همه چیز درباره آلبوم موسیقی جدید محسن چاوشی با نام واحدا + جزئیات زمان انتشار

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات زمان انتشار آلبوم موسیقی جدید محسن چاوشی با نام واحدا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش آلبوم موسیقی جدید محسن چاوشی با نام واحدا مراحل پایانی خود را گذراند و به زودی با تهیه ‌کنندگی مشترک بابک حمیدیان و ایمان مهاجر منتشر خواهد شد!

زمان انتشار آلبوم موسیقی واحدا

محسن چاوشی که سال گذشته آلبوم بی ‌نام را با اشعاری از مولانا و سعدی منتشر کرده بود، در آلبوم واحدا اشعار خود را اجرا کرده است. مجموعه غزل وی به زودی تحت عنوان این عشق هیولایی روانه بازار خواهد شد.

یازدهمین آلبوم محسن چاوشی تحت عنوان واحدا ، هشت قطعه دارد و اشعار تمامی قطعات سروده محسن چاوشی است. لازم به بیان است ترانه شرقی نام شرکت دریافت‌ کننده مجوز برای این اثر است.

جالب است بدانید بابک حمیدیان  بعد از نزدیک به بیست سال فعالیت بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون وارد حوزه تازه ‌ای از فعالیت هنری شده است و به عنوان تهیه کننده آلبوم جدید محسن چاوشی معرفی شده است!

اشکان عرب و محسن چاوشی تنظیم ‌کنندگان آلبوم موسیقی واحدا هستند و عادل روحنواز (گیتار الکتریک)، مجید برومند (گیتار باس)، بهروز میرزایی (گیتار آکوستیک)، عرفان قوی‌قلب (هنگ درام)، احسان نی‌زن و میلاد عالمی (ویولن) و امیرحسین کیان‌پور (سازهای بادی) نوازندگان این آلبوم را تشکیل می ‌دهند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا