جزئیات ساخت سریال سردار قاسم سلیمانی + زمان پخش سریال

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت سریال سردار قاسم سلیمانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی ، بسیاری از هنرمندان، مسئولان و حتی مردم ساخت یک اثر سینمایی یا سریالی از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی را لازم و ضروری دانستند.

سریال سردار قاسم سلیمانی

چندی پیش علی دارابی ، معاون امور استان های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره ساخت سریال سردار حاج قاسم سلیمانی در تلویزیون گفت:

در سفری که با رئیس صداوسیما داشتیم، ایشان گفتند که سریال فاخری برای شهید سلیمانی در صداوسیما ساخته شود که محور اصلی معاونت سیما خواهد بود و ما هم کمک خواهیم کرد. زیرا در استان کرمان و شبکه ‌های استانی ظرفیت خوبی وجود دارد که می ‌توانیم از آن بهره ببریم؛ همان‌ طور که امروز در استان کرمان سریال شهید باهنر را جلو می‌برند. طبیعتا حاج قاسم، متعلق به یک استان و کشور نیست و الان متعلق به جهان بشریت و مستضعفان عالم و آزادگان جهان است؛ هرچه قدر در این زمینه و قالب‌ های برنامه‌ ای و نمایشی کار شود، کم است. ما در بخش ویژه جشنواره استان ‌های صداوسیما که سال آینده اردبیل برگزار خواهد شد را به حاج قاسم سلیمانی اختصاص دادیم. دوستان ما در صداوسیمای خوزستان هم جشنواره دفاع ‌مقدس و مقاومت را با جایزه ویژه حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده ‌اند.

چندی پیش خبری منتشر شد که بر اساس آن، سریال سردار سلیمانی به تهیه ‌کنندگی سید مرتضی فاطمی در مرحله تحقیق و پژوهش برای نگارش فیلمنامه و انتخاب عوامل پروژه است.

درباره سید مرتضی فاطمی بد نیست بدانید وی سردبیر سابق هفته نامه پنجره، سردبیر و مجری برنامه ۱۸۰ درجه شبکه افق، تهیه ‌کنندگی سریال ‌های هوش سیاه ۲ و شرایط خاص را بر عهده داشته است. برنامه اختیاریه در شبکه پنج، که فاطمی اجرا و تهیه ‌کنندگی آن را بر عهده داشت نیز در رمضان سال قبل در نیمه ‌راه متوقف شد.

گرچه توقع می رفت تلویزیون این سریال مهم را با دقت و وسواس بیشتر به تهیه‌ کننده باسابقه و باتجربه ‌تری بسپارد، اما پیشاپیش چیزی قابل قضاوت نیست و امید می ‌رود سریال سردار سلیمانی مانند سریالی که درباره شهید بابایی ساخته شد، ماندگار و موفق باشد.

اما به تازگی یکی از رسانه ‌ها از انتخاب روح الله حجازی به عنوان کارگردان سریالی درباره زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد که مرتضی فاطمی ، تهیه ‌کننده این مجموعه خبر را تکذیب کرد!

سریال سردار قاسم سلیمانی

سید مرتضی فاطمی اعلام کرد: هرگونه گمانه‌ زنی درباره این اثر ملی را رد می ‌کنم. کار کماکان در مرحله مطالعه و پژوهش است. تا امروز با بهترین هنرمندان کشور چه در حوزه محتوا و چه اجرا مذاکره و گفتگو کرده ‌ایم، اما هنوز هیچ تصمیمی نهایی و اتخاذ نشده. ان ‌شاء الله هر چه رخ می ‌دهد ما از جا مانده ‌ها نباشیم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا