جدول پخش شبکه آی فیلم در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جدول پخش شبکه آی فیلم در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شبکه آی ‌فیلم همچون سال‌ های گذشته، برای مخاطبان خود در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ شمسی جدول پخش متنوعی تدارک دیده است.

سریال ‌های صاحبدلان،  ترش و شیرین ، مسافری از هند ، از سرنوشت و ماه و پلنگ از جمله سریال ‌هایی‌ هستند که در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ شمسی مهمان مخاطبان آی فیلم خواهند بود.

مجموعه تلویزیونی مسافری از هند ساخته قاسم جعفری از روز سه ‌شنبه ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی روی آنتن آی ‌فیلم فارسی می ‌رود. این سریال در سال ۱۳۸۱ شمسی از شبکه سه سیما پخش شد. مسافری از هند هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن می‌ رود. تکرار آن در ساعت ۱:۰۰ بامداد و ۹:۰۰ صبح روز بعد خواهد بود.

سریال طنز ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران نیز از یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی از آی ‌فیلم فارسی پخش می‌ شود. ترش و شیرین در سال ۱۳۸۶ شمسی از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد. این سریال طنز از یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن آی ‌فیلم فارسی می ‌رود و در ساعت‌ های ۵ و ۱۳ روز بعد بازپخش می ‌شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا