جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت

بعد از دیدن هر خوابی که در ذهن ما باقی بماند ذهن ما مشغول این موضوع می شود که خوابی که دیده ایم چه معنایی دارد و به عبارت کلی تعبیرخواب ما چیست.

در قرآن در سوره مبارکه انعام (آیه ۵۹) آمده است : (و اوست خدائی که چون شب به خواب می روید، جان شما را نزد خود برده و شما را می میراند و کردار شما را در روز می داند، پس از آن مرگ موقت (خواب) شما را بر می انگیزد تا به اجلی که در قضا و قدر معین است برسید.)

علم تعبیر خواب، علمی بزرگ و شریف است و حق تعالی این علم را به یوسف (ع) داد و بر وی منت نهاد، چنانکه در کلام مجید فرموده است: ( و کذالک مکنالیوسف فی الارض ولتعلمه من تآویل الاحادیث).
از ابوذر نقل است که پیغمبر فرمود: (الرویا الصالحه جزء من سته واربعین جزءمن النبوه) یعنی خواب دیدن مرد صالح جزئی است از چهل و شش جزء از پیغمبری، و همچنین نقل است از عبدالله عباس به نقل از سلیمان که فرمود: خواب راست “وحی” است از خدای تعالی بر بنده مومن که او را از خیر و شری که به او خواهد رسید، آگاهی دهد پیش از آنکه خیر و یا شر به او رسد، تا بنده به دنیا مغرور نشود و از امر پروردگار غافل نماند.

امیر المومنین علی (ع) فرمود: چون مومنی خواب بیند واجب است که تعبیر آنرا بداند تا از آن بهره نیکو برد و شادی برگیرد. اما اگر کسی خواب بد ببیند باید آن خواب را به کسی نگوید و از خواب بد حذر کند و دعا و صدقات دهد.

محمد ابن سیرین می گوید: معبر باید علم تعبیر قرآن داند و زیرک و عارف باشد. و بر زبانش ثواب و صلاح جاری گردد و ایزد متعال به کسی تعبیر خواب می آموزد که طبعش پاک بوده، از لقمه حرام خوردن و از گفتن سخن های نابکار اجتناب کند.

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت
ساعت ۶ تا ۱۰ شب :
خواب نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا شکم انسان پر است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.
ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح:
در نیمه شب اگر کسی که خواب می بیند، دچار امتلاء نباشد، خواب از یک سال تا پنجاه سال تعبیر می شود.
ساعت ۲ صبح تا ۵ صبح:
در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از پانزده روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.
ساعت ۵ صبح در سپیده دم :
از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.
ساعت ۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم:
از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.
ساعت ۶ صبح:
در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.
ساعت ۱۰ صبح تا پانزده روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی دو روز تعبیر می شود.

خواب خوب و بد در ماه های قمری

تعبیرخواب آنلاین
تعبیرخواب

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.
ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.
جمادی الاول خریدو فروش نکند.
جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.
ماه رجب : گشایش ابواب خیر است و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.
ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.
رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.
شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.
ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .
ذیحجه : خواب سفر را سفر کن. دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

۳.۵ ۶ آرا
امتیازدهی به مقاله

3.5K نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
تبی
تبی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید. لطفا همشو بخونید تعبیر خواب منو بگید خیلی دوست دارم بدونم?? پریشب خواب دیدم محرمه و همه تو خیابونا هستیم بعد یهو سوار ماشین شدیم و رفتیم به عروس کِشون توی راه یک خانواده عزادار جلومون و گرفتن و از خواب پریدم امروزم خواب دیدم رفتیم خونه ی یکی از فامیلامون همه گریه میکردن بخاطر فوت عموی بابام توی واقعیت هم عموی بابام چن هفته پیش فوت کرد البته برادر زنش به قطل رسوندش منم تا حالا برای فوت کسی گریه نکردم ولی برای عمو بابام خیلی ناراحت شدم حتی انقد حالم بد بود بردنم بیمارستان حالا… مطالعه بیشتر »

مرضیه
مرضیه
2 سال قبل

سلام خواب دیدم روی قالی بودم و رج آخرم بودم که قالی تمام بشود آخرهای رجم رو نمیدونم زدم یا نه بعدش دیدم قالی شل شده مثل زمانی که می‌خواهند با قیچی ببرندش خواهرم هم میگفت دیگه تموم شده باید ببریش.میخواستم ببینم تعبیر چیست؟

سید محمد
سید محمد
2 سال قبل

سلام خواب دیدم از مادرم که چند ماه پیش رفت پیش خدا سهام گرفتم حتی عددشو یادمه هزار تا سهام بهم داد نظر شما چیه. ممنونم

ریحانه
ریحانه
2 سال قبل

با عرض سلام و خداقوت بنده دیشب تو عالم خواب دیدم که توی مجتمعی ساکن هستم چند تا فروشنده یک میز گذاشته و محصولات خودشون رو میفروشن جلو تر که رفتم رسیدم به یه میزی که روش چند جلد از یه کتاب به اسم کبیر بود و یه خانمی با چشمای گریون میگفت که این کتاب خیلی خوبه و سر خودش رو به حالت سجده رو کتاب میذاشت منم خواستم امتحان وقتی سرم رو به حالت سجده گذاشتم رو کتاب فروشنده یه دعایی خوند و بعد به من گفت سرتو بیار بالا وقتی سرمو بالا گرفتم گفت به من نگاه… مطالعه بیشتر »

amir
amir
2 سال قبل

سلام خسته نباشید عروسی یکی از آشنایان بودیم همون شب که برگشتیم خواب دیدم: من و خانواده با همون لباس و ظاهر و همون ترتیب نشستن روی صندلی های ماشین از عروسی برگشتیم و پدرم ماشین رو سر کوچه مون نگه میداره و من رو می خواد پیاده کنه( انگار احساس میکنم تو راه برگشت تصادف میکنیم و من میمیرم و خانواده ام همگی میرن کما(این بخش رو در خواب ندیدم احساسم در خواب بود))پدرم نگه میداره سرکوچه که من پیاده شم و من با ناراحتی بهشون میگفتم شما چرا پیدا نمیشین شما هم پیاده شید (انگار صدامو نمیشنیدن) پدرم… مطالعه بیشتر »

Last edited 2 سال قبل by amir
amir
amir
2 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

آها خیلی ممنون از پاسختون بله درحال ایجاد تغییرات بزرگی در زندگیم هستم و تقریبا در حساس ترین بخش زندگیم و تصمیم گیری شغلی مهمی هستم طبق این خواب این تغیرات تاثیر مثبت در آینده ام خواهند گذاشت یا منفی و آیا این راهی که دارم میرم درسته یا این برام هشدار بوده
و اینکه در سرچ های که در گوگل داشتم دیدن روح خود در خواب و یا تصادف تعابیر بدی داشتن نظرتون چیه
بسیار بسیار سپاسگزارتون میشم اگر لطف کنید و پاسخ بدید چون برام خیلی مهمه

شهین احمدی
شهین احمدی
2 سال قبل

خواب دیدم رفیقه صمیمی دیدم میخاستم برم پیش یهو ناپدید شود و این چند روزه خیلی بهش نیاز دارم جوابمو نمیده یهو قیب میشه میره یادم میاد سه ماه پیش رفت یهو قیب شد هرچی بهش پیام زنگ میزدم جواب نمیداد این سه چهار روزه که رفته دیگه پیام زنگ نمیزنه حتی تو خواب هم دیدم میخاستم برم پیش بهش بگم چرا رفتی این چند وقته هی میری میای ولی یهو ناپدید شود لطفاً تعبیر خواب به من بگین

Last edited 2 سال قبل by شهین احمدی
پرهام
پرهام
2 سال قبل

سلام. من کلا به یه دختری که چند روزه باهم اشنا شدیم علاقه مند شدم و اونم به من علاقه مند هست. دیشب خواب دیدم که در یک مکان شلوغ چشم تو چشم شدیم و همون موقع از خواب بیدار شدم. این خواب به این معنی هست که ما دوتا شاید به هم برسیم؟

پرهام
پرهام
2 سال قبل

سلام. من کلا به یه دختری که چند روزه باهم اشنا شدیم علاقه مند شدم و اونم به من علاقه مند هست. دیشب خواب دیدم که در یک مکان شلوغ چشم تو چشم شدیم و همون موقع از خواب بیدار شدم. این خواب به این معنی هست که ما دوتا شاید به هم برسیم؟

امیر فخار
امیر فخار
2 سال قبل

خواب دیدم در حوضچه‌ای پر از آب در یک کافی شاپ با یه خانوم بیوه خارجی چشم روشن که یک فرزند دختر ۴ساله داشت داشتم حرف میزدم و سفارش چیزبرگز و قهوه برای خودم و اون دادم و در ذهنم میخواستم با اون زن ازدواج کنم و عجیبتر اینکه صاحب اونجا خودش هم یک همسر خارجی داشت در کل حس خیلی خوبی داشتم، لطفا تعبیر این خواب عجیب چی هست

محمد نژادحسینی
محمد نژادحسینی
2 سال قبل

سلام، خواب دیدم که پدر بزرگم که فوت کرده دست من و دست مادر بزرگمو گرفته و داریم به جایی میرویم، نمیدونم کجا

بهاره
بهاره
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من مادرم فوت شده و در خواب دیدم که لباسهای مادرم که خیلی زیبا هستن را از کمدش برمی داریم و من با خواهرام بین خودمون تقسیم میکنیم تعبیرش چیست

Rtb
Rtb
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من خواب دیدم همراه خانوادم نشستیم غروب دریارو تماشا میکنیم،آب دریا با نسیم ملایمی حرکت میکرد و منظره فوق العاده ای بود اما فقط یه لحظه رومو برگردوندم و یه جای دیگرو دیدم اما بعدش که برگشتم دیدم کل دریا یخ زده اما هوا همچنان آفتابی بود و نسیم ملایم میومد،خانوادم وحشت کرده بودند اما من بهشون اطمینان داده بودم که یخو آب میکنم و بعدش هم با ریختن آب عادی روی آب های یخ زده تونستم بخشی از یخ های دریارو آب کنم وهمون لحظه نور زرد رنگ غروب خورشید منعکس شد روی آب های یخ… مطالعه بیشتر »

منصور
منصور
2 سال قبل

باسلام. خواب دیدم انگاری داشتم میرفتم عروسی که ی دفعه ای خودموتک وتنهاتوحیاط دیدم .بعداکه میخواستم برم قضای حاجت گلاب به روتون.بهجای کودانسانی موجودات زنده عجیبی ازمن به زمین می افتادندولی من ازانهاترسی نداشتم فقط ناراحت بودم موجوداتی مثل رتیل لاک پشت کوچیک مارها.
ساعت هم از۴ گذشته بود

یگانه
یگانه
2 سال قبل

در خواب،باپدرم که یک ساله فوت کرده از کربلا برگشته بودیم تعبیرش چیه؟

Samereh
Samereh
2 سال قبل

سلام
من شخصی رو دوست دارم چند وقتی است که تصمیم گرفته ام به او بگویم. امروز حوالی ساعت ۶ و ۷ صبح خواب دیدم که من و او در یک اتاق تنها هستیم و از او پرسیدم که او مرا دوست دارد یا نه و او جواب مثبت داد
لطفا تعبیر خواب مرا پاسخ دهید ممنون

اللهیارشبان
اللهیارشبان
2 سال قبل

باسلام .بنده دریک شب وروزدیگه عصرخواب میدیدم که براثردزدی دستگیرشده وبه زندان می افتم درعصرخواب دیدم باپدرم مقداری دروپنجره وپروفیل کهنه میدزدیم که دراین هنگام دستگیرشده من یکسره به بیگناهی وازروی نیازخانواده برای رفتن به زندان بی قراری میکردم .لطفاتعبیرخواب من راپاسخ دهیدباتشکر

منیژه بهرامی
منیژه بهرامی
2 سال قبل

سلام زنی ۳۹ ساله هستم بعد از نماز صبح خوابیدم فکر کنم س ۹ یا ۸ صبح در خواب دیدم من وشوهرم در منزل قدیمی پدرم دوباره ازدواج میکنیم و در خانه میهمان هست از پله ها پایین امدیم و رفتیم سر کوچه ۷ یا ۸ جنازه کفن شده سر کوچه روی زمین بود ناگهان کسی اسم و فامیل مرا صدا زد و مادر و خواهر شوهرم رفتند اخرین جنازه را از زمین بلند کردند من نگاه میکردم و میگفتم این منم و به یقین رسیدم که متعلق به من است از سر تا پای کفن نوشته شده بود حسن… مطالعه بیشتر »

Last edited 2 سال قبل by منیژه بهرامی
Asali
Asali
2 سال قبل

سلام من یکیو دوس دارم ک مدتیه از هم جدا شدیم و دوس دارم برگرده و همش بهش فکر میکنم الان چندشبه وقتی میخوابم خواب میبینم شخصی ک دوسش دارم تو خواب یا حس میکنم با یکی دیگست امروز خواب دیدم با یک دختری هست و بچه دار هم شدن ولی انگار ازدواج نکرده بودن و منم گریه میکردم و ناراحت بودم گفتم چرا ،بهم با یک نگاه نا امیدی و ناراحتی در حالی ک لبخند میزد گفت تو منو دوست نداشتی و منو اذیت کردی ولی این دختره منو دوس داره با دختره میخندید ولی نمیذاشت من زیاد برم… مطالعه بیشتر »

اریا
اریا
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم تو خواب صبح بلند شدم دیدم برف اومدم تقریبا بیشتر روی ماشین ها بود رو زمین خیلی کم بود تابستان بود با خودم گفتم زمستون نیومد حالا اومده رفتم پایین به برق ها دست زدم ولی اصلا احساس نداشتم هوا سرده یا چیز دیگه بعد به آسمون نگاه کردم دیدم ابر های که ازشون برف اومده بود تقریبا بیشتر شون دور شده بودند خیلی کم مونده بود هوا داشت آفتابی میشد بعد یه بار دیگه به برف دست زدم پرتش کردم دیدم یدفعه آفتاب زد بعد با سرعت زیاد برف ها داشت آب میشد رفتم خونه… مطالعه بیشتر »

آیسان
آیسان
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر مادر من فوت شدن خواب دیدم تو زیر زمین خونه پدرم ی جوال بزرگی (همون کیسه دست باف ک قدیمها داخلش جو و گندم نگهداری میکردن)بود داخلش تا نصف گندم بود رو مادرم جا بجا میکرد و ب من گفت این گندمها رو ببربفروش چیزی نیاز داشتی بخر

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک ت ی جایی هستم مثل پاساژه یا شایدم پارکینیگ خلوت بود من روی زمین نشسته بودم با دوستم چندتا عرب میان رد میشن از جلومونو بی دلیل بهمون گیر میدن (ینی ما هیچی ب اونا نگفتیم) یکم گذشت ی نوجوونشون رد شد شرو کرد فوش دادن ،منم گفتم ت کشور ما دارید ب ما فوش میدید ، دیدم خیلی پروعه . رفیقم ک باهام بود رزمی کاره بهش گفتم پاشو اینو یکم ساکت کن . پاشد با کارایی ک بلد بود پاشو پیشچوند دستاشم گرفت حرکت نکنه ی دفعه نمیدونم چی شد اون نوجوون عرب تبدیل… مطالعه بیشتر »

محمد
محمد
2 سال قبل

خواب دیدم اول یک جاده خاکی هستم که آخر جاده یک مار خیلی بزرگی بود که دور خودش پیچیده بود و پشت اون مار هم یک رودخانه خشک بسیار بزرگ بود و داخل اون رودخانه هم تعداد خیلی زیادی مارهای خیلی بزرگی بودن ک دور خودشون پیچیده بودن

Hhh
Hhh
2 سال قبل

سلام وقت بخیر چند شب پیش خواب پسرعمه ام رو دیدم سال گذشته به علت کرونا فوت کرد پسر بسیار بسیار خوبی بود، تعبیرشو میخواستم بدونم. خواب دیدم به من به اندازه یک مشت انگشتر طلا داده یکی از انگشترها نگینش جدا شده بود ولی انگشترهای مختلفی بود،میگه بفروش و برام دارو تهیه کن من براش دارو تهیه کردم ولی پولش رو خودم دادم چون پول داروها بسیار ناچیز بود ولی تو خوابم دیگه چیزی ندیدم یعنی ندیدم که داروها رو بهش بدم یا طلاها رو از خواب بیدار شده بودم و چیزی یادمه توی خواب پسرعموم که زنده هست… مطالعه بیشتر »

Last edited 2 سال قبل by Hhh
مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام، دیشب خواب دیدم یه شپش سیاه رو سرم دیدم و ترس وجودمو فرا گرفت ک موهام شپشی شده.. با اینکه بدم میاد بهش دست بزنم دستمو بردم سمت شپش ک بگیرمش

مهدیس
مهدیس
2 سال قبل

سلام
خواب دیدم یه بچه آهو رو پیدا میکنم اولش دو دل میشم که ببرمش خونه ولی آخرش میبرم و تصمیمم اینه که ازش نگه داری کنم

مسلم
مسلم
2 سال قبل

سلام، حول و حوش ساعت ۵ خواب دیدم یه نفر یک شیئ بهم داد مثل یه گوشی که کلا صفحه نداره گفت هر آرزویی داشته باشی برآورده میشه منم روی دو تا از دوستام که نزدیکم بودن امتحان کردم و گفتم یه عینک بده بهشون و سریع یک عینک بهشون داده شده از غیب، بعد از اون هر چی میخواستم میگفتم و برآورده میشد، تا اینکه زمان آرزو کردن صدای اون طرفی که آرزو را برآورده می‌کرد می‌شنیدم تعجب کردم و کنجکاو شدم و هر چی ازش می‌پرسیدم که کی هستی جواب درستی بهم نمی‌داد یه لحظه شک کردم نکنه… مطالعه بیشتر »

Karimi
Karimi
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
من دیشب تو خواب پسر خاله م رو که جوون بود و فوت کرده رو دیدم،اومد پیشم و به من یه زغال سیاه و خاموش رو داد و من گرفتم ،بعد خودم گوشت قرمز و خام به زور میدادم بهش که بخوره با اینکه تو دهنش جا نمی شد ولی به زور میدادم بهش،فکرم خیلی مشغول این خوابه لطفا تعبیرش رو بهم بگید،ممنون میشم

مامان آمین
مامان آمین
2 سال قبل

سلام بعد اذان صبح روز ۶ذی الحجہ خواب دیدم خونہ ی مادر بزرگم کہ فوت شدہ ھستم و شخصی کہ یادم نیست اما یک پسر یا آقا بود دقیق یادم نیست یک مار سیاہ آوردن و پسرم گردن و صورت مارو فشار میداد یھو مار گردن پسرمو نیش زد من جیغ کشیدم و بہ اون آقا گفتم مار گردن پسرمو نیش زد بعد گردنشو نگاہ کردم دیدم جای ۳ یا ۴ تا نیش یا گاز مار ھست و ترسیدم از خواب پریدم تعبیرشم دیدم بد بود صدقہ دادم و نذر صلوات کردم کہ اتفاقی نیفتہ اما از استرس دادم میمیرم… مطالعه بیشتر »

PariFoot
PariFoot
2 سال قبل

سلام خسته نباشید . من یکروز صبح خواب دیده بودم کہ در خانه مادر مادرم که طرح خانه ی خودمون بود ، همه بودیم یعنی ما و خاله آخریم و خاله و دختر عموهام بعد فکر کنم خالم بخاطر لج داییم اومده بود و اینکه ما چون با خالم قهر هستیم ، توی خوابم هم دیدم من و دختر عموم ، یه تنفر مشترکی رو با هم گفتیم البته آرام چون دخترعموم روی مبل کنار خالم و شوهر خالم بود و ما هم روی زمین نشستیم و اونها روی مبل و اینکه بعد مامانم پا شد و بدی های خالم… مطالعه بیشتر »

حسام
حسام
2 سال قبل

سلام. وقت بخیر من ۳۰ سالمه و امروز حدود ساعت ۵ صبح خواب دیدم که داخل قصری شبیه قصر حضرت سلیمان هستم و هاله‌ای شبیه به شیطان داخل قصر بود و یک فرش قرمز کف قصر پهن شده و یک طرف فرش توده‌ای کتاب قدیمی قرآن روی هم ریخته بود. یک موجی از توده قرآن ساطع شد و شیطان را به داخل سوراخی فرو برد و موج ساطع شده از نوک پا به سمت سر من وارد شد و بدنم سنگین شد، از خواب پریدم و بندم همچنان سنگین بود ونمی‌تونستم تکون بخورم. بین حالت خواب و بیدار پایین تخت… مطالعه بیشتر »

دنیا
دنیا
2 سال قبل

سلام من ممنون از تعبیر کتتده ی عزیزم من همیشه خواب پسر مورد علاقم رو میبینم
من دوستش دارم اما نمیدونم اون دوستم داره یانه؟؟؟؟ یکی از دوستام خونشون نزدیکه خونه ی پسر مرود علاقم هست بهم گفت که اون یک روز به دوستاش گفته که من فلان دختر را دوست دارم داشت فامیلی من رو میگفت دوستم بهم زنگ زد بهم همین حرف را گفت من نمیدونم اون راست میگه یا دروغ خواهش میکنم شما بگید اون پسر منو دوست داره یانه چون قبلا عاشق همکلاسیم شده بود الان من از شما میخوام به من بگید لطفا♥♥????????????

Elnaz
Elnaz
2 سال قبل

با سلام من یک دختر هستم و خواب خیلی عجیبی دیدم خواب دیدم به یک خانه نفرین شده رفتیم تا جن شیطانی آن را نابود کنیم من بودم و پدرم و دو نفر دیگه که یادم نمیاد و مثل اینکه چند تا رو نابود کرده بودیم و این آخریش بود و مادر و خواهر مادربزرگ و چند نفر دیگه از فامیل که زن بودند بیرون وایسادند و من هم به خاطر قدرتی که داشتم بردن (ولی یه دفه قدرتم کار نمی کرد) یادمه خونه خیلی بزرگی بود و یادم هست که من خیلی میترسیدم و یادمه روی یه پرده بزرگ… مطالعه بیشتر »

Last edited 2 سال قبل by Elnaz
Setareh
Setareh
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم لب دریا هستیم همه مشغول انجام ی کاری ک دقیق یادم نیس.بعد خبردادن ک تاچندروز اینده اب دریامیادبالا و کل شهرواب میگیره.مامانم میره داخل اب منم تواین فکرم ک برای کاری ک قراره انجام بدیم(فککنم انگار اماده شدن برای مسابقه یامثلا ی کاری مربوط ب ی پروژه یاکاردرسی ی همچین چیزی) بادوستم برم خریدکنم ک یهواب دریااومدبالا من اول سریع دویدم وسایلی مثل کلیدانباری روازاب گرفتم ک اب نبره بعددیدم مامانم توابه داره سعی میکنه بیادبیرون ومیدونم ک میترسه رفتم کمکش کردم اومدبیرون.بعدفهمیدیم قراره اب دریا بالاتربیاد سریع جمع کردیم ک بریم ماشیناکنارساحل پارک بود.بعددیدم انگار… مطالعه بیشتر »

Mary
Mary
2 سال قبل

سلام. من یه خواب عجیب و ترسناک دیدم. خواب دیدم ییه مار خیلی بزرگ و طویل اومده خونمون بعد من تو حال خونمون میبینمش اما میترسم و فرار میکنم میرم تو اتاقم درو میبندم‌. بعد کسی نبود تو خونه میام بیرون ببینم کجا رفته که یه دفعه میاد نیشم میزنه، بعد من سرشو میگیرم که ببرم بیمارستان پادزهر بهم بدن، نمی دونم چی میشه یه دفعه مامانم میاد، درست یادم نمیاد انگار لحظه آخر داشتم چشمای ماره رو در می آوردم
خیلی خواب عجیب و ترسناگی بود
من حدودا ۲۰ سالمه. تعبیرش چیه؟

مریم
مریم
2 سال قبل

با سلام خدمت شما. مادر بنده خواب دیدند که در قبرستانی هستند و قبر خالی وجود دارد که به دور جمعیت بسیاری دور ان را گرفتند و جنازه ای کنار قبر بر روی زمین است و مادر من بر روی دیواری نشسته و از بالا نگاه میکنه و کفن از روی صورت کنار میره و مادرم متوجه میشه که کسی که در کفن هست حضرت علی و با انکه در کفن هستند ولی زنده اند و با چشمانشان همه جارو نگاه میکنند. ماردم به نشانه احترام بر زمین خود را می اندازد و سجده می کنند و مدام گریه می… مطالعه بیشتر »

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک انگار یا عروسیمه یا جشن تولدم اینکه چه جشنی بود مشخص نبود همش ت ذهنم عوض میشد ک ی لحظه داشتم برا تولدم اماده میشدم لحظه بعد برا عروسیم . قرار بود بالای ی برج باشه ،اسانسور برج خراب شد همون قبل اومدن من ، از پله خواستیم بالا بریم ک انگار پله هاش شیب داشتو صاف بود مثل ی سر بالایی بعد اگر ی لحظه وقفه ایجاد میشد ت بالا رفتن, ب پایین سُر میخوردم . منم با مکافات رفتم بالا با لباسایی ک میخواستم بپوشم . وقتی رسیدم خانواده مادرم بودن با یکی از… مطالعه بیشتر »

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

خواب دیدم همسرم کاملا بدون لباس رویی شکم خوابیده یه اقای روحانی از اقوام میاد خونه ما میرم جلوی همسرم می ایستم که برهنه ست دیده نشه معذرت میخوام باسنش کاملا معلوم بود بعد دیدم اون اقا نیست پشت پرده توری رفته بود و پنهانی میدید من خیلی از دست شوهرم عصبانی بودم و دلم میخواست طلاق بگیرم اما اون اقای روحانی گفت خیلی ها مثل تو میخواستن طلاق بگیرن اما وقتی من بهشون گفتم که بعدش چه اتفاقی بدی می افته و بدبخت میشن همشون منصرف شدن

زینب
زینب
2 سال قبل

سلام ، من خواب دیدم که افسردگی دارم و یه پسری خیلی منو دوست داره ، مادر و پدرم منو به ازدواجش در میارن و دلیلشم این بوده که من با ازدواج حالم عوض بشه … من با شوهرم قهر بودم ولی اون خیلی محبت میکرد ، بعد چند وقت که من حالم داشت بهتر میشد شوهرم قهر کرد… یه بار وسط خیابون بهش گفتم اگه به قهر بودنت ادامه بدی و دلیلشو نگی بخدا خودمو پرت میکنم جلو اون کامیون که داره میاد . بطرفم دویید … کامیون زد رو ترمز و بهم نخورد ولی من از هوش رفتم… مطالعه بیشتر »

الهام
الهام
2 سال قبل

سلام.من خوابی که دیدم اینه که در واقع من خواب دیدم که عمه من اومده و دارد مثلا خواب خودش را برای من باز گو میکند عمه من در خواب به من گفت که خواب دیده که ۲ تا خرگوشو خواب دیده یکی به رنگ مشکی و یکی به رنگ قرمز.در واقع من در خواب خرگوشی ندیدم و فقط عمه خودم را دیدم که این خوابو مثلا اون دیده بوده و برای من تعریف کرد و انگار تو خواب متوجه شدم که اون خواب به من ربط داره.میشه تعبیرش روبگید ممنون.

آیسان
آیسان
2 سال قبل

سلام خسته نباشین خواب دیدم مدیر دبیرستانم ک ۲۰ ساله ندیدمشون ی بسته بهم داد و حس کردم در مورد خواهر کوچیکم نگرانه …بسته رو باز کردم ی نامه بود ک رمزی نوشته شده بود از من خواسته بود مواظب خواهرم باشم ک اشتباه نکنه وچندتا روسری ک جدا جدا بسته شده بودن ک من یکی یکی بازشون کردم و مقداری خاک ک تو خواب ب ذهنم رسید باید خاک کربلا باشه داشتم قدم میزدم و نامه رو میخوندم وقتی ب خودم اومدم دیدم دارم پا برهنه راه میرم

مرضیه
مرضیه
2 سال قبل

سلام .من خواب دیدم مادرم مهمانی برگزار کرده و همه‌ی برادرها و خواهرم با فرزندانشان حضور دارند و فقط مادرم فرزندان من را دعوت نکرده است و این موجب ناراحتی من شده و شروع به گریه و فریاد زدن می کنم که چرا فرزندان من را دعوت نکردی.ودر خواب به مادرم پیرزن می گویم

عرفان
عرفان
2 سال قبل

سلام
وقت بخیر
ببخشید
هنگام خواب ظهر خواب دختری آشنا برهنه را دیدم که آماده مقاربت بود?? و سریع از خواب بیدار شدم

پریسا
پریسا
2 سال قبل

سلام و عرض ادب.دیشب خواب دیدم وقتی. درب کمدم را باز کردم متوجه شدم که مقدار زیادی طلا اونجا هست بعد با خودم گفتم آخه من چرا اینارا گذاشتم اینجا خطرناکه همین هین از بین اون طلاها یک گردنبد خیلی بزرگ و شرابه دار که شرابه های او مثل تندیس سربازان هخامنشی بود انداختم گردنم و گویا این گردن بند فرح پهلوی بود.این دومین باره من همچین خواب میبینم.دفعه قبل هم خواب دیدم مثلا کنیز فرح هستم و اونا داشت فرار میکردن وسط یک گندمزار از ترس اینکه کسی نشناسدشون فرح گرنبندشو داد به من و من ازشون جدا شدم.باور… مطالعه بیشتر »

لیدا
لیدا
2 سال قبل

من خواب دیدم خون بالا آوردم و هرچی مامانمو صدا کردم باورم نمیکرد.کسی که دوسش دارم زنگ زده بود با مامانم درباره موضوع کاملا عادی حرف میزد تهش مامانم گف این زنه خون بالا آورده اینا بعد اون گفت لیدا چیزیش شده؟ تهشم درحال خون بالا آوردن از خواب پریدم

Negar
Negar
2 سال قبل

با سلام و وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که تو خونه هستم و یک فرد با اسلحه که می‌دونم دشمنه اونجاست. از داداشم یا خودم فک کنم یک کار غیر معقول می‌خواست و تهدید می‌کرد که اگه انجام ندی من رو می‌کشه. منم گفتم منو بکشه و شهید بشم بهتر از اینه که این کار اینو انجام بدم چشمهایم رو بستم و آماده مرگ شدم. اونم به سرم شلیک کرد و و افتادم و خون ازم می‌رفت که ناگهان روحم از بدنم جدا شد من خودم رو می‌دیدم که به وسط ابروهام شلیک کرده بقیه می‌گفتند من زندم آمبولانس… مطالعه بیشتر »

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام
خواب دیدم ک داخل فضا بودم داشتم با جِت اینورو اونور میرفتم، بعد انگار ی دفعه داخل ی اقیانوس بزرگ داشتم شنا میکردم . غروب بود ب پشت روی اب موندم و خوابم برد . صبح ک بیدار شدم انگار بقیه هم باهام بودن .یکیشون نبود میگفتن غرق شده ،همه دنبالش گشتیم .بعد ی دفعه رفتم داخل خونمون و اون شخصی ک گم شده بودو دیدم ک ت خونمونه .
بعد رفتم بیرون همینطور با موهای باز میگشتم
همه خیلی عادی بودن ن نگاه خیره ای ن توجهی .

مهدیس
مهدیس
2 سال قبل

با سلام. در خواب دیدم عموم که ۱۴ماه هست فوت کرده. تو خونه قدیمی بابام اینا با واکر راه میرفت و خیلی مریض احوال بود درحدی که زیاد کسیو نمیشناخت فقط یک زیر شلواری تنش بود .یهو موقع راه رفتن جلوی در افتاد زمین خودش پاهاشو جفت کرد و کلمه ی شهادتین رو گفت مامانمم به ما گفت که سرو صدا نکنید اصلا. موقع جان دادن خییییییلی سرو صدا داشت حدود نیم ساعتی یا ۴۰دقیقه ای طول کشید تا تموم شه.بعد دیدم مامانم از ناراحتی دستاش خشک شده فکش قفل شده.
تعبیر خواب چی میتونه باشه.???

Nadia
Nadia
2 سال قبل

سلام خواب دیدم که دارم به یه چند نفر میگم میخوام برم رشته تجربی اونام میگن نه اشتباه نکن خیلی سخته موفق نمیشی تعبیرش چیه

مریم
مریم
2 سال قبل

سلام. یکی از دوستان خواب دیده پدر مرحومش باهاش همراهی کرده تا برن و زمین بخرن و قولنامه هم انجام دادند و بعد با ماشین با هم برگشتن قبلش همه چی خوب بود ولی هنگام برگشتن پدرپیر در حالی رانندگی بود و هوا تاریک شد و پدرش در هنگام رانندگی بسیار آشفته شده بوده و به جدول های کنار خیابون میزده و جلو را نمیبینه و بسیار ترس برای افراد تو ماشین به وجود امده بود.و بعد از ترس از خواب پریده است. تعبیر این خواب چیه؟

دکمه بازگشت به بالا