جزئیات اعمال محدودیت های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان ۳ آبان ۹۹

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات اعمال محدودیت های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان ۳ آبان ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره دستور رئیس جمهوری در خصوص اعمال محدودیت‌ها در شهرهای بحرانی کرونا گفت: این محدودیت ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار از روز دوشنبه به مدت یک هفته اعمال می‌ شود.

شهرستان‌ های آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان ‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان ‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان ‌های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد مشمول اعمال محدودیت‌ ها خواهند بود.

همچنین در جلسه روز پنجشنبه رئیس جمهوری با رؤسای کمیته‌ های ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز دوشنبه ۵ آبان تا پایان آبان ماه، حضور کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهوری، این اقدام به ترتیبی خواهد بود که با استفاده از روش ‌های الکترونیک و دورکاری، ارائه خدمات با مشکلی مواجه نشود.

مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌ های اجرایی است. امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ ها، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل ‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم روند شیوع ویروس کرونا در کشور را متوقف کنیم.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا