تعداد قسمت های سریال هم سایه + زمان دقیق پخش و تکرار

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به پخش یک سریال جدید به نام سریال هم سایه گفت: از مدتی پیش و همزمان با وقوع حوادث اخیر در افغانستان، پخش سریال هم سایه که پیش از این «نیمروز تا تهران» نام داشت، باتوجه به قرابت موضوعی این سریال با مسائل مهاجرین افغان در ایران، در دستور کار شبکه سه قرار گرفت، همه‌ چیز در بسترِ خانواده و عشق و دوری از رفتارهای ناسیونالیستی و نژادپرستانه اتفاق می‌افتد. در این سریال نقش اصلی سریال را امیراحمد قزوینی در نقش حافظ بازی می‌کند که او را با ماجرای نیمروز و جان‌دار به یاد می‌آوریم و محیا دهقانی نیز بازیگر نقش نگار که سابق بر این در “ماجرای نیمروز” و البته “پایتخت۴” و “همبازی” باز کرده است.

سریال هم سایه

تعداد قسمت های سریال

سریال هم سایه بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، در ۳۵ قسمت ساخته شده است. سریال هم‌سایه یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجران افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید

مجموعه تلویزیونی هم‌سایه به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی از ۱۶ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. همچنین زمان پخش تکرار در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال هم سایه ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا