جزئیات آخرین دیدار شهید سردار قاسم سلیمانی با سید حسن نصرالله

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات آخرین دیدار شهید سردار قاسم سلیمانی با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. جمعه ‌شب ساعت ۱۰ به وقت تهران برنامه ‌ای تحت عنوان اللقاء الأخیر (آخرین دیدار) پخش شد که سید حسن نصرالله از آخرین لحظات دیدار با شهید سردار قاسم سلیمانی سخن گفت.

بر اساس گزارش العالم، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در این برنامه ضبط شده گفت که آن موقع، مطابق روال کادر تصویربرداری در این دیدارها حضور داشتند ولی در آخرین باری که با شهید سردار قاسم سلیمانی دیدار داشته است، او از گرفتن فیلم و عکس از دیدار آن ‌ها استقبال کرده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب ‌الله در این برنامه گفت:

” شهید حاج قاسم آخرین باری که من را دید شب چهارشنبه بود و خیلی راحت و مطمئن بود. او به آینده خیلی خوش ‌بین بود و به آینده بشارت خوب می‌داد».سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس، شخصیتی همانند شهید قاسم سلیمانی بود و آن دو در میادین نبرد با هم حضور داشتند. “

دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس ‌های سه‌ نفره با شهیدان سردار قاسم سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن ‌ها در مورد تحولات عراق گفت ‌و گو کردند و هدف از این دیدار بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست!

سید حسن نصرالله و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا