جزئیات رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری + عکس چت های آن ها

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری همراه با عکس چت های آن ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی بر مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه در فضای مجازی منتشر شده است! از سوی دیگر امین فردین ، خبرنگار جنجالی به شایعه عجیبی در مورد رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری دامن زده است! خبری که ریحانه پارسا به آن واکنشی نداشته است اما پویان مختاری آن را تکذیب نموده است!

چندی پیش ، خبر طلاق پویان مختاری یکی از شاخ های اینستاگرامی خارج از کشور که مدیر سایت شرط بندی نیز است، از همسر خود یعنی نیلی افشار منتشر شد! درست بعد از این اخبار اسم ریحانه پارسا ، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به خارج از کشور (به ترکیه) مهاجرت کرده است، به عنوان شخصی که با پویان مختاری رابطه دارد، منتشر شد.

گفته شده است ریحانه پارسا در اولین ویدئوی کوتاهی که در کپشن اینستاگرام خود منتشر نموده است، با صدای پویان مختاری همراه بوده است.

امین فردین شخصی که خود را خبرنگار و ادمین کانالی به نام پشت پرده می نامد، با انتشار جزئیاتی گفته بود که پویان مختاری و ریحانه پارسا با هم رابطه دارند. امین فردین بعد از آن دوباره در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که به دلیل دخالت نیلی افشار ، همسر پویان مختاری رابطه این دو با یک دیگر به هم خورده است و او (ریحانه پارسا) با امیر محسن مرادیان همسر سابق آناشید حسینی وارد رابطه دوستی شده است!

البته امین فردین به تازگی عکسی از چت های پویان مختاری با ریحانه پارسا را نیز منتشر کرده است:

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا