جزئیات اجرای موسیقی نمایش علمدار به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و با حضور داریوش ارجمند

دراین مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات اجرای موسیقی نمایش علمدار به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و با حضور داریوش ارجمند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. موسیقی نمایش عاشورایی علمدار در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) با اهداف خیرخواهانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای دهه سوم محرم به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و به کارگردانی حسین پارسایی در تالار وحدت اجرا می ‌شود.

موسیقی نمایش علمدار روایت پر رمز و راز دستان سرداری است که بر خاک می ‌افتد تا به جای وصال مشکی آب، دریایی از حقیقت به خیمه ‌ها برسد. داریوش ارجمند ، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در نخستین اجرای موسیقی نمایش علمدار ساخته پوریا خادم، به رهبری بردیا کیارس نقش آفرینی می کند.

این رویداد شامل یازده تابلوی نمایشی با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص و جلوه‌ های ویژه تصویری و حرکتی، ساخته و پرداخته آهنگساز جوان و خلاق، پوریا خادم با مشارکت موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با مدیر عاملی پهلوان کشتی ایران رسول خادم است و عواید حاصل از آن از طریق این مجموعه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور می شود.

علمدار نوشته محمد رضا کوهستانی و طراحی حرکت علی براتی با مشارکت افتخاری هنرمندان عرصه موسیقی و نمایش از ۲۸ شهریور ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت به روی صحنه می رود؛ اجرای این اثر با تعداد محدودی از تماشاگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین به صورت آنلاین خواهد بود.

تهیه بلیت این برنامه از طریق سایت ایران نمایش  به آدرس www.irannamayesh.com به صورت همت عالی است و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می شود. تماشاگران محترم می توانند با پرداخت بهای بیشتر بلیط در این رویداد فرهنگی و خیریه مشارکت کنند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا