‌مورد به خود جلب نکنید، همه چیز ختم به خیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا