تلویزیون ال ای دی سونی مدل ۵۵X9500H

تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل ۵۵X9500H در سال ۲۰۲۰ توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی ۵۵X9500H مجهز به کیفیت تصویر ۴K است و می‌تواند تصاویر و محتوا‌ها را با کیفیتی خیره کننده بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ نشان دهد. تلویزیون سونی ۵۵X9500H یکی از بهترین تلویزیون‌های ال ای دی در سال ۲۰۲۰ شناخته شده است. این تلویزیون از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با داشتن فرمت‌های Dolby Vision ،HDR10 و HLG می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار ویژه‌ای در اختیار شما قرار دهد.

سونی تلویزیون ال ای دی ۵۵X9500H را به فناوری‌های Full Array LED مجهز نموده است. این تلویزیون تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی نشان می‌دهد و وجود پردازشگر قدرتمند X1 Ultimate باعث شده است که تصاویر با سرعت بسیار بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و کیفیت آنها افزایش یابد. سونی تلویزیون ۵۵X9500H را به فناوری‌های مختلفی مجهز نموده است. سیستم صوتی این تلویزیون بی نظیر عمل می‌کند و دارای سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio و بلندگوهای X-Balanced Speaker است. صدای پخش شده از این محصول کاملا واضح و رسا می‌باشد و سراسر محیط را در بر می‌گیرد. این تلویزیون دارای فناوری Ambient Optimization می‌باشد و صدا و تصویر را با توجه به محیط اطراف تنظیم می‌کند. شما می‌توانید تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X9500H را با قیمت بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۰ سونی ۵۵X9500H

تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل ۵۵X9500H یکی از بهترین تلویزیون‌های ال ای دی و فورکا برند سونی شناخته شده است. این تلویزیون قابلیت‌های تصویری مختلفی دارد و مجهز به پردازشگر تصویر X1 Ultimate می‌باشد. این پردازشگر تصویر باعث شده است که تلویزیون ۵۵X9500H بتواند تمامی پیکسل‌های تصاویر و صحنه‌ها را با جزئیات بسیار بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و کیفیت آنها را افزایش دهد. صفحه نمایش تلویزیون فرقه‌های سونی ۵۵X9500H از نوع ال ای دی است و با وجود فناوری Full Array LED شما تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. همچنین فناوری X-tended Dynamic Range Pro باعث شده است که تصاویر از کنتراست بسیار بالایی برخوردار شوند. تمامی صحنه‌ها و تصاویر پخش روی صفحه نمایش تلویزیون کیفیت بسیار بالایی دارند و به صورت واقعی و طبیعی ارائه می‌شوند. تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X9500H دارای فناوری HDR است و از فرمت‌های Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. همچنین وجود فناوری TRILUMINOS باعث شده است که تلویزیون سونی ۵۵X9500H طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را تولید کرده و حتی کوچکترین تفاوت رنگ‌ها را برای شما ارائه دهد. صفحه نمایش تلویزیون ۲۰۲۰ سونی ۵۵X9500H از عمق رنگ ۱۰ بیتی برخوردار است. شما می‌توانید فیلم‌ها و بازی‌های مورد علاقه خودتان را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ انجام دهید و لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید. فناوری X-Motion Clarity باعث شده است که صحنه‌های سریع و اکشن بسیار واضح و شفاف برای شما پخش شود.

سیستم صوتی تلویزیون ۵۵ اینچ ثانیه ۵۵X9500H

تلویزیون ۴k سونی ۵۵X9500H دارای سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio است. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده و صدای قدرتمند و با کیفیت را در سراسر محیط پخش می‌کند. شما زمانی که تلویزیون سونی ۵۵X9500H را مشاهده می‌کنید صداها را دقیقاً از جایی که تولید شده‌اند دریافت می‌کنید. سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio باعث شده است کیفیت صدا و قدرت آن افزایش یابد. سونی تلویزیون ۵۵X9500H را به فناوری Dolby Atmos نیز مجهز نموده است. این فناوری باعث شده است که صدا به صورت فراگیر و با کیفیت در سراسر محیط پخش شود و شما صحنه‌ها را کاملا به صورت سینمایی دریافت کنید. همچنین می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خودتان را نیز با کیفیت بسیار بالا و تلویزیون منتقل کرده و از شنیدن آنها لذت ببرید. به طور کلی تلویزیون سونی ۵۵X9500H از ۳۰ وات توان خروجی برخوردار است و این بلندگوها در قاب صفحه نمایش قرار گرفته است. تلویزیون ۲۰۲۰ سونی ۵۵X9500H بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و شما میتوانید ساندبار یا سیستم صوتی حرفه‌ای را به صورت جداگانه خریداری نموده و به تلویزیون متصل نمایید. به طور کلی صدای پخش شده از این تلویزیون کاملا با تصویر هماهنگ می‌باشد.

قیمت تلویزیون دبی کوچولو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ۲۰۲۰ سونی ۵۵X9500H

تلویزیون فورکا سونی ۵۵X9500H از نسخه ۹ سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل در میان کاربران ایرانی محبوبیت بسیار بالایی دارد و شما کار کردن با این سیستم عامل را به راحتی می‌توانید با خرید تلویزیون سونی ۵۵X9500H تجربه نمایید. تلویزیون سونی ۵۵X9500H با سیستم عامل اندروید کاملا روان و سبک تر شده و برنامه‌ها را با سرعت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X9500H از دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی کرده و دستورات صوتی شما را بلافاصله انجام می‌دهد. همچنین وجود دستیار صوتی الکسا باعث شده است که شما بتوانید به راحتی با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. تلویزیون اسمارت سونی ۵۵X9500H بیش از ۵ هزار برنامه اندرویدی دارد و شما با داشتن فروشگاه گوگل به راحتی به دنیای از برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت. وجود قابلیت Chromecast داخلی نیز ویژگی دیگر تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X9500H محسوب می‌شود. این تلویزیون قابلیت و امکانات مختلفی دارد و از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند.  ریموت کنترل این محصول دارای دکمه‌های اختصاصی Netflix و یوتیوب است.

طراحی تلویزیون ۴k سونی ۵۵X9500H

تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل ۵۵X9500H صفحه نمایش ۵۵ اینچ دارد. این تلویزیون برای محیط‌ها و سالن‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی است و سونی این محصول را بسیار شیک و زیبا طراحی کرده است. قاب پشتی این تلویزیون دارای قابلیت پنهان سازی کابل‌ها است و شما می‌توانید با استفاده از براکت تلویزیون را به دیوار متصل کنید. صفحه نمایش این محصول کاملا باریک است و در صورت نصب به دیوار زیبایی و شیک بودن خاصی را به خانه شما می‌بخشد. حاشیه‌های اطراف تلویزیون سونی ۵۵X9500H از جنس آلومینیوم و بسیار باریک طراحی شده است. پایه‌های این محصول فلزی بوده و سونی تلویزیون ۵۵X9500H را در سایزهای ۴۹ اینچ ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ به بازار عرضه کرده است. مدیریت کابل‌ها یکی از ویژگی‌های تلویزیون سونی ۵۵X9500H است. حاشیه‌های اطراف این تلویزیون کاملا باریک است و محصول از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار است.

خرید تلویزیون سامسونگ

نتیجه گیری

تلویزیون ال ای دی سونی مدل ۵۵X9500H در سال ۲۰۲۰ توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K است و سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio ، نسخه ۹ سیستم‌عامل اندروید و فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند سونی ۵۵X9500H را دارید می‌توانید این محصول را با قیمت بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا